Stránka 147 z 319

Re: Ferda & Karkulka

Napsal: 19 kvě 2019, 09:55
od Axel.Foley
Tak jsem asi také mimozemšťan :-k : dnes ráno 55 km Olomouc + okolí za 5,5 nafty ještě na zimních pneu. Musím ale říct, že použité zimáky se opravdu vydařily a mám na nich spotřebu jako na letních, jsou tiché a skvělé drží.

Mr. :hyu: :Jsem také zvědavý na porovnání Tucsona s i30 a také mně zajímá spotřeba AdBlue. Až budeš mít nějaká relevantní čísla, prosím info.

Re: Ferda & Karkulka

Napsal: 19 kvě 2019, 09:59
od Mr. HYUNDAI
Ty ještě trápíš zimňáčky :shock: ?

Re: Ferda & Karkulka

Napsal: 19 kvě 2019, 14:30
od Axel.Foley
Jj, dojíždím stávající. Možná ještě měsíc.

Re: Ferda & Karkulka

Napsal: 19 kvě 2019, 17:27
od Mr. HYUNDAI
V tomhle teple to musí být drobet "žvejkačky", ne :-k ?

Tak se k nám Mirus konečně vydal se svým nádherným ProCeedem GT. Moje racionální já doufalo, že když se tu objeví, tak výsledkem garážového testu bude, že ProCeed se s Karkulkou do garáže nevejde. Výsledek garážového testu je ale přesně opačný! Emocionální já se raduje, racionální bude muset najít tu správnou nabídku :mrgreen: .
Moc díky za návštěvu, doufám že si to zase brzo zopakujeme :wink: .

Re: Ferda & Karkulka

Napsal: 19 kvě 2019, 22:19
od Axel.Foley
Ty pneu jsou trošku tvrdší i v zimě, takže to není tak hrozné. Zato to pohodlí =D> Ale ano, v některých prudčeji projetých zatáčkách je to znát.

Jak tak čtu, máš tady dilemu... ProCeed ano nebo ne? Mimochodem, svezl jsi se?

Re: Ferda & Karkulka

Napsal: 20 kvě 2019, 06:55
od Mr. HYUNDAI
Na svezení nebyl čas. ProCeed ve mně straší už dlouho. Moje racio doufalo, že se ProCeed s kombíkovou i30 za sebou do garáže nevejdou - ubylo by mi dilema. Ale vejdou, takže uvidíme jestli se najde vhodná nabídka :D .
Ale nebudu si nic nalhávat - největší brzdou změny značky je nastavení standardu poprodejních služeb, který jinde prostě mít nebudu a je otázkou, zda krása ProCeedu tento faktor vyváží. A tomu moc nevěřím :-k .

Re: Ferda & Karkulka

Napsal: 20 kvě 2019, 14:23
od Axel.Foley
Máš pravdu, s jedním autem lukrativní poprodejní služby opravdu neuhraješ.

Re: Ferda & Karkulka

Napsal: 20 kvě 2019, 17:15
od Mr. HYUNDAI
Ono nejde až tolik o peníze, náklady na garančky jsou v porovnání s pořízením auta a třeba jeho pojištěním vlastně marginální. Jde spíš o náhradní auta, ochotu řešit mimořádné návštěvy v servisu bez objednání, samotné objednací lhůty, vyřizování reklamací a záručních oprav atd...

Re: Ferda & Karkulka

Napsal: 20 kvě 2019, 19:37
od Boryš
Tím naznačuješ, že vyřizování reklamací je závislé na "nastavení poprodejních služeb"? Takže každý to má nastaveno různě a stejný problém se někomu, kdo má ten standard lepší, uzná jako reklamace a jinému ne?
Co mám info o ceně 2. garančky, tak to oproti pojistce není zrovna marginální. První jsem neabsolvoval, tak zde s cenou nemůžu sloužit.

Re: Ferda & Karkulka

Napsal: 20 kvě 2019, 20:06
od kyrmon
Však ty toho ProCeeda nějak vymyslíš ;)

Jinak dneska jsem se v tvým okolí zdržel až do tří :roll: , kdybych byl ácou, tak bych se stavil, ale ráno jsem se naštěstí nechal přemluvit na firemní Kangoo a jsem za to nakonec i rád.. byl jsem tak promočenej, že bych ácu vysoušel týden :roll: ..a tak mě tak napadá.. Víš ty vůbec jak vypadá vaše nádraží? :twisted:

Re: Ferda & Karkulka

Napsal: 20 kvě 2019, 21:16
od Mr. HYUNDAI
Uvidíme jak se to nakonec vyvrbí :-k .
Absolutně netuším kde přesně u nás nádraží je, natož jak vypadá :D . Ale můžu se zeptat dcery, zrovna dneska jeli se školou do Prahy do divadla vláčkem :wink: .

