Stránka 3 z 4

Napsal: 04 úno 2006, 21:19
od Felotron
27. 08. 2003 byl zverejnen na auto.cz clanek o faceliftu Santa Fe.

Tudiz jsem nevedome kecal :-((

Sorac!

oprava

Napsal: 06 úno 2006, 20:28
od 1jaromir
Chybička se vloudila, přehodil jsem písmena. jinak mám 92 kW a koupeno v červnu 2003

Napsal: 07 úno 2006, 13:29
od XsPaCe
Asi jsi myslel 2.0 VGT ...ale to asi pred 2 a pul rokem nebylo...
Je to pravda. Já jsem ho kupoval v NL 04/2001 a chtěl jsem naftu, ale byl jen k dizpoci 2l a velmi slabý...takže jsem vzal 2,4 benzín. Trochu papá, ale jinak spokojenost. Byl jsem první na servisní prohlídce v CR a řekl bych, že jim to sloužilo jako testovací vůz, protože šlo teprve do prodeje :lol:

pro XsPaCe

Napsal: 23 úno 2006, 11:46
od Jan
Všichní píší,že 2,4 nemá takovou spotřebu a ty píšeš,že trochu papá atd...jakou tedy ty máš ve městě a mimo nebo jít při koupi do dieslu ??? Dík

Napsal: 23 úno 2006, 20:07
od Pavel M
Všude spotřeba a začalo to převodovkou!!

Napsal: 23 úno 2006, 21:38
od Martin2
Pavel M píše:Všude spotřeba a začalo to převodovkou!!
a jak ti vůbec ta převodovka dopadla?

Napsal: 23 úno 2006, 22:50
od Pavel M
Do dneška bez auta,už 2 x poslali z Belgie špatné součástky,tak jsem dneska po jednání s importérem došli k dohodě,že pošlou celou novou převodovku,která snad přijde v pondělí,tak bych mohl do středy vidět opět svého Santu.

Napsal: 01 bře 2006, 22:31
od Pavel M
Tak jsem dneska dostal Santu s novou převodovkou.Je pravda,že až na 30 denní čekání na opravu tak se k tomu prodejce postavil fakt slušně.Vyměnili převodovku ,pro jistotu i spojku s přítlačňákem atd a to vše bez diskuzí na záruku.Mám jen jedinou připomínku k určitému okruhu lidí zde a to co se týká chiptuningu.Když jsem tady tvrdil/a pravda,že nebyl sám viz Leo atd/,že chipovat auto v době záruky je tak akorát o ní přijít,tak dnes jsem toho důkazem.Když byl Santa dán dohromady a než mě byl předán tak na žádost inportéra s ním musel servis dojet v tomto případě do Butovic/Praha 5/,kde si zjišťovali údaje v řídící jednotce zda je originál soft nebo chip.Netvrdím,že by díky chipu měla nebo mohla odejít převodovka,ale kdyby tam byl, tak by jistě a vlastně 100% záruka padla a opravdu bych nechtěl hradit značnou sumu za opravu. :lol:

Napsal: 02 bře 2006, 07:38
od Felotron
Pavel M píše:Tak jsem dneska dostal Santu s novou převodovkou.
Tak hodne stesti a at uz Santa nezlobi ;-)

Napsal: 02 bře 2006, 09:46
od Leo
Jo, Jo pravda, hlavně, že už máš auto doma.
Měj se.

Záruka

Napsal: 02 bře 2006, 19:45
od Ozawa
Pavel M píše:Tak jsem dneska dostal Santu s novou převodovkou.Je pravda,že až na 30 denní čekání na opravu tak se k tomu prodejce postavil fakt slušně.Vyměnili převodovku ,pro jistotu i spojku s přítlačňákem atd a to vše bez diskuzí na záruku.Mám jen jedinou připomínku k určitému okruhu lidí zde a to co se týká chiptuningu.Když jsem tady tvrdil/a pravda,že nebyl sám viz Leo atd/,že chipovat auto v době záruky je tak akorát o ní přijít,tak dnes jsem toho důkazem.Když byl Santa dán dohromady a než mě byl předán tak na žádost inportéra s ním musel servis dojet v tomto případě do Butovic/Praha 5/,kde si zjišťovali údaje v řídící jednotce zda je originál soft nebo chip.Netvrdím,že by díky chipu měla nebo mohla odejít převodovka,ale kdyby tam byl, tak by jistě a vlastně 100% záruka padla a opravdu bych nechtěl hradit značnou sumu za opravu. :lol:
To s tou zárukou je jistě pravda, ale pokud jsou v Tvém servisu jen trošku solidní a mají k Tobě jako k zákazníkovi určitý vztah, tak by ses s nimi jistě dohodl, aby zkontrolovali soft ještě před odvozem a případně nahráli aktuální soft - aby byl klid. Pokud ne a byli by tak "férový" :oops: , že by Tě schválně naprášili, tak by tu pak vzniklo dohadování, které by Hyundai nemusel ještě tak jistě vyhrát - kauzální příčina - nový soft - porucha převodovky a pokud by to vztáhli na celek - mohl bys ještě prokázat, že nemuseli měnit celou převodovku atp. Nejlepší ale v případě tuningu je dohoda s Tvým prodejcem o tom, že Ti ten soft přehraje v případě problému.
jinak samozřejmě gratuluji, že můžeš v pohodě zas jezdit...

Napsal: 02 bře 2006, 21:33
od Felotron
ta souvislost s upravou softu ridici jednotky a prevodovkou neni nic nerealnyho - ta prevodovka je dimenzovana na urcity maximalni kroutici moment. Jestli ho u motoru zvednes, tak je to jasny - a nikdo ti nerekne, na co je ta prevodovka spocitana.

Napsal: 02 bře 2006, 21:42
od Dastin
no nevím jak je to u Santa Fe a u prodejce Hyundai, ale třeba u Nové Kia Sportage 2.0 která má 84kw po ujetí a zajetí motoru asi tak 5000 km ji zadarmo pokud majitel chce nachipují na 100kw tak si myslím, že u Santy by to nemělo taky být na škodu a navíc známému který ji už má dva měsíce to chipli už při předávačce i přesto, že to neměl zajeté. Záleží na tom co je sjednáno ve smlouvě, na co se vztahuje záruka a co povoluje vírobce. Osobně si mylím, že chiptunihg do určité míry a mezích není na škodu. Problém u Santy je v tom že má poddimenzovanou spojku a tudíž při razantnějších rozjezdech se pálí obložení jinak je to super vůz a moc se mě líbý a až vyjezdím Lantřiště, tak do něho chci jít, už mě nebaví se pořád ohýbat (nic proti lantřičkám, mám už druhou, ale chci něco vyššího) a jak se jezdí stím VGT-čkem tzv. změnou geometrie statoru turbodmychadla? Je to OK? Nekazí se to? Jinak ať to jezdí tak jak má. :D

___________________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG

Napsal: 02 bře 2006, 22:12
od Felotron
Dela to vic prodejcu... Nicmene co jsem napsal vyse, za tim si stojim a stat budu.

Napsal: 02 bře 2006, 22:49
od Pavel M
Modelový rok 2005 a výše již má spojku zesílenou.Jinak s VGT se jezdí dobře to si myslím může potvrdit i Leo.