Stránka 19 z 20

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 10 črc 2015, 12:27
od t_o_m_k
HYUNDAI SI NEKUPUJTE !!!!!!!!!

teď vysvětlím proč . V říjnu 2010 jsem si koupil nový Hyundai i20 , cena 230 000 Kč , autosalon Dorda v České lípě .

Co všechno mělo auto za závady :

Okamžitě po převzetí :
- interiér je mizerně smontovaný , z palubky se ozývá všelijaké drnčení a bzučení . Drnčení se různě přesouvá , podle otáček motoru .
- vnitřní zpětné zrcátko se třese
- sedadlo řidiče vrže jako stará židle
- polovina zadního sedadla se po sklopení nechce při narovnání "přicvaknout" zpátky .... jde to , jenom když se s ním pořádně třískne . Druhá polovina je OK .
- když si chce pravý zadní pasažér zapnout pás , musí s tou sponou v úchytu chvíli viklat a trochu přimáčknout červené tlačítko , aby se spona zacvakla do úchytu .
- auto se má při rozjezdu zamknout , ale nezamkne se ( tuhle funkci fakt potřebuju , už se mi dvakrát stalo , že se na mě někdo chtěl dobejvat , zatímco sem byl v autě ! ) . Takže hodina cesty do nejbližšího Hyundai servisu , kde mi řekli , že ať si to du udělat tam , kde sem si to auto koupil !!!! Takže cesta zpátky , a pak zase cesta do autosalonu , kde sem to koupil . Tam mi to teda laskavě spravili .

Za 14 dní provozu :
- rozsvítila se kontrolka airbagů . Čili mě čekala hodina cesty do servisu . Auto prohlídli , řekli že řídící jednotka airbagů je KO a že objednají novou a že mám přijet znova , až bude skladem . Takže hodina cesty zpátky a za týden zase hodina do servisu , čekání a hodina cesty zpátky . Dva pracovní dny v p....i . Kdyby to nebylo na záruku , prý by to bylo za 15 000 ...

po zaběhnutí motoru ( a trvá stále ) :
palubní počítač ukazuje spotřebu o něco vyšší , než je v papírech . Zkusím teda následující věc : natankuju plnou . GPSkou změřim ujeté kilometry , dotankuju opět do plna . A - palubní počítač je "optimista" - spotřeba vychází asi ještě o 0.5 litru / 100 km víc než to ukazuje . Čili ve výsledku to žere asi o 1 litr na 100 víc , než to žrát má . Ve spojených státech za to musel Hyundai zákazníky odškodnit . U nás si můžete tak akorát trhnout nohou .

po 2,5 letech ( !!! ) :
- koroze 5-tých dveří . Reznou pod sklem , okolo úchytu stěrače , na spodní hraně i jen tak uprostřed . Vtipný na tom je to , že auto bylo od začátku garážovaný . Ani favorit , kterýho sem měl předtím , takhle nereznul . Opět cestování do servisu , opět reklamace . Auto bude týden v opravě . Budiž řečeno , že mi dali náhradní auto , každopádně opět dva zabité pracovní dny .

po 3 letech :
- jedu na 3-letou garanční prohlídku . Momentálně žádné závady nejsou , takže chci jenom vyměnit olej a další výroční úkony . Podepíšu zakázku na 3 letou prohlídku s tím , že kdyby servis našel něco , co se musí dělat , tak mi zavolá na mobil . S tímhle si odskočím do blízkého nákupního centra nakoupit . Vrátím se zpátky , auto je hotové , ale částka na faktuře je nějak vysoká - asi 6 tisíc . Říkám co to jako je , a oni že prý sem měl sjeté a poškozené přední brzdové destičky , tak je vyměnili . Chtěli mi prý volat , ale prý jsem byl nedostupný ( víte , že když vám někdo volá a jste nedostupní , že vám pak přijde SMSka , že číslo XY se vám chtělo dovolat ? ... mobil sem měl zapnuty... a i kdybych byl mimo signál - nic takového mi nepřišlo ) . No nic , nechci se dohadovat , zaplatím , staré destičky mi dali v krabici . Doma sem je prohlídnul a je na nich ještě tak 70% a jsou OK . Servis prostě chtěl větší zakázku , takže mi svévolně vyměnil NĚCO , aby moh chtít víc peněz .... neuvěřitelný . Pominu fakt , že tak jako tak každej rok vysolíte 4 tisíce za roční prohlídku - je to podmínka záruky ( za chvíli uvidíte , že to je stejně k ničemu ) , takže měníte olej , filtry a platíte za úkony , který ještě nejsou podle najetých kilometrů zapotřebí ...

