Stránka 18 z 18
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 13 zář 2024, 08:35
od hjundeee
Vie niekto prosim vysvetlit preco sa moze poskodit EPB pri zosliapnuti plynu ? Zaujimalo by ma ako to je technicky mozne.
V prirucke na strane 5-51
• Nešlapejte na pedál akcelerace,
když je zatažená parkovací brzda.
Při sešlápnutí pedálu akcelerace
se zataženou EPB zazní akustic -
ké varování a zobrazí se varovné
hlášení. Může se poškodit parkovací brzda.
EPB sa pritom da uvolnit automaticky zaradenim jednotky a rozjazdom podla strany 5-49:
Pro automatické uvolnění elektro -
nické parkovací brzdy EPB:
Vozidlo s manuální převodovkou
1. Ujistěte se, že bezpečnostní pásy
jsou zapnuté a dveře, kapota
a dveře zavazadlového prostoru
jsou zavřené.
2. Při běžícím motoru sešlápněte pe -
dál spojky a přeřaďte na 1. rych -
lostní stupeň nebo do polohy R
(zpátečka).
3. Při uvolňování pedálu spojky se -
šlapujte pedál akcelerace
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 15 zář 2024, 10:43
od Storman
Jediná situácia kedy si viem predstaviť ,že by sa to mohlo stať je ak máš predtým aktivovaný autohold a chceš sa pohnúť s otvorenými dverami. Vtedy mi napíše ,že bola automaticky aktivovaná EPB a neodblokuje sa pokým nezatvorím dvere.
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 20 čer 2025, 07:14
od GeorgeB
Nejake septandy, co se chysta noveho u i30 na podzim roku 2025? Nejake omlazovaci pece? Nove motory? Septa se o 1,6 turbo benzinu. Nevite neco blizsiho?
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 20 čer 2025, 09:15
od Mr. HYUNDAI
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 23 čer 2025, 12:28
od willy50
V podstatě jen dohady.
Pravděpodobně tedy bude ještě nějaké prodloužení stávajícího portfolia i30, ale pravděpodobně čisté ICE půjdou do kytek.
Jiná strategie by byla (příjemným) překvapením.
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 19 srp 2025, 17:34
od GeorgeB
Tak to vypada, ze po konci sesterskeho ceedu
https://www.autotrendy.sk/2025/08/16/ko ... u-nahradi/ uz jde prvni info o konci i30...
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... o_fdv/foto
Tak z cenove dostupnych kombiku se spalovacim motorem bez tri valcu toho na trhu moc nezbyde...

Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 19 srp 2025, 18:44
od dibarbora
I30 ešte trochu požije kým dožije... čo mám info, tak 1,5DPi skončil.. už sa nedá objednať. Skončí aj 1,5TGDi...
1,5 TGDI bude nahradená 1,6TGDi výlučne s automatom. 1,0TGDi bude mať manuál.. budúci rok ešte určite bude na trhu.
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 19 srp 2025, 20:23
od GeorgeB
Tak to nevypada moc dobre. To zbyde trivalec jen teda. Na 1,6 me uz lakali prodejci, ale vlastne nic nevedeli, ani jestli to bude turbo vlastne. Takze tgdi a tedy jen s automatem, takze asi palba. A vykon?
Ted mam 1,5 tgdi tu 117 kw verzi se 7dct a jede to krasne. Jen me vadi, ze to je mild hybrid a vlastne i dct, tak jsem to chtel do roka vymenit. Ale koukam, nebude moc za co...
Re: Nova generacia/facelift i30
Napsal: 19 srp 2025, 20:34
od dibarbora
Výkon si môžeš tipnúť...
1,6TGDi sa zatiaľ na SK vyskytla v takýchto naladeniach
Kona.. 102kW 125kW +/-145kW
Tucson .. 110kW, 118kW, 132kW....
V princípe optimalizujú motorovú paletu..
Na vykrytie všetkých potrieb pohonu.. ICE/HEV/PHEV im budú stačiť fakticky dva motory (neviem či ostane 1,2DPi v i20/Bayon)
1,0TGDi a 1,6TGDi..
Nájdeš to prakticky vo všetkom od i20 až po SantaFE