Stránka 3 z 5

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 24 úno 2011, 11:36
od laufas
havros píše:i když jedu s druhým autem, ve kterém ISG není, před přejezdem si to umědomím a vypnu motor ručně, stejně tak v dlouhatánské koloně, která stojí déle než je zdrávo.
Kolony chapu, ale treba i na svetlech to vypnes? :-)

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 24 úno 2011, 11:47
od havros
To ne, tam se většinou stojí fakt krátce, ještě častěji tam ani nestojím, ale rovnou jedu dál

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 24 úno 2011, 12:09
od laufas
Prave si rikam, ze by auto dostavalo pekne na prdel :-)

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 09 čer 2011, 11:52
od juryno
migogo píše:Hyundai ponúka ako voliteľnú výbavu I 30 systém ISG /Stop and Go/ pre motorizácie 1.4i a 1.6i v cene 270 EUR. Privítali by ste tento systém vo svojom vozidle ? Myslíte si, že sa dá systém dodatočne namontovať?

ja by som to vobec nechcel, ani zadarmo. tuto funkciu som spoznal nedavno na firemnom golfe. poviem vam - podla mna - je to uplna hovadina. ako ked som v zapche co sa zvykne stavat tak by mi ten motor na useku asi 2 km vypol cca tak cez 30 krat. nevyznam sa vobec, ale motoru atd to asi zrovna 2 x neprospieva.

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 09 čer 2011, 11:58
od Hardcam
Jak je to s klimatizaci a ISG? To kdyz mam zaply ISG a stojim nekde v kolone, tak se s kazdym vypnutim motoru vypne i klima, predpokladam? To by mi takovahle funkce byla k nicemu, v zime potrepuju topit a v lete chladit.

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 09 čer 2011, 19:38
od alarm
neviem ako i30, ale autá to majú robené tak, že môžeš tú funkciu alebo po štarte zrušiť, alebo je tam automat, ktorý pri klímovaní alebo kúrení nezhasne motor.Ono sa to dá využívať len pár mesiacov v roku, keď nekúriš a neklímuješ... :-k

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 09 čer 2011, 20:35
od tatchwud
Čili je to asi další zbytečnost,která musí časem prodražit servis auta. Musí tam být zákonitě dražší baterka,něco co nahradí startér,což je něco jako upravený generátor. Účinnost 5-10%. Takže asi nic moc. :-k

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 12 čer 2011, 07:36
od juryno
hej suhlas aj podla mna - totalna zbytocnost. naozaj by som to vobec nechcel. pride mi to ze uz nemaju co vymyslat.

na golfe to funguje tak ze ak to chcem vypnut tak to treba vypnut kazdu novu jazdu. nemam to sice ceknute z navodu, mozno to aj ide vypnut natrvalo, neviem. motor sa ale nevypne ak ide klima.

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 12 čer 2011, 19:39
od Kurdt57
Mám tu čest s tím jezdit a nemám problém. Pokud klima běží v normálním režimu, tak se motor vypne a dál to klimatizuje, pokud běží na max, tak se motor nevypne, což je většinou krátce po startu, když je auto ještě vypečený.

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 12 čer 2011, 20:38
od dexter4
Je to největší kravina jakou to auto může mít , startér jde brzo do kopru , až budete kupovat tu spešl baterii tak se vám sekne pumpa , schválně kdo to auto máte tak se mrkněte na tu kapacitu a startovací proud , tu baterku prostě v krámě nekoupíte jen podobnou a ne s tou kapacitou, snad jen v hyundaiservisu a záruka na ní nejspíš není , a ušetřené palivo ? To nestojí ani za to a co se týče ekologie ta si svou daň vybere na výrobu těch blbostí kolem toho a dílů které brzo odejdou.

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 12 čer 2011, 20:46
od 89majlo96
a caste starty nicia motor :idea:

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 12 čer 2011, 21:31
od Hardcam
dexter4: a proc by melo vadit, ze ma baterie jiny startovaci proud? Pokud je soucasna 420A a dalsi bude 500A, tak to na skodu urcite neni. Ty delas v Noso, je to tak? V jinym tematu jsem se te ptal, jestli nahodou nemas i30 2.0.

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 10 črc 2011, 10:15
od meer
Měl bych dotaz na toho kdo ISG má jaké s tím má zkušenosti. Zkoušel někdo jet jednu trasu se zapnutým ISG a pak stejnou trasu s vypnutým ISG?

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 14 črc 2011, 07:33
od severtom
Takové porovnání bude úplně k ničemu, leda že bys to jel v noci.
Ve dne provoz, závory na přejezdech atd. - údaj naprosto neprůkazný.
ISG jsem si dělal už na Feldě, jakmile víš, že budeš stát déle než 10 s, vypneš motor.
Teplý start motoru vůbec neškodí a najel jsem 200 000 km s původním startérem. Baterka co byla v autě z výroby, vydržela 8 let.

Hyu ISG znamená jinou baterku, jiný startér (takže se nebojte že by odešel) a modul řízení dobíjení podle toho, jak auto právě jede (řízený alternátor, při zpomalování auta dobíjí víc, věc od BMW).

Takže můj závěr - ISG nechci, protože si ho mohu "udělat" sám. Rozhodně to nehaním, podělat se nemá co a do Hyu si dám v záruce určitě dát origo baterku, už kvůli divnému rozměru a tomu, že na bezúdržbovou není zas tak šíleně drahá. Změřte si kolik Hyu dobíjí a bude vám jasné, že klasická olověnka je dělaná na o 4 desetiny voltu nižší napětí.

Re: Systém ISG /Stop and Go/

Napsal: 23 dub 2013, 20:13
od vlada12
Mám ISG vI30 1.4 již 2 roky. V zimě je inteligentně nefunkční protože při teplotě pod 3°C se deaktivuje. V koloně při popojíždění pozná, že jenom popojíždíte a dále se nevypíná atd. Nakonec je možné pokud chcete ISG tlačítkem vypnout.