Stránka 20 z 21

Re: Závady u H1

Napsal: 20 bře 2015, 21:12
od oltcitak
asi,H1 to urcite nema.. :mrgreen: povedz bratrankovi,nech odmera odpor zhavicov a vjo bude jasne.I ked u Tvojho auta je to tazke,to je nejake z Aktov X,aj Mulder to tvrdi. :lol: 8)

Re: Závady u H1

Napsal: 21 bře 2015, 10:21
od Maros Hupka
Že Mulder :mrgreen: - som sa pobavil =D> =D> =D>
Zmeráme, dám vedieť.

Re: Závady u H1

Napsal: 29 črc 2015, 15:58
od Espero
Tak to mám dnes u Hujera na 100 tis. servisu. Z dovolené jsem přijel s propíchlou LZ pneu, to jsem opravoval včera v Berouně, v servisu mi vyčítali, že prý mám pláště zboku už trochu zpuchřelé (no logicky, jsou původní, gumy vyrobené ale r. 2003, auto možná taky, ale do provozu šlo v 03/2004), jako by ani za to nestálo je opravovat (stále mají 3,5 mm). Tak jsem se zeptal, jestli očekávají, že tam dám za 16 tisíc na místě vyměnit celé osazení, když jsem přijel s potřebou gumu zalepit za 190,-. Zmlkli a lepili.
Technicky mé H1 není vlastně nic, jen se mi před asi 2 tis. km o té letošní dovolené rozdrnčela řadící páka, uvidí se, jestli to Hujer dokáže nějak provizorně pořešit, neboť skutečnou opravou bude až výměna kulis řazení. Ale myslím, že to ještě 10-20 tis. km vydrží, než se to dostane do stavu, kdy to už zvukově "nevydržím".

Re: Závady u H1

Napsal: 29 črc 2015, 16:28
od Hardcam
Jezdit na zpuchrely 10 let stary gume je akorat hazardovani, nic vic. Jednou ty prachy za gumy stejne das, ale do ty doby se akorat muze neco stat a vozis predpokladam deti. To ti pak kalkulacka a grafy budou k nicemu.

Re: Závady u H1

Napsal: 29 črc 2015, 19:21
od Espero
Ano dám, příští rok někdy v polovině, je to naplánované. Ono to zpuchření není hloubkové. A o moje grafy se nestarej nic Ti do nich není.

Re: Závady u H1

Napsal: 31 črc 2015, 09:22
od miro13
oltcitak píše:
Asi sa do nej pustim cez leto spolu aj s hydrostelmi. :?
prosím Ťa, tie hydroštely len vymeníš za nové alebo ich repasuješ, ak repas tak daj návod, dík. :wink:

Re: Závady u H1

Napsal: 03 srp 2015, 05:34
od oltcitak
Len vymena, ale zatiaľ sú pôvodné.

Re: Závady u H1

Napsal: 24 lis 2015, 10:59
od Juro
Prosim vas, vedeli by ste mi odporucit dobry servis v Kosiciach, kde poznaju H1? Mam vyhliadnute jedno auto z bazaru a rad by som ho nechal prezriet niekomu kto sa vyzna.

(Ak to nepatri do tejto temy, ospravedlnujem sa. Skusal som aj hladat na fore ale nenasiel som)

Re: Závady u H1

Napsal: 06 říj 2016, 17:42
od Espero
V Košicích ne, ale ve Voticích mezi Táborem a Benešovem ano, dneska jsem tam odvezl vůz, aby mi vyvařili a nastříkali pravé zadní křídlové dveře, kde v důsledku původně výrobní vady prorezavěly dveře na dolním lemu (příčina byla v tom, že robot při výrobě ucpal plastizolem jednen z otvorů pro odkap kondenzační vody, neboť byl blbě naprogramován). Je to bolest všech H1.
A za cca 8 let to prorezlo. Poprvé jsem to opravoval před 4 lety, jen provizorně, takže za další 4 roky to vyběhlo znovu a i vedle. Při opravě musí být plech dveří vystřižený až do zdravého (včetně rámu) do výšky tak 6 cm a po celé šířce dveří a navařen nový a celé dveře pak nalakovány. Servis slibuje, že se vejde do 6,5 tisíce. (Je to značková Škoda opravna a prodejna, ale supr kvalitní, mám odzkoušeno). Hyundai Butovice byl ochoten opravu provést jen výměnou dveří za 30 tisíc, servis Hyundai v Praze na Zbraslavi byl ochoten vyměnit dveře za 25 tisíc, ale i vyvařit to za 8 tisíc. Paradoxní je, že jen nové ozačení H-1 SV na ty nově opravené dveře stálo v Butovicích 560,- Kč, skoro desetinu ceny opravy, kousek umělé hmoty ve výrobní ceně tak 3,- Kč, možná 4.
Název toho servisu: Autocentrum Votice.