po 3,5 letech :
- DŮLEŽITÉ : Hyundai se zaklíná 5-ti letou zárukou . Před koupí sem se prodejce SPECIÁLNĚ ptal , jestli se záruka vztahuje na všechno - tzv. "bumper to bumper = od nárazníku k nárazníku " a prý že ano . Takže : po 3,5 letech se od přední nápravy se ozývá klepání . Opět hodina cesty do servisu . Auto prohlídli , řekli že to je tyčka stabilizátoru , že to je záruční oprava , ale že jim hyundai vypověděl smlouvu ( to byla ta doba kdy se Hyundai rozpadala servisní síť ) a ať jedu do druhého nejbližšího servisu , který ještě smlouvu má , tzn. další dvě hodiny tam , hodina zpátky . V druhém servisu auto prohlídli ale řekli , že na díly podvozku je záruka jenom 3 roky . Díl skladem neměli , takže cesta domů , po týdnu opět cesta do servisu , vysolil sem asi 3 tisíce za něco , co mi měli opravit v záruce . Navrch další dva pracovní dny v p++++ .

po 4 letech :
- po odbrždění ruční brzdy zůstává jedno kolo zabržděné . Opět , "záruka 5 let" je na H+++o , opravu sem platil sám .

Došla mi trpělivost . S hyundaiem sem totálně nespokojený . Koupil sem si nový VW Polo .

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 10 črc 2015, 19:13
od forman
Jo měl jsi smůlu na vyrobený kus a ještě k tomu na mizerný servis.
Já jsem se svou I20 a i se svým servisem Hyundai v Pardubicích nad míru spokojen.
Přeji ti aby se tvoje smůla neopakovala s novým Polem a potažmo i s novým servisem. Jestli jsi smolař,tak se to s tebou potáhne dál. :^o

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 10 črc 2015, 22:12
od jirikstbk
Houby smůla. Mám podobné zkušenosti jen s tím rozdílem, že vidím hlavní vinu v zastoupení a servisech od Hyundai, které se chovají podle toho, jak je vrchnost řídí. Auto sice mělo (a má) pár chyb, ale ty by se daly odstranit a slušný prodejce by to měl v rámci záruky bez keců provést. To však u Hyundai nefunguje. Tam je člověk zákazníkem, jen když auto kupuje. Po koupi je už v případě uplatnění záruky považován jen za otravnou veš.

Mám zkušenost s oběma Olomouckými servisy a byl jsem rád, že záruka konečně skončila. Záruční oprava byla s dohadováním a zpočátku mi to nechtěli uznat. Až po výhrůžkách oznámení na ČOI to najednou šlo. Další věc, o které jsem se s nimi dohadoval 3 roky, najednou malá dílna po záruce našla během 2 minut a opravila během hodiny. A mě to předtím štvalo 3 roky a vždy ze mě jen udělali blba, že si vymýšlím a všechno, že je v pořádku.

Naštěstí funguje to, že zákazníci o svých zkušenostech nemlčí a svým známým je předávají. Jak to vypadá, tak o tom svědčí i pokles prodejů poslední dobou. Já nejsem hajzl, který by měl škodolibou radost ve smyslu "když mě chcípla koza tak to nevadí, když chcípla i tobě" a už jsem několika známým taky tuto značku rozmluvil. Všichni mi po prověření v goggle poděkovali.

Předtím jsem měl několik škodovek, ale toto chování jsem tam nikdy nezažil, takže taky změním značku.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 10 črc 2015, 22:30
od Alf6
"Před koupí sem se prodejce SPECIÁLNĚ ptal , jestli se záruka vztahuje na všechno - tzv. "bumper to bumper = od nárazníku k nárazníku " a prý že ano "

Častou iluzí je, že se záruka vztahuje na všechno :D

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 11 črc 2015, 08:27
od jenik.ko
Prodejce vám samozřejmě řekne že záruka je na vše,ví o tom totiž kulový,chce se to hned při koupi zeptat garančního technika a nebo si přečíst garanční knížku.Tam je vše rozepsáno na co se záruka nevztahuje,nebo na co je omezená a potom se nestane to,že se divíte že vám na konkrétní věc záruka nevztahuje.Prodejce prodává a o zárukách nemá vůbec páru a aby prodal slíbí i modré z nebe.Každý svéhoštěstí strůjce.Neznalost neomlouvá ai při uplatnění záruky :^o

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 11 črc 2015, 09:55
od jirikstbk
jenik.ko píše:Prodejce vám samozřejmě řekne že záruka je na vše,ví o tom totiž kulový ...
Tomu se říká ve slušné společnosti PODVOD.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 11 črc 2015, 10:09
od Alf6
Prodejce moc dobře ví, že záruka vše nekryje a je velice chytře napsaná, pokud vám tedy řekne, že kryje všechno, tak lže. Chce jen auto prodat a tešit se na provize z prodeje. V tomto pripade je ale i chyba na vasi strane, když mu tenhle nesmysl verite :D

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 11 črc 2015, 10:22
od jirikstbk
Aha, takže podle této teorie, když tě někdo podvede třeba s financemi, tak je chyba taky na tvé straně? A podvodník je z obliga?

