Stránka 162 z 191

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 13 črc 2018, 12:03
od Axel.Foley
stofo: Nechápu tvé nadšení pro rádio bez navi :-k

Zajímavé jsou servisní intervaly uvedené u technických dat - jiný interval pro atmosféru 1,4, jiný pro T-GDI a jiný pro naftu (zaráží mě 24 měsíců :shock: / 30.000 km dle toho, co nastane dřív).

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 13 črc 2018, 12:44
od drobcek73
Axel.Foley píše:stofo: Nechápu tvé nadšení pro rádio bez navi :-k

Zajímavé jsou servisní intervaly uvedené u technických dat - jiný interval pro atmosféru 1,4, jiný pro T-GDI a jiný pro naftu (zaráží mě 24 měsíců :shock: / 30.000 km dle toho, co nastane dřív).
Info o Technických parametroch nie sú aktualizované na stránkach Hyundai (SK aj CZ)- to sú pdf súbory z roku 2017...

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 13 črc 2018, 15:09
od stofo
drobcek73 píše:
Axel.Foley píše:stofo: Nechápu tvé nadšení pro rádio bez navi :-k

Zajímavé jsou servisní intervaly uvedené u technických dat - jiný interval pro atmosféru 1,4, jiný pro T-GDI a jiný pro naftu (zaráží mě 24 měsíců :shock: / 30.000 km dle toho, co nastane dřív).
Info o Technických parametroch nie sú aktualizované na stránkach Hyundai (SK aj CZ)- to sú pdf súbory z roku 2017...

je predsa lepsie ako to maličké radio čo tam bolo doteraz...

Aký je správny servisný interval? 1,4tgdi a 1,6crdi

rozhodujeme sa ktorý motor.vdaka

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 13 črc 2018, 15:29
od Axel.Foley
stofo: Ano, máš pravdu, velký displej vypadá mnohem líp než malý 5" s kupou plastu okolo. Akorát k němu se mi hodí i navigace. Bez ní mi to moc smysl nedává.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 13 črc 2018, 16:33
od dibarbora
stofo píše:co vravíte na nový cenník i30 kombi? konečne je tam 8" radio bez navigacie vo výbave family. https://www.hyundai.sk/files/download/m ... 2018-7.pdf
cca. pred dvomi týždňami som sa rozprával s predajcom, tak rozprával o +200€ za benzín a +500€ za naftu za MY2019.
Ako tak pozeram, tak sa to aj splnilo.
V princípe sa dá povedať, že za doplnenie GPF u TGDI si naúčtovali 200€ a
za výmenu LNT za SCR + ADBlue u CRDI si naúčtovali 500€
ako cenu útechy dali na rádio väčší dispej orezaný o NAVI pre výbavu Family.

Na 1,4MPI zvýšili marže, predpokladám, že tam to je bezo zmeny po technickej stránke.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 14 črc 2018, 22:30
od beeluis
Nevíte někdo proč v technickém průkazu 17" kola mají v technickém průkazu rychlostní index W, když maximální rychlost vozidla je 205km/h, tedy dostačuje rychlostní index H? A proč vlastně Hyundai zvolil na vozidlo pneu s tímto rychlostním indexem? Řeším v předstihu zimní pneu a nevím jaké koupit. Dočetl jsem se, že pro zimní pneu by neměl být problém použít nižší rychlostní index, pokud splňuje nejvyšší konstrukční rychlost vozidla. Jaké zimní pneu máte na vozidle vy? Děkuji.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 14 črc 2018, 22:42
od Chasnik
Zimní pneu může mít i nižší rychlostní index než je max. konstrukční rychlost vozidla, pokud je o tom ridič informován např. nálepkou v zorném poli. Řešilo se to tu před pár lety. Citace z vyhlášky č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, konkrétně § 21:
"V případě použití zimních pneumatik (M+S) s nižší kategorií rychlosti, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla, je nutno na tuto skutečnost upozornit dodatkovým označením formou nálepky, která musí být v zorném poli řidiče. Údaj na nálepce stanovuje nejvyšší přípustnou rychlost vozidla s namontovanými zimními pneumatikami, která nesmí být při provozu vozidla překročena. Upozornění formou nálepky může být nahrazeno zařízením trvale nainstalovaným ve vozidle (například palubním počítačem)."

Našel jsem i ten starý post, který se toho týkal:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 15#p378610

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 14 črc 2018, 22:48
od dibarbora
Kúpil by som normálne index H. Mal som to kedysi na BMW, tiež napisanú takúto vtákovinu v TP, Vmax auta bola 205 km/h. Dal som na to normalne H index aj leto aj zima. Na STK technik vôbec neriešil - porovnal s Vmax v techničáku a bolo. Písanie týchto blbostí do TP je podľa mňa motivované peniazmi, na rýchlejších pneu majú väčšiu maržu. Konštrukčne to bude rovnaké, maximálne vytriedia podľa nevyváženosti vo fabrike.

BTW. prečo riešiš zimné gumy už teraz? Riskuješ kúpu minuloročných pneu, pričom môžeš na jeseň kúpiť čerstvejšie.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 16 črc 2018, 07:10
od Axel.Foley
beeluis: Stačí rychlostní index H, W je zbytečný. Na bývalé i30 jsem taky na zimu používal index o třídu nižší než na léto.

Na druhou stranu, co se týče ceny, někdy člověk najde za lepší cenu pneu s vyšším rychlostním indexem než s nižším. Tam bych neřešil zda H nebo W.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 16 črc 2018, 07:43
od sytamj
Ja mam v TP zapisane : 225/45 R17 91W
205/55 R16 91H
Zimne som kupil R16.
Doposial som najazdil skoro 19000 a zatial bez problemov.
Dlhodoba priemerna spotreba: 6,6
Ale hravo sa da urobit aj 6,0 pri jazde po okreskach (a "necouram" sa).
Zatial ozaj spokojnost aj po technickej stranke aj co do spotreby, pretoze, ked som zacal jazdit tak som sa pohyboval stale okolo 7 litrov aj viac.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 16 črc 2018, 09:37
od Georges
Tohle se snad hodí jen sem.
Kamarádovi, majiteli i30 1.6 CRDi se "podařilo" místo do nafty, přidat aditivum do motorového oleje, v množství asi 30 ml.
Mám mu vyměnit olej a olejový filtr, nebo to nechat být ? Třicítka zatím stojí v garáži ...

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 16 črc 2018, 22:40
od petzl62
Z mého pohledu bych 30ml,a navíc u nafty vůbec neřešil-v těch 5,3l oleje je to jen plivnutí.Ale kamarád je dobrý střelec :wink: :roll:

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 17 črc 2018, 08:36
od stofo
chcem sa poradit, ako to bude teraz s tými novými 1,6 crdi? kde tam musím liat tu močovinu ako často? počul som ak sa to rozleje tak to dost smrdí,

rozhodujeme sa medzi 1,4tgdi a 1,6 crdi. servis u 1,6 crdi je fakt 30tis alebo 24mesiacov?

vdaka

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 17 črc 2018, 08:57
od dibarbora
Snad hrdlo na mocovinu budu mat pod vieckom nadrze.
Interval bol v starej verzi 30tkm/24m, nove udaje zatial zverejnene nie su. Predpokladam, ze to ostane. Mocovina takmer isto nevydrzi medzi prehliadkami, urcite bude treba dolievat.

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Napsal: 17 črc 2018, 09:51
od lanzendorfer
Víčko nádrže je zvětšené a je tam místo pro tankování močoviny, protože ty auta už byly projektované s tím, že to tam bude, takze 100% informace, je to u hrdla na tankování nafty :D/