Stránka 20 z 22

Re: Nedostatky i40

Napsal: 30 bře 2015, 13:29
od draslik
Já jsem měnil přední destičky už na 40 000 km.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 30 bře 2015, 15:09
od jenik.ko
Destičky a kotouče - vždycky je to o tom jak kdo jezdí.Kdo jezdí normálně tak mu vydrží,prase mění třeba po 30 000,nic víc,nic míň.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 30 bře 2015, 15:31
od robertbulko
jenik.ko píše:Destičky a kotouče - vždycky je to o tom jak kdo jezdí.Kdo jezdí normálně tak mu vydrží,prase mění třeba po 30 000,nic víc,nic míň.
Z praktickej skúsenosti z mojich predchádzajúcich vozidel viem, že platničky vydržia cez 100.000km. Na i40 som musel meniť po 43.000km. Zjavne sa zo mňa na staré kolená stáva "prase". To že napr. :hyu: používa do nových vozov platničky s kratšou životnosťou, je samozrejne nemožné. :?

Tak toto je hodne sprostý príspevok pane jenik.ko :P

Re: Nedostatky i40

Napsal: 30 bře 2015, 21:00
od robil
Hodně záleží na autě.Některé brzdy nepotřebuje vůbec š120 (vydrželi přes 200 tis.) jiné je odrovná dřív.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 30 bře 2015, 22:57
od draslik
jenik.ko píše:Destičky a kotouče - vždycky je to o tom jak kdo jezdí.Kdo jezdí normálně tak mu vydrží,prase mění třeba po 30 000,nic víc,nic míň.
Před i40 jsem měl Citroen Berlingo a přední desky jsem měnil po 86 000 km. Takže jsem asi taky "na stará kolena" :hyu: prase.

Jenik.ko: v čem si vozíš svůj zadek? A co desky, tobě drží?

Napsat 20 příspěvků na fórum a z toho jich je 14 "perla" se každému nepodaří. :D

Re: Nedostatky i40

Napsal: 01 dub 2015, 07:59
od Mr. HYUNDAI
Vrátím se k příspěvku Haaga. Už idam.i zmínil, že na Slovensku program PPM neběží, takže měl v tomto směru smůlu.

K mrtvému motoru. Nejsem si jistý, zda jsem to tu už nezmiňoval (někdo už má snad i třetí motor). Co se vlastně s motorem 1,7 CRDi 100 kW děje. V bloku motoru se kolem vývrtu pro šrouby k uchycení hlavy vytvoří mikropraskliny, těmi začne unikat chladící kapalina. Tím, že odchází relativně pomalu se stačí kapalina odpařovat, takže z chladícího okruhu kapalina mizí, ale v olejové náplni nepřibývá a ani neudělá "šlem" na víčku k dolévání oleje. Ale chemická činidla chladící kapaliny do olejové náplně proniknou a udělají z ní obyčejnou vodičku, která vůbec nemaže a motor se začne zadírat. Proto jakmile se chladící kapalina začne ztrácet jde auto na hever, sundá se olejová vana a prohlídnou se šály na klice. Ty mají vícebarevnou úpravu a motor jde na výměnu. S motorem se rovnou mění i chladič za větší a expanzní nádobka za větší.

Trvalo dva roky než se podařilo najít příčinu problému. Reakcí je konstrukční změna v podobě kratšího vývrtu a použití kratších šroubů k připevnění hlavy.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 07 dub 2015, 22:08
od RoCa
Tak zial uz som menil brzdove platnicky predne aj zadne aj ja. Pri 46 000 km. Predtym som mal Audi A3 Sportback a predaval som ho so 78 000 km (jazdene hlavne mesto) a ziadna vymena nebola potrebna. Celkovo teda sklamanie z vyrazne kratsej zivotnosti. Navyse to upozornenie na opotrebenie skripanim je naozaj zle vyriesene ;(

Re: Nedostatky i40

Napsal: 19 dub 2015, 22:47
od branko granko
v maji bude mat moja strieborna 40tka kombi 3 roky. nabehaných mam cca 73000 km. Je to 100 kw manual, diesel v plnke..

To co som si s nou zazil nezelam nikomu a nikto mi nevysvetli, ze aj ine znacky sa dnes kazia.

1. Vsetko zacalo nefunkcnostou kontroly tlaku v pneu. Opravovali mi to snad na 20 krat ale na zimnych kolesach senzory po prekroceni 130 km/hod vyhodilo z jednotky a system sa uz ani po opätovnom nastartovani neobnovil. V servise mi vymenili hadam 6 x celu sadu snimacov, 2x prepalili softver, dokonca vymenili nove disky a stale nic. Na zaver vyskusali vymenit riadiacu jednotku ale nepomohlo ani to. Napokon (po vyse roku opravovania!) opatovne prepalili softver a uz to bezproblemovo fungovalo.