Kam jsme to došli, když podvodníky omlouváme a sami zákazníci se mezi sebou utvrzujeme v tom, že je chyba v nás. Něco je špatně v tomto světě.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 11 črc 2015, 10:31
od Alf6
Neznalost neomlouvá jak někdo psal výše :D Taky nekomu u baraku neotevřu dvere a nedam mu prachy, protože třeba rekne, ze je muj vzdalenej pribuznej 8)

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 11 črc 2015, 10:45
od Láďa515
Tomku lituji,že jsi koupil špatný kus já mám autí 2,5 roku a nemám nejmenší závadu,ale píšeš hodina cesty do servisu a hodina cesty zpět.Servis nemůže za to ,že bydlíš tak daleko od jeho působení.Já jezdím do neznačkového 50 km a je to jen moje volba a jsem spokojen.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 11 črc 2015, 10:47
od Axel.Foley
jirikstbk: Moje zkušenost s Olomouci je, že záleží, na kterého přijímacího technika člověk narazí. Začal jsem jezdit do Rýmařova (i když z ruky), přístup nebe a dudy, cenově taky někde jinde. Zatím spokojenost.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 11 črc 2015, 10:53
od t_o_m_k
jeste k te zaruce : ano , mate pravdu , maji to hezky rozepsane v zarucni knizce ... tu ovsem dostanete AZ PO KOUPI AUTA !!!!! ... pred koupi se musite spolihat na to , co vam prodejce rekne . A ani jednou z jeho ust nezaznelo 3 roky na to nebo ono .. proste zaruka 5 let na vsecko a basta ! ... mimochodem , tahle story ma ale jeste pokracovani . Co jsem ve svem puvodnim prispevku nezminil je to , ze tu i20 stale vlastnim ... sem totiz firma a auto sem dal ke sluzebnim ucelum zamestnancovi , kterej ho ma ted u sebe . Vcera jak sem sem dal ten prvni prispevek , tak sem se s nim o tom bavil a rek mi jeste jednu novinu : prave odesly oba zadni tlumice , vytekly - po 60 000 km ( nevim , jakou ma mit tlumic zivotnost ... ale kdyz sem si v roce 2001 koupil 11 let staryho favorita , tak sem s nim jezdil az do roku 2010 - nez sem si koupil ten korejskej krap - a tlumice sem jaktezivo nemenil ) . No nic , jel s tim prej do servisu - a pry oba vymenili na zaruku . Tak jak to teda je ? Zaruky 3 roky na dily podvozku a nebo ne ?! ... ja myslim , ze hyundai dostava vitr , protoze jak je videt , ta mizerna povest ho predchazi a jak uz tady nekdo zminil , padaj jim prodeje ( ja se teda nedivim , taky uz sem znamejm rozmluvil koupi hyundaie ... a jeste je hodlam poradne rozmaznout po internetu) .

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 11 črc 2015, 11:14
od Dalin
Já jsem co se týká servisu :hyu: byl maximálně spokojen, každou závadu se snažili řešit. Životnost tlumičů se nedá přesně určit, hodně záleží na stylu jízdy a po jakých cestách jezdíš. Já jsem s Accentem najel přes 200 tis., dostával hodně čočku a tlumiče původní.
To Polo je dobrá volba a těch 60tis. Kč oproti i20 tam je znát, asi nejlepší malé auto na trhu.

Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"

Napsal: 11 črc 2015, 11:47
od jenik.ko
bohužel je to o ceně,Není problém vyrobit výše zmiňovaný tlumič,který vydrží - ale bude drahý,když se to sečte u všech komponentů v autě,nebude auto stát třeba 220.000 ale 300.000.Jenže kdo to pak za tuhle cifru koupí #-o .Auto je dneska spotřební věc, 5 let a kup si nový.Já mám ještě na starym SEATu 250000 najeto a tlumiče původní.tenkrát se ještě auta dělaly aby vydržely a dneska ......... ? [-o<

Napsal: 11 črc 2015, 13:25
od bony
Asi fakt spatny kus... Kamarad ma taky i20 a je max spokojeny.