Stránka 200 z 203

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 22 led 2025, 11:29
od Axel.Foley
Už teď je malý rekordman, co se nájezdu týče :D

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 23 led 2025, 16:35
od Axel.Foley
Dva vstřiky jsou po smrti, dva jsou v pořádku. Detaily zatím nevím.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 23 led 2025, 16:42
od Mexican
no teda. Myslis, ze sa tie zombie vstreky prejavili do toho zniceneho DPF?
som zvedavy na dalsie informacie. Drzim palec nech sa to podari opravit

ja si vlastne neviem predstavit stvorvalec s dvoma mrtvymi vstrekmi, to predsa muselo byt brutalne poznat na chode a spotrebe alebo nie? aditivovanie paliva asi nepomohlo...

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 23 led 2025, 18:32
od idam.i
Axel.Foley píše: 23 led 2025, 16:35 Dva vstřiky jsou po smrti, dva jsou v pořádku. Detaily zatím nevím.
Fúúha to by človek nepovedal.Určite by si si všimol keby išiel na dva válce. [-X

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 led 2025, 06:00
od Axel.Foley
Mexican píše: 23 led 2025, 16:42 no teda. Myslis, ze sa tie zombie vstreky prejavili do toho zniceneho DPF?
som zvedavy na dalsie informacie. Drzim palec nech sa to podari opravit

ja si vlastne neviem predstavit stvorvalec s dvoma mrtvymi vstrekmi, to predsa muselo byt brutalne poznat na chode a spotrebe alebo nie? aditivovanie paliva asi nepomohlo...
Nikde jsem o žádném zničeném DPF nepsal. Psal jsem, že EGR je smrti. Také jsem napsal, že 2 vstřiky jsou též po smrti a že detaily nevím. Prosím tedy nevytvářet konspirační teorie.

Auto na dva válce nikdy nejelo, na spotřebě taky nebylo nic znát. Vstřiky šly ven preventivně, na kontrolu.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 led 2025, 07:50
od Mexican
pardon - pisem dpf, myslim egr :-)

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 led 2025, 08:30
od Mr. HYUNDAI
Vstřiky ve smrti znamená pouze to, že neprošly měřením na stolici, tedy, že jejich charakteristiky/vlastnosti/schopnosti jsou mimo toleranci výrobce. Vstřik tedy fyzicky fungoval, jen prostě opustil toleranční pásmo dané výrobcem. A zjevně ne o moc, když chod motoru byl pravidelný, spotřeba víceméně pořád stejná.
Za mě je otázka o kolik a v jakých parametrech ty dva vstřiky ujely a jestli by tedy nestálo za úvahu vyměnit všechny, protože ty zbylé dva třeba ujedou za pár tisíc km. Ale to by chtělo vidět výsledky měření všech 4 vstřiků :-k .
Ze smrti EGR bych vstřiky nepodezíral, při tomhle množství kilometrů je spíš zázrak, že vydržel tak dlouho!

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 led 2025, 08:36
od Mexican
mne vydrzal egr celu zivotnost Accenta (404kkm). je ale fakt, ze ku koncu sa raz rozsvietila kontrolka motoru a diag ukazala egr. Po rozjazdeni sa to spravilo :-)

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 led 2025, 08:40
od Mr. HYUNDAI
Accent nemusel plnit tak přísné emisní normy jako musel Tucson TL. Se stupňujícími se požadavky emisních norem přímo raketově rostlo množství recirkulovaných spalin. Takže množství bordelu, které přes EGR muselo přejít u Accenta a Tucsonu se liší pří těchto nájezdech násobně, ne-li řádově...

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 led 2025, 11:12
od Axel.Foley
Mr. :hyu: : Děkuji.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 led 2025, 19:49
od dibarbora
Nezávidím Ti to.... už to auto postupne stráca zmysel prevádzkovať.... keď toto opravovať, tak len z lásky...

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 led 2025, 21:11
od Mi.Ha.
Vstriky mohou na repas,či nové,Kelly mi ukazuje nový za cca 7000,což není taková hrůza.. Kamarád to posílal někam do Německa na repas,jelikož je u hranic.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 led 2025, 21:20
od dibarbora
Vstreky sú len "špička ľadovca"... hodilo by sa vymeniť/repasovať všetky 4. V akom stave je CR čerpadlo?... Koľko toho reálne dá ešte DPF, turbo... a X íných vecí odvíjajúcich sa od nájazdu...

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 27 led 2025, 06:19
od Axel.Foley
dibarbora píše: 24 led 2025, 19:49 Nezávidím Ti to.... už to auto postupne stráca zmysel prevádzkovať.... keď toto opravovať, tak len z lásky...
Co se smysluplnosti provozování týče, máš pravdu i nemáš.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 27 led 2025, 11:03
od dibarbora
Vždy to bude o tom, kedy s tým stratíš trpezlivosť.
Mal som takto BMW 3er E91 diesel (motor ešte s odolným rozvodom). Naša spoločná púť sa začala zhruba tak ako máš teraz ty nájazd... cca. 270tkm.
Auto reálne po 2 majiteľovi... 1. v AT (asi nejaký leasing - obchoďák?.. za necelé 4 roky 220tkm).. servis celkom poctivý. 2. majiteľ bol známy automechanik... takže zase ok servis.
Ja som mal ročný nájazd v priemere 30tkm.. pričom bol rok keď toho bolo skoro 40tkm za rok. Servis som robil každých 15tkm. V podstate som každých 15tkm riešil okrem oleja vždy niečo čo súviselo s vekom a km a nebol to úplne bežný spotrebný tovar.
prasknutá pružina
difierák
repas turba
ložiská kolies
kompletnú GO zadnej nápravy
nový EGR, škrtiaca klapka
390tkm Čistenie DPF - vydržalo tak 25tkm... KO Oxi kat
Druhý už nie úplne úspešný repas turba
Medzi tým stúpla spotreba oleja nad moju toleranciu... a auto išlo z domu... pri 430tkm.
nekonečné výmeny tyčiek stabilizátora ani nepočítam
Za celý čas som nesiahol na palivovú sústavu (okrem filtra).. CR čerpadlo pôvodné, vstreky pôvodné...

takže napísať som chcel len to, že udržanie auta v kondícii primeranej ciest, ktoré pravidelne podnikáš, bude čím ďalej tým náročnejšie... hlavne finančne... o čase ani nehovorím..