Problém EPS - posilovač řízení

Tlumiče, odpružení, brzdy, ložiska...

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od severtom »

Zuotka píše:Miros:
tak to je pekny, ja si furt pokladala otazku, co by se stalo, kdyby se mi to seklo v zatacce :-O
Ted uz vim a docela se desim, az nastane ta situace..

Normálka, za mlhy nebo náledí automaticky smyk a nehoda, za suché vozovky a dobré viditelnosti se nejspíš nestane nic. Je úplně jedno, zda to čekáš nebo ne - to trhnutí je tak výrazné, že při nižší adhezi nemůžeš nic dělat.
Každý si to může vyzkoušet - najít dlouhý sjezd z kopce, vyřadit, vypnout motor a počkat, až posilovač přestane fungovat (nějakých 7 sekund?).
NEŘÍKÁM ŽE TEN TEST JE BEZPEČNÝ PRO AUTO NEBO ÚČASTNÍKY PROVOZU, ALE JE ROZHODNĚ MOŽNÝ
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Reklama
 

jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od jarous020 »

Miros píše:Jarous.Právě.Nad Nasavrkama směrem k Železným Horám táhlá zatáčka pravá.Najednou cvaknutí a trhlo mi to volantem na přímo.Vlastně narovnal na přímej směr.V tu ránu volant tvrdej,až se mi pulky sevřely.V autě rodina.A snad 5 metru za prdelí u náraníku debil s kamionem.Jel jsem max 50 mlha jak mlíko.Kvuli tomu volovi jsem nemohl ani zastavit,ještě problikával dálkama

Tak to je fakt hnusný, nedokážu si představit kdyby se to stalo přítelkyni , no asi bych se v tu chvíli taky rozklepal....a toho blikajícího šaška bych taky někam nakopal.

Docela začínám si myslet že je ácca nebezpečnej,potřebuju auto na které se mohu spolehnout a né čekat ve křečích kdy mi přestane jít posilovač a nebo kdy mě hodí do pangejtu .....
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Miros
**
Příspěvky: 127
Registrován: 19 bře 2008, 08:18
Bydliště: Chotěboř

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Miros »

Tak jsem byl dneska na PC-chyba hnedna první připojení.Něco jako chyba řídící jednotky a číslo.
Cena asi 20tis + DPH,Havlova zlodějina
Doporučení-jezdit,dokud to bude špatný,asi bouračka?Prdelka při jízdě stažená asi jako setkání s 4%.Protože ted jezdim denně.
Jinak jsem si zkusil I 30,ale zájem prodejce 0.tedy nulová.Asi se na jaře,při eventualní výměně podívám jinam.
Možná i po jiný značce,jen ne po turbo koncernu
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Hardcam »

zkus jinyho prodejce, kde si te budou vazit...ver, ze neochotni prodejci jsou vsude :wink:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Miros
**
Příspěvky: 127
Registrován: 19 bře 2008, 08:18
Bydliště: Chotěboř

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Miros »

jo,když jim hned říkaš koupím a nechci slevu :P
Když jsem se stavil v KII,i když jsem říkalže uvažuju až na jaře.Se mohli přetrhnout.Tam se mi ale nelíbí středový panel
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Borek »

Tak já už mám EPS vyřešeno.
Jak víte,Accent byl velkým favoritem na rozšíření :hyu: v mé stáji.Bohužel,po zjištění téhle nebezpečné :!: :shock: závady(zvlášť,když jsem vybíral auto pro manželku a dceru začátečnici,kterou by vypnutí posilovače v zatáčce asi hodně překvapilo ](*,) ),jsem ho z výběru vyškrtl a v garáži mě parkuje Kia Rio,která má hydraulický posilovač(nikde jsem nenašel jedinou zmínku o poruše :wink: ).
Pro zvědavé jen doplním-stříbrná Rio-1,6l CVVT motor,automatická klima,10 airbagů,všechna okna+zrcátka v elektrice,kotoučové brzdy na všech kolech,6 repráků,na 15" liťákách,mlhovky,palubní PC,...... :D Zatím je pro mě tohle auto obrovským příjemným :!: :!: :!: překvapením.Provedení vnitřku-perfektní :shock: .Černo-červený volant a ve stejných barvách i provedení sedadel,efektně prošívaných červenou nití,pěkné provedení čalounění dveří...a uvnitř ticho a klid-nic nevrže a neskřípe :D .Jsem z něho zatím moc a mile překvapen(moje ženský také :D ).
Jsem rád,že jsem díky vám zjistil fatální slabinu Accenta dříve,než bych ho koupil a měl potom při každé jízdě strach o svůj harém.Všem díky.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Miros
**
Příspěvky: 127
Registrován: 19 bře 2008, 08:18
Bydliště: Chotěboř

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Miros »

Gratulace,a přiřad fotku
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Hardcam »

fotky, fotky :)
Ryjo je dobrz auto :mrgreen:
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Borek »

Díky-fotky a další info hodím do jiného vlákna,ať tady neplevelím téma EPS. :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od jarous020 »

Koukal jsem na top gear, bavili se o porscheti 911 že udělali novou 911 ale že jí prý pokákli...nacpali tam eletronický posilovač.... dal jsem jim hned
za pravdu ](*,)
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Borek »

Jj,teď jsem se na Top gear také díval a nevěřil vlastním uším,jak se u Porsche šetří na nepravém místě ](*,) :D .Však tam ten el. posilovač a řízení totálně zkritizovali.Je možné,že ty el.posilovače kupují u :hyu: -až budou příkopy plné Porscháků,tak my už víme,odkud vítr fouká. :D
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od jarous020 »

Borek :D :D :D :D asi na tom něco bude :D :D
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3712
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Vilda »

Borek píše:Díky-fotky a další info hodím do jiného vlákna,ať tady neplevelím téma EPS. :wink:
Taky napiš, jak to jede a jak se ti 1.6 CVVT zamlouvá .... i když proti Tiburonu to bude asi želva.


V Top Gearu maji pravdu .... ekoteroristi v evropě prostě jenom škoději ..... podělaný EPS ](*,) akorát to tahá lidem peníze s kapes :?
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Borek »

Vildo,motor a zpřevodování jsou na tak lehké auto úžasný =D> .Jede to jako střela a na palubáku svítí i po "testech" 7,3l-jestli nekecá,tak :D/ ,-až jsem se nestačil divit,jak se to pěkně vytáčí.Pro mě obrovské,příjemné překvapení.Jasně,že když píšu-"střela"-myslím tím na auto s 1,6l motorem(srovnávat Rio s Tiburonem,je po všech :!: stránkách nesmysl-ten má vlastně i kufr větší :D ).
Tenhle motor/výkon byl jedním z hlavních důvodů,proč jsem si Rio vybral.Fiat Grande Punto se mě z venku líbí víc,ale ty motory ](*,) -drtivá většina s 1,2l-kolem 48kW,potom pár s 1,4l-nějak 65-70kW-navíc ve špatném stavu ... :( Nehledal jsem auto na závodění,ale za ta léta už vím,že větší výkon=větší bezpečnost pro všechny(čas potřebný k předjetí,výjezd od benzinky(odpočívadla)na dálnici a zařazení se......).Auta s 46kW jsem měl a nikdy více nechci ani pro manželku nebo dceru. :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Problém EPS - posilovač řízení

Příspěvek od Hardcam »

Heh, ja za posledni dva roky 1.1 Getze 46kW a 206ku 1.1 44kW, predjizdet se s tim opravdu nedalo, ale kdyz jsi s tim byl smirenej, tak se to zase odvdecilo spotrebou kolem 5,5 litru.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Podvozek a řízení“