Octavia Tour nebo i30cw

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia Tour nebo i30cw

Příspěvek od pepan »

no tohle slyším čím dál víc #-o
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Reklama
 

JOFO
**
Příspěvky: 101
Registrován: 01 dub 2009, 12:45

Re: Octavia Tour nebo i30cw

Příspěvek od JOFO »

ja som so svojou i30 nadmieru spokojny.. sice auto je este nove, v zabehu, ale bola to laska na prvy pohlad :)
Hyundai i30 1.4 START + Klima, vivid blue
Uživatelský avatar
Dire
**
Příspěvky: 281
Registrován: 11 srp 2008, 12:36
Bydliště: Královehradecko

Re: Octavia Tour nebo i30cw

Příspěvek od Dire »

Moje male 'ALE':

- nefunkcny tempomat (vlastne velke ALE, neschopnost vyriesit ani po 8 mesiacoch !!!)
- lak sa odrie, ked sa na neho len pozries (uz mam asi 5-6 skrabancov, dokonca po otvoreni zadnych dveri som nasiel vo vyske zamku pred par dnami smuhu cca 5x3cm na vnutornom zhybu kastle, zrejem sa niekto pri nastupovani otrel satami ](*,) )
- AC bezi furt, to ma vytaca k zurivosti, automatika u Hyundaie znamena, ze automaticky pridava teply vzduch k naplno beziacej klime. Spotreba, vykon a ekologia idu do ... ](*,)
- naprosto, ale naprosto nelogicke pipanie nezapnutych pasov
- nachylnost celeho interieru na poskrabanie je priserna, vcetne plastovych krytov radia a AC
- zvuky od podvozku pri narazoch su urcite vacsie, nez u Skody
- cukanie motoru okolo 2000 ot. (i bez AC)
- ASR, TCS je u Skody vymakanejsie, s 'uzavierkou' EDS
- pri zapnutej AC pri ochlazovani vrzanie palubky

Obecne elektronika u Hyundaie si zrejme hraje viac na efekt, nez na efektivitu. Preto ja by som dnes bral Skodu Octavii II s modernym a tichym motorom. Octavia Tour pre mna neni kvoli katastrofalnemu miestu vzadu. Na druhu stranu asi s inou znackou v tejto triede (Focus, Megane, Ceed, ...) by som nemenil.
Hyundai i30cw, 1.6CRDi Style, 85kW, Vivid Blue
Obrázek
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia Tour nebo i30cw

Příspěvek od pepan »

j ta tour je vzadu opravdu malá..to potvrzuju...ale ty plasty vrzaj fest..jinak co píšeš je mazec..tohle se mě za rok dohromady nestalo...a ještě za tyhle 2roky nestalo...teda ted jí má sestra ..takže na 100% nevím,ale neslyěel sem stížnosti..jen ta spotřeba je vyšší..
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
Dire
**
Příspěvky: 281
Registrován: 11 srp 2008, 12:36
Bydliště: Královehradecko

Re: Octavia Tour nebo i30cw

Příspěvek od Dire »

pepan píše:..jinak co píšeš je mazec..tohle se mě za rok dohromady nestalo...
Ale to nie su vady mojho auta, tie problemy podla mna ma kazdy majitel i30 (okrem tempomatu), teda i ty (vlastne sestra :) ).
To su 'vlastnosti' tohoto auta...
Naopak so spotrebou dieselu som ja zas spokojny. Benzin som nechcel prave kvoli predpokladanej vyssej spotrebe 16V vysokootackoveho motoru. Preto sa mi paci 1.4 TSI - charakteristika dieselu, vraj sa s nim da jazdit za 6.0 i za 10 (ak ho budem vytacat, ako bezne 16V motory) a verim, ze i pri 6.0 to nebude pomala jazda, ked tam je dostatocny krutiaci moment a vykon uz pod 2000 ot.
Hyundai i30cw, 1.6CRDi Style, 85kW, Vivid Blue
Obrázek
Uživatelský avatar
Uzi77
**
Příspěvky: 225
Registrován: 21 srp 2008, 23:13
Bydliště: Bystřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia Tour nebo i30cw

Příspěvek od Uzi77 »

takze kupujme kupujme :hyu: jsou to dobry auta :lol:

Jinak octavie II Po faceliftu 2009 je i odhlučněnější takže motor je v interieru slyset uplne malo.
Matrix 1,5 CRDi R.V. 2008
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia Tour nebo i30cw

Příspěvek od pepan »

