Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
JK-Tucson
*
Příspěvky: 38
Registrován: 05 úno 2011, 11:39
Bydliště: Košice, Slovakia

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od JK-Tucson »

Ja som sa už nie raz poučil, že závadu treba riešiť najskôr tým najlacnejším a najjednoduchším spôsobom, u Tucson s 2.0 Crdi to platí
trojnásobne, každý by ti len všetko menil za nové.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 103kW, 4x4, 2006
Hyundai Accent 1.3, 63kW, 2006
Reklama
 

Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

[quote="JK-Tucson"]Ja som sa už nie raz poučil, že závadu treba riešiť najskôr tým najlacnejším a najjednoduchším spôsobom, u Tucson s 2.0 Crdi to platí
trojnásobne, každý by ti len všetko menil za nové.[/quote

Tak to dělají všichni. Ale jak chce zjistit tu závadu, když ti v servisu diagnostika ukazuje, že nemáš žádnou závadu?
Myslím teď v zimě. :roll:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

Zkoušel někdo na Tucsonovi CRDi vyřadit EGR ventil nebo co je potřeba vše udělat?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od FORD »

To Saimon. Ja už na crdi pár EGR čistil a 3x EGR OFF,tak pár osobních postřehů mám...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

FORD píše:To Saimon. Ja už na crdi pár EGR čistil a 3x EGR OFF,tak pár osobních postřehů mám...
Takýže vyčistil a stejně bude špatný? A co cena nového? Popiš blíže :wink:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od FORD »

To Saimon.
Na EGR má velký vliv městský provoz,to znamená na krátké tratě a v režimu lehkého zatížení...Porád se v něm hromadí saze a nestačí se pročistit.Pokud má auto najeto kolem 15O tkm tak většinou pomůže porádně vyčistit ale musíš i vyčistit ten výměník/chladič plynů/a i tu kovovou propojovací ohebnou trubku.Dál skontroluj funkci ovládání toho EGR ventilu-občas je prodřená hadička.Pokud je EGR k.o. tak jde i zaslepit a systém funguje bez něj normálně a ani na stk,emisích nic nepoznají.Nový EGR ventil se pohybuje 5500-10000kč podle typu,dá se sehnat i náhrada kolem 4000kč.
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

Děkuji za odpověď a asi to zaslepím a hotovo. Já jezdím teď denně jen celkem 32km :(
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od FORD »

To saimon.
Dobře provedeným zaslepením určitě nic nezkazíš,chce to jen precizní práci. Auto to nepozná a jak jsem psal už minule,ani na stk-me mít problém nebudeš. Dokonce se ti může stát,že ti auto trochu lépe potáhne odspoda.některá auta to dělají a některá ne.Tento efekt je spůsoben celkovým stavem,kondicí,opotřebením motoru.Přeji ti hodně pracovních uspěchů a dej pak vědět jak to dopadlo... :hyu:
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

FORD - Tak auto už by mnělo být opraveno a bylo to tím EGR ventilem, že se nedovřel nebo otevřel (teď nevím) jen do 3/4.
Tak mi to popisoval co mi to opravoval. Ventil dal na celý den do brzdové kapaliny aby se vyčistil a už to fachá. teď ještě dělá diagnostiku aby to bylo v pořádku.
Říkal mi, že stačí dát jen ze 2 podložky pod ten elektroventil nebo cívku aby nemohla zatlačit ten EGR a bude tím pádem bez funkce ale zapojen, takže Diagnostika to nezaznamená :)
Jinak, jestli máš nebo někdo jiné zkušenosti, tak pište a budou i dobré nějaké fotky :wink:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od FORD »

To Saimon.
Jak se koukám,tak řešíš 100 kw verzi,tu ted na dílně na fotky nemám ale pokud ti to pomůže,přes víkend mohu nafotit na 83kw,je to podobné a součásti ti označím...
Ano tak jak to popisuješ,tak to nějak podobně je a funguje to.
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

FORD píše:To Saimon.
Jak se koukám,tak řešíš 100 kw verzi,tu ted na dílně na fotky nemám ale pokud ti to pomůže,přes víkend mohu nafotit na 83kw,je to podobné a součásti ti označím...
Ano tak jak to popisuješ,tak to nějak podobně je a funguje to.
Výborně, protože zatím jsem jen jezdil bez jedinné závady a toto mně dostalo a zrovna v těch mrazech :roll: :(
To budeš hodný, jinak ještě mám asi jeden žhavič špatný, tak mně čeká ještě toto ale přístup je otřesný :oops:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od FORD »

To saimon.
Jen tě musím upozornit,že když máš filtr pevných částic-DPF. Tak se ti občas může stát,že ti diagnostika vypíše chybu- EGR okruh.
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

FORD - To by nevadilo, vymažem :wink:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od FORD »

To saimon.
V techhle mrazech jsou funkční žhaviče základ pro start dieslu a z vlastní zkušenosti ti poradím,jestli ti odešel 1 žhavič,tak vyměn najednou všechny-větší investice najednou ale vyplatí se to!Protože přístup k nim je na hovno,pořežes si prsty a za týden to děláš znova a pak si na to vzpomeneš.Jo a pokud to máš auto pro sebe a ne jen na prodej tak tam nedávej Starline.
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

Jasně, že pro sebe. Takže díky za rady :) :wink:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“