2. kozmeticke chybicky uz ani neriesim a neprikladam im dolezitost.. Mam za sebou: podlozenie palubovky, precalunenie volantu, vymenu parkovacej kamery, vymenu kompletných brzd po 50.00 km! a aj to na 2x kedze 1x neocistili stykove plochy pod kotucmi chytili kotuce ovalitu, a museli to na svoje naklady vymenit znovu. Medzi detaily povazujem aj pokazene autoradio, ktore resetom dostali v servise do normalu.

3. neuveritlne ma vsak stve, ze kazde 2-3 mesiace musim menit nejaky parkovaci senzor. Vratane obcas aj zadnych.. Robili mi to sice vzdy v ramci garancie, ale uz som ich menil hadam 8x.

4. moju konecnu k znacke Hyundai vystavila posledna skusenost kedy som zistil ze mi auto hrdzavie aj na miestach kde by nemalo + sa mi stracala chladiaca kvapalina. Výsledok vymena motora + prestriekanie hrdzavých casti..

Co dodat na zaver? mal som predtým Elantru (posledny model pred ičkami) 1,6 benzin. za 7 rokov som vymenil okrem spotrebných veci len jeden termostat. tiez mala svoje chybicky, ale nelezala tolko v servise ako moja 40 tka, na ktorej mimochodom importer musi uz asi aj prerabat. K servisom sa vyjadrovat nebudem. Dnes predsa netreba bojovat o zákazníka, dnes je v servisoch tejto znacky zvacsa ukradnute, kolko si do auta zainvestoval, na nahradne vozidlo mozes zabudnut. Za to ceny za sluzby maju porovnatelne s prémiovými znackami. Odporucal som tuto zancku vela ludom, vela z nich moje odporucanie aj vypoculo a auto si kupilo. No po týchto skúsenostiach a skúsenostiach mojich známych som viac menej rozhodnuty s touto znackou skoncovat.

Apropo moja inovovana a z polovice vymena 40-tka je na predaj ;)

Re: Nedostatky i40

Napsal: 26 dub 2015, 10:37
od karelmrak
branko granko píše:To co som si s nou zazil nezelam nikomu a nikto mi nevysvetli, ze aj ine znacky sa dnes kazia.
Apropo moja inovovana a z polovice vymena 40-tka je na predaj ;)
Třeba ti to nikdo nevysvětlí, ale je to přesto tak, auta jsou obecně čím dále tím horší, a není to specifická vlastnost i40. Moje prvá Omega byla výborná, moje druhá v plné výbavě včetně kůže absolutní šrot, samé opravy a vůbec ne levné. Moji zkušenost s Mercedesem E200 jsem tu už popisoval jinde. Vše auta nová!
Na rozdíl od výše uvedených tady máš záruku 5 let, v Mercedesu i Opelu by se ti při vadném motoru jen vysmáli, netuším, co za tyhle peníze vůbec očekáváš! Za jednu Omegu by sis koupil i40 min. 2x, za Mercedes E220 skoro 3x. A úroveň škodováckých servisů znám tedy na štěstí jen z vyprávění...

Re: Nedostatky i40

Napsal: 26 dub 2015, 17:19
od skuči
kámošovi u Rapida u 1,4TSI přestalo při 15tis. fungovat turbo tak to tam odvezl a řekli mu, že prý je tam nějaká vada způsobená zacházením a že mu opravu na garanci neopraví... takže ono je to stejný všude :D

Re: Nedostatky i40

Napsal: 27 dub 2015, 12:55
od Dalin
Pozdravuj kámoše, ať zkusí jinej servis nebo ať informuje centrálu.
Záleží na servisu, u :hyu: jsem byl ve třech servisech Nejdl, Šmucler, Šrámek. První dva byli super, spokojenost ale dnes už nefungují, Šrámek tragédie a funguje dál.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 06 črc 2015, 19:39
od Malli
Zdravím,
zajímalo by mě zda-li má někdo zkušenosti s delším provozem novějších modelů I40 2014/2015 (i FL verzí). Objevují se tyto zde uvedené problémy u těchto novějších modelů méně častěji? Zajímá mě jestli se Hyundai snaží těmto problémům již předcházet?

Díky za odpovědi M.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 06 črc 2015, 20:48
od skuči
já teda až na výměnu xenonu a utáhnutí držáku zadních sedaček nic závažnýho neřešil ;)

Re: Nedostatky i40

Napsal: 07 črc 2015, 15:31
od hanz.1
Podle přijímacího technika z ČL jsou na tom i40 modelový rok 2014 už celkem v poho a prý se to zlepšilo.

Re: Nedostatky i40

Napsal: 07 črc 2015, 17:04
od Malli
To jsou fajn zprávy, auto se mi fakt líbí a příští rok bych si jej rád pořídil, nicméně obrovský seznam "drobností/nedostatků" mě mírně děsil a tak se snažím vyčmuchat jestli se to lepší :D