Dire píše:
pepan píše:..jinak co píšeš je mazec..tohle se mě za rok dohromady nestalo...
Ale to nie su vady mojho auta, tie problemy podla mna ma kazdy majitel i30 (okrem tempomatu), teda i ty (vlastne sestra :) ).
To su 'vlastnosti' tohoto auta...
Naopak so spotrebou dieselu som ja zas spokojny. Benzin som nechcel prave kvoli predpokladanej vyssej spotrebe 16V vysokootackoveho motoru. Preto sa mi paci 1.4 TSI - charakteristika dieselu, vraj sa s nim da jazdit za 6.0 i za 10 (ak ho budem vytacat, ako bezne 16V motory) a verim, ze i pri 6.0 to nebude pomala jazda, ked tam je dostatocny krutiaci moment a vykon uz pod 2000 ot.
počkej :) já nemám 30tkuiu,ale octáfku :lol: .. no to je jedno...jo stím hlukem je to lepší v těch novejch,ale tahle co máme a ty další jsou docela hlučný..ale v mezích
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
Dire
**
Příspěvky: 281
Registrován: 11 srp 2008, 12:36
Bydliště: Královehradecko

Re: Octavia Tour nebo i30cw

Příspěvek od Dire »

pepan: jee, tak to prepac :D To potom chapem, ze tie problemy nemas ;-) V octavke II som sa s dieselom zviezol a motor proste na dnesne pomery hlucny bol, navyse pri 50-ke to na zadnych sedadlach protivne dunelo.
Hyundai i30cw, 1.6CRDi Style, 85kW, Vivid Blue
Obrázek
Uživatelský avatar
Dire
**
Příspěvky: 281
Registrován: 11 srp 2008, 12:36
Bydliště: Královehradecko

Re: Octavia Tour nebo i30cw

Příspěvek od Dire »

mam na mysli octavku II pred faceliftom
Hyundai i30cw, 1.6CRDi Style, 85kW, Vivid Blue
Obrázek
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Octavia Tour nebo i30cw

Příspěvek od Hardcam »

Dire píše:
Obecne elektronika u Hyundaie si zrejme hraje viac na efekt, nez na efektivitu.l.
Obecne meles desny kraviny, mas prvniho Hyundaie a delas tady velkolepe zavery. Jsi presne ten typ cloveka, co si jako modlu nastavil Skodovku a podle ni vse srovnava. Kazdy auto je jiny, ja radeji budu mit nejake male Ale, nez treba hulici dymovnici s poruchovym turbem.

AC Ti bezi furt proc? Protoze ji mas nastavenou na okno?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Dire
**
Příspěvky: 281
Registrován: 11 srp 2008, 12:36
Bydliště: Královehradecko

Re: Octavia Tour nebo i30cw

Příspěvek od Dire »

hardcam: hezkyyyyyy. Diky za ohodnotenie, konecne som sa poznal :) Velmi si ma pobavil.

Skodu som mal (120 a Favorita, potom som siel na 7 rokov do Nissanu). Ak si prejdes moje prispevky, vyberal som pred rokom nakoniec medzi Octavkou a i30 a skoncil u i30cw. Takze jasny 'modlista' :lol:

Za problemami, ktore popisujem, si stojim. Octavka ma urcite zas ine muchy, ale ze je z pohladu elektroniky AC a ASR i30 oproti Octavke osuleny, to je proste fakt.

Este by som k drobnym ALE pridal cvakanie radenia vdaka Defendlocku, ale aby ta z toho netrafilo :D

Ber to s usmevom a uvedom si, ze:
"Pojem diskuse: Význam:rozprava, výměna a obhajoba názorů, debata"
Vidis tam napadanie a osocovanie ?
V ramci vymeny nazorov: co z toho, co som napisal, su kraviny ? Rad ich po vysvetleni uznam ...

P.S. AC mi bezi furt, pretoze tak elektronika v i30 funguje (samozrejme bezi furt, ked je zapnuta, to snad kazdy pochopil). Na volnobeh po zapnuti AC pocujem kompresor a ani po navoleni 30C nevypnul, len zacal ist teply vzduch z vydychov. Ale rad by som sa mylil... A myslim, ze sa to uz tu i riesilo (ako vacsina mojich ALE). Maj sa
Hyundai i30cw, 1.6CRDi Style, 85kW, Vivid Blue
Obrázek
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7911
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Octavia Tour nebo i30cw

Příspěvek od Mexican »

Hardcam píše:
Dire píše:
Obecne elektronika u Hyundaie si zrejme hraje viac na efekt, nez na efektivitu.l.
Obecne meles desny kraviny, mas prvniho Hