Stránka 16 z 40

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 18 čer 2011, 20:07
od Matrix44
Dakujem Ti, o tom som naozaj nevedel. Chcel som len zabranit zbytocnemu preklzavaniu kolies na obrubniku. Ale teraz uz si to uz budem pamatat.

Majte sa,
Matrix44

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 19 čer 2011, 13:25
od antiexe
Matrix44 píše:Caute,
dnes sa mi stala taka cudna vec. Chcel som vyjst na vyssi obrubnik, tak ma napadlo ze pomozem prednym kolesam a zapol som 4x4. Ked som viac vytocil predne kolesa, skoro na maximum, tak som citil take vybracie a tuhsie riadenie. Ked som vypol 4x4, hned to ustalo. Po opatovnom zapnuti to iste. Je to v poriadku? Co by to mohlo byt?

Majte sa,
Matrix44

Dost dobre nerozumiem vete "zapol som 4x4". Ved pohon 4x4 je zapnuty do rychlosti 40km/h. Tlacidlom "4WD LOCK SYSTEM" len uzavries pomer sily na napravy 50:50.

Manual: Pressing the 4WD lock button on the tough terrain,
the driving power is equally distributed to the front and rear.
4WD lock keeps activating when not exceeding 40 km/h.

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 20 čer 2011, 19:45
od Melda
Zadní nápravu připíná elektromagnetická spojka v případě ztráty trakce přední nápravy, a to do rychlosti 40 km/hod. elektronicky. Nebo ji připneš ručně tlačítkem 4WD..., ale zase jenom do rychlosti 40km/hod. V ostatních případech jede auto na přední náhon.

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 20 čer 2011, 21:01
od nerud68
Melda píše:Zadní nápravu připíná elektromagnetická spojka v případě ztráty trakce přední nápravy, a to do rychlosti 40 km/hod. elektronicky. Nebo ji připneš ručně tlačítkem 4WD..., ale zase jenom do rychlosti 40km/hod. V ostatních případech jede auto na přední náhon.
Takže chceš říct,že při rychlosti vyšší než 40km/h je z auta 2WD i v případě,že dojde k ztrátě trakce?Nechci se hádat,ale myslím si,že pak se právě pomocí elektromag.spojky automaticky připojí zadek.Tlačítko 4WD je funkční do rychlosti 40km/h a to je zadek připojen trvale.Jak ale pojedu zase rychleji,zadek se odpojí a připojí se elektronicky dle potřeby.To Jsem si doposud myslel.Jinak na suchu fakt 4WD nezapínat.Dělá to pěknej randál.čau

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 21 čer 2011, 05:43
od DusMi
Matrix44 píše:Dakujem Ti, o tom som naozaj nevedel. Chcel som len zabranit zbytocnemu preklzavaniu kolies na obrubniku. Ale teraz uz si to uz budem pamatat.

Majte sa,
Matrix44
ono je to o tom, ze vytocene predne kolesa prejdu podstatne inu drahu ako zadne (z pohladu dlzky), takze ak je 4wd lock bez medzinapravoveho diferencialu tak musi v takejto situacii jedno koleso ciastocne presmyknut, co na suchom pevnom podklade az tak jednoducho nejde....

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 21 čer 2011, 20:34
od Melda

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 23 čer 2011, 08:01
od FORD
Zdar pánové,jak máte tvrdé hadice k chladiči po cca 20km běžné jízdě???Jedná se o Tucson 83kw,díky za odpověd...

Klepnutí při rozjezdu

Napsal: 02 srp 2011, 18:49
od kennyscary
Zdravím Vás, mám Tucsona 2.0 CRDi rok 2006, 2kolku. Při rozjezdu, či při jakémkoliv přidání či ubrání plynu se ozve znatelné klepnutí či ťuknutí z pravé přední časti auta. Tak jsem vyměnil silentbloky na ramenech a dělá to stále. Kontroloval jsem uložení výfuku, silentbloky všeho a nic nevím. Nemohl by mi někdo poradit? Díky moc

Re: Klepnutí při rozjezdu

Napsal: 03 srp 2011, 08:14
od zdenek76
mrkni na homokinetický kloub

Re: Klepnutí při rozjezdu

Napsal: 03 srp 2011, 09:22
od FISHkaa
a nemůžou to být silentbloky motoru? Netuším jak je uložen a jakým způsobem, jenom tip...

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 05 srp 2011, 17:26
od Melda
Já odstraňoval klepání přední nápravy v důsledku zdeformovaného držáku jakéhosi tlumiče v podobě 1 kg ocelové kostky na gumových poutech připevněnou na spodku mostu nápravy.

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 05 srp 2011, 20:52
od Saimon
Dělá vám tady někomu taky, když hýbu z volantem na místě sem a tam, že dole něco klepe?

Re: hodiny

Napsal: 14 srp 2011, 22:24
od richardhorak
1268free píše:Zdravím, nevíte jestli se dá přepnout nějak 12ti hodinový režim hodin na 24 hodinový? Tucson 2005 CRDI 83kW.Dík za tip.
Zmáčkni "R" na delší dobu než 5 vteřin a máš z toho 24 hodinový formát :o

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Napsal: 21 srp 2011, 16:40
od Melda
Dá se nějakým způsobem vyčistit ucpaná tryska ostřikovače čelního skla? Mně se to nějak nedaří a připadá mi, že je průchozí jenom jedním směrem.

Re: hodiny

Napsal: 24 srp 2011, 20:04
od Skindr
richardhorak píše:
1268free píše:Zdravím, nevíte jestli se dá přepnout nějak 12ti hodinový režim hodin na 24 hodinový? Tucson 2005 CRDI 83kW.Dík za tip.
Zmáčkni "R" na delší dobu než 5 vteřin a máš z toho 24 hodinový formát :o
Za tuto radu díky. =D>