Problém EPS - posilovač řízení

Tlumiče, odpružení, brzdy, ložiska...

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od jarous020 »

Zuotka píše:Tak ja uz mam treti ojetinu (vsechno accent :)) a problem mam az ted, ale taky je pravda, ze ty dve predchozi nemely palubni PC...
Priste budu rozhodne chytrejsi... a u AAA uz nikdy nic :-/

nechci aaa nijak chránit, ale je to prostě o tom jak auto prohlídneš jak řikal vilda diagnostiku a pořádně to prohlídnout, nechat si auto vzít na rampu(každý kupující má na to nárok) kupoval jsem tam fábii, nechal jsem si ji odvést u nich na rampu, a vše proběhlo v pohodě, byli ochotný....až na tu diagnostyku , to mi nevyhověli,ale diagnostiku mi udělal doma známí...
měl jsem ji 4 roky a jen jsem měnil olej s filtrama....až na to že to bylo líný jak mrchat :) ( 44kw)
jinak jsem si na ni nemohl stěžovat...
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Reklama
 

jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od jarous020 »

Ještě mě napadlo, asi je blbost že by se to vypínalo kvuli baterce co?? ta baterka je ještě originál, už může být horší a tomu posilovači nemusí stačit??? většinou se to stává když popojíždim a víc točim volantem.....
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Uživatelský avatar
cert
****
Příspěvky: 1414
Registrován: 29 zář 2008, 09:39
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od cert »

To baterkou nebude, problém je v přehřívání posilovače. Včera jsem o tom diskutoval s mechanikem když mi dělal geometrii.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Borek »

Vilda,Martun-prolézal jsem ve velké rychlosti konkrétně Rio z roku 2006,s 1,6l CVVT motorem,v jedné asi z nejvyšších výbav-6x airbag,aut.klima,mlhovky...ale jestli to mělo hydraulické servo,to mě ani nenapadlo se podívat :-k ](*,) :D .Myslel jsem,že Rio je zkrácený Accent se vším všudy(technikou-motory,posilovače...).Dělal se i Accent s hydr.posilovačem?V pondělí zajedu do nejbližší Kii,zeptat se,jak to u jejich aut bylo s posilovači.

Martun-také jsem předpokládal,že by kontrolka EPS měla fungovat tak,jak jsi popsal.Zkusím najít v okolí jiné Rio a vyzkoušet. :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od jarous020 »

cert píše:To baterkou nebude, problém je v přehřívání posilovače. Včera jsem o tom diskutoval s mechanikem když mi dělal geometrii.


asi neříkal náhodou jak zamezit přehřívání že ??:) teda abych nemusel dávat 20 tis.
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Uživatelský avatar
MICHAL77
****
Příspěvky: 1044
Registrován: 22 kvě 2010, 22:29
Bydliště: Vysočina

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od MICHAL77 »

Tak nyní jsem trochu mimo. Myslel jsem že posilovač řízení je hydro vždy že je rozdíl jen v pohonu čerpadla. Buď mechanické přes řemen atd. či elektricky?????
.........
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od jarous020 »

accent má eps plně eletronický...jestli jsem to správně pochopil???
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od 69pavel »

jj,accent ma elektricky posilovac na sloupku rizeni

http://www.piese-hyundai.ro/category.php?id_category=96


Borku-pokud chces vozitko od Kia jako Hyu musis hledat KIA RIO II(druha gen.2006-2009)) je to sedan ,oproti Accentu ma o neco malo kratsi zadek kufru,obavam ses ze u nas v bazarech nesezenes.Accent se s hydraulickym posilovacem nedelal,jen elektricky
800px-Kia_Rio_SX_sedan.jpg
800px-Kia_Rio_SX_sedan.jpg (22.32 KiB) Zobrazeno 1398 x
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Borek »

69pavel-díky,ale velikost kufru je až úplně to poslední,co mě na autu zajímá :D Nemám cirkus,abych stěhoval slona a vozit celý rok za sebou bednu vzduchu také nepotřebuji 8-[ :D .Takže v klidu by stačilo i krátké Rio-to má myslím 270l a ženským na nákup to stačí(alespoň tolik neutratí 8) ).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Hardcam »

Ale to Rio sedan neni vubec marn, vypada to dobre :wink: a ta odvazna odrazka na narazniku, mmm...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od jaroslav5 »

Accenty roč. 2000-2005 maju hydraulicke posilovače. Elektrické posilovače od roč.2006 a vyššie.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od jarous020 »

Hardcam píše:Ale to Rio sedan neni vubec marn, vypada to dobre :wink: a ta odvazna odrazka na narazniku, mmm...


zrovna jsem si říkal že nevypadá vůbec zle, i ta barva se mi docela líbí...
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Uživatelský avatar
cert
****
Příspěvky: 1414
Registrován: 29 zář 2008, 09:39
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od cert »

Accenty MC do USA měly klasiku hydraulický posilovač. El. servo se dává údajně z popudu ekologů (motor co pohání servo produkuje méně škodlivin - to je ale důvod, co? :roll: ) do Evropy. Kia Rio měla hydraulický posilovač i ve verzi kterou tu dal 69pavel. Jak jsem byl v pátek na té geometrii (shodou okolností v autorizáku KIA), tak jsme posilovače řízení probírali a právě ten hydraulický posilovač zmiňoval technik jako jeden z rozdílů Ria proti mému Accentu.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3712
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Vilda »

Ono odejde i hydraulický servo ... před pár lety se podělalo bratrancovi na starší Fiestě .... za repas tehdá chtěli skoro 20 000 kč :shock: Nakonec jsme to předělali na normální řízení bez posilu ..... Na vrakáči jsem ho vyndal z bouračky ... díry od serva jsme zaslepili a byl pokoj. Hydro servo taky docela zvyšuje spotřebu, protože motor pohání další čerpadlo ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Borek »

Tak jsem se dnes stavoval v KII a podle techniků,má Rio opravdu hydraulický posilovač.Proto na jejich klubech není o poruše posilovače ani zmínka. :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Podvozek a řízení“