Re: Závady u H1

Napsal: 18 říj 2016, 08:49
od Espero
Jak jsem psal výše, měl jsem PZ dveře na vyvaření v Autocentru Votice, což je opravna VW koncernových vozů. Jezdil jsem tam už s oktávkou, kterou pak nahradila H1. Byl rezem proděravělý dolní lem pravých zadních křídlových dveří a zahnutého límce (nevím jak ten přehnutý zpertlovaný plech nazvat jinak) z vnitřní strany. Oprava byla provedena odříznutím rezavého původního plechu do výše cca 6-7 cm a od vnitřku dveří do cca 4/5 délky dveří, tam to dál už bylo zdravé. Výsledek opravy je na fotkách. Lak byl stříkaný před 5 dny ve čtvrtek, řekl bych že rozdíl v barvě je nepatrný, snad trošku světlejší tón, prý se to po několika měsících srovná, barva prý ztmavne. Dveře byly stříkané celé a byly demontované z vozu. Co se týká zpracování, nikdo nepozná, kdo o tom neví, že dveře jsou vařené. Bohužel jsem si neudělal fotku před opravou, tehdy řadu dní pršelo a ostatně v červené barvě ty rezavé bubliny nebyly tak patrné, Prorezlé to bylo od levého okraje tak asi do 1/3 šířky dveří směrem doprava, rozsah vyvaření byl větší. Rozdíl je vidět poněkud v rozdílném lesku starého a nového laku ve srovnání s levými dveřmi, to ještě budu muset dotáhnout leštěnkou. Žlutý rámeček na fotkách označuje zhruba oblast, ve které byl navařen nový plech.
Ostatně je to moje dvorní karosárna už asi tak 15 let. Cena 5 800 za tu karosařinu, pak jsem si tam nechal dělat ještě nějaké drobnosti na elektrice, vyměňovali jeden senzor couvacího asistenta a opravovali vedení ke kamerce, které bylo přerušené, takže jsem celkem platil 7 300 Kč.
Opravené_PZ_dveře.jpg
Opravené_PZ_dveře.jpg (31.6 KiB) Zobrazeno 5128 x
Oblast_vyvaření _detail.jpg
Oblast_vyvaření _detail.jpg (26.31 KiB) Zobrazeno 5128 x
Oblast_vyvaření_WEB.jpg
Oblast_vyvaření_WEB.jpg (32.79 KiB) Zobrazeno 5128 x
Vaření_zezadu.jpg
Vaření_zezadu.jpg (35.43 KiB) Zobrazeno 5128 x

Re: Závady u H1

Napsal: 19 říj 2016, 09:00
od Maros Hupka
Pekné, aspoň takto z fotiek. Som ale zvedavý, ako to bude vyzerať na jar, alebo o rok-dva. Každopádne by som to mal aj ja riešiť, kým je to ešte menšie. Aj keď asi po vyvarení tam nedám originál sivú metalízu, ale možno čierny pás, alebo niečo kontrastné.

Re: Závady u H1

Napsal: 19 říj 2016, 13:45
od oltcitak
nj, hrdzaveju nam tie H-1,tiez momentalne som skoncil vyvaranie zadnych casti nosnikov na rame, tri plechy na sebe, vystuhy, otvorene dutiny odspodu, nic ine ake hrdzavenie necaka, narval som tam jokl 150x100x4mm,pri tej príležitosti som zistil, ze mam dieru do interieru v casti nad nalievacim hrdlom nadrze a total na srot vnotorne plechy podbehov na lavej strane zo strany zadneho kurenia a klimy. No nic, zadok je spraveny, namontujem novu zadnu napravu a na buduci rok bude velky repas karoserie(podbehy, dvere, blatníky)... a hned aj vymenim preglejkovu podlahu, zabudujem Eberspachera(mam ho 2 roky kupeneho) spravim drziak na rezervu a spustaciu podlahu v zadnej casti. Uff.
PS este, ze mam pomocnika :lol:

Re: Závady u H1

Napsal: 19 říj 2016, 16:57
od Espero
Maros Hupka píše:Pekné, aspoň takto z fotiek. Som ale zvedavý, ako to bude vyzerať na jar, alebo o rok-dva. Každopádne by som to mal aj ja riešiť, kým je to ešte menšie. Aj keď asi po vyvarení tam nedám originál sivú metalízu, ale možno čierny pás, alebo niečo kontrastné.
Také jsem takto uvažoval, chtěl jsem pro změnu reflexní pás, ale v opravně mi řekli, že od toho plamene bude opálený a obroušený lak do 1/4 až 1/3 výšky dveří pod okno, jak budou tmelit nerovnosti po vaření, a tak že doporučují to celé lakování. Myslím, že na tom něco je. Černý pás do 1/3 pod okno bude hodně tlustý černý pás.

To Milan: to je neuvěřitelné, kolikrát jsi za ta léta, co si tady píšeme tu H1 předělával a předěláváš pořád kolem dokola.

Re: Závady u H1

Napsal: 26 kvě 2017, 22:14
od krasohled
Ahoj ,
nemá někdo typ co muže přesně vrzat u H1 u přední nápravy ? a jak se dá odstranit svépomoci - již jsem zalil olejem vše možné a vrže zejména při svislých houpáních .
Hledal jsem okolo čepu a ramen a přesně nevím. Servis na to také kouka a jedne tvrí to či ono a oba to chtějí měnit :)
Díky

Re: Závady u H1

Napsal: 27 kvě 2017, 00:05
od oltcitak
nj dobre hľadáš , ale málo :mrgreen: na dialku len tipy: gumy torzneho stabilizatora alebo puzdra v ramenach(bud odtrhnuta guma vo vnutri, alebo nazafixovane srouby) ale skor ta guma. A to len vymenit.
@Espero: to vis, upravy to je večný boj(ale ked ma to bavi...) :D