Ne boryš, nepochopil jsi to správně, rozsah záruky, způsoby vyřizování reklamací atd. jsou pro všechny stejné. Ale já za těch 21 let ty rozsahy a postupy perfektně znám. Díky tomu je ten proces jejich uplatňování a vyřizování pro mě velmi snadný - vím co a komu ukázat, říct, předložit. U jiné značky tyhle znalosti nemám. A to reklamační proces může "zpomalovat".
V celkových nákladech na pořízení a provoz auta tvoří prohlídky zlomek, pravda, sudé prohlídky u :hyu: jsou větší a tudíž dražší. Servisní plán KIA jsem nezkoumal, ale třeba Tucson vs. Sportage se liší opravdu hodně. Proč, když jsou to technicky stejná auta fakt netuším...

Re: Ferda & Karkulka

Napsal: 20 kvě 2019, 22:29
od Boryš
Pak ale je celkem fuk nějaké "nastavování poprodejních služeb", které jsi zmiňoval.

Re: Ferda & Karkulka

Napsal: 21 kvě 2019, 06:41
od Axel.Foley
Mr. :hyu: : Poprodejními službami jsem myslel přesně to, co zmiňuješ výše.

Re: Ferda & Karkulka

Napsal: 21 kvě 2019, 08:36
od Mr. HYUNDAI
Já vím :wink: .
Boryš píše:Pak ale je celkem fuk nějaké "nastavování poprodejních služeb", které jsi zmiňoval.
Pravil člověk, který se k dealerovi chystá poprvé po dvou letech člověku, který se v rámci pravidelného servisu, přezouvání, řešení záručních oprav, řešení pojistných událostí a obměny vozového parku vydává k dealerovi 100x až 150x ročně, a to kromě svojí vlastní práce. Věř tomu, že každá ušetřená čtvrthodina nebo dokonce celá návštěva díky tomu, že mohu věci s dealerem/servisem předdomluvit po telefonu nebo emailu má pro mě cenu zlata. On je obrovský rozdíl, jestli kvůli jedné věci jedeš do servisu 3x nebo jednou. Zejména, když je těch aut 20 :mrgreen: . Všichni jsou si tam vědomi objemu peněz, který každoročně představuji a díky tomu je i jejich ochota vyjít mi vstříc samozřejmě mnohem větší než u lidí, kteří ten obrat generují menší - to je celkem logický zákon obchodu :wink: .

Pravda, taková anarchie jako před lety v Auto Zeman, kde jsem těsně po přelomu století i necelý rok pracoval, to ale už není. Necourám se bez doprovodu po dílně, nedomlouvám se přímo s mechaniky bez vědomí přijímacích techniků, nepomáhám mechanikům při přezouvání atd. V tomto směru jsem se jaksi zklidnil a možná i zprofesionalizoval v pozici zákazníka :lol: .

Re: Ferda & Karkulka

Napsal: 21 kvě 2019, 18:25
od Mr. HYUNDAI
Tak jsem si dnes vyzvedl značky na Tucsona a odhalil jsem při té příležitosti hned dvě paní Columbové :) .
Fyzicky existuje i30 PDE s DRL řešenými žárovkou! A nevypadá to provedení vůbec špatně. A konečně dorazily první fastbacky N-line. Konkrétně auta v akční výbavě Made in Czech s DCT. Auto je to nádherné, sedačky skvostné! Ale fakt mi vadí chybějící navigace a příšerně vypadá papundeklová podlaha v kufru ](*,) . Je otázka zda N-line s paketem Ultimate má mezipodlahu kufru, ale ostatní výbavové faily by to řešilo 8) . Otázka je za kolik by to bylo :lol: . N-line vypadá fantasticky, z toho jsem unešený, ale musím vyzkoušet podvozek na 18-kách tady v okolí, z toho mám obavy, že to bude tvrdé a uskákané už moc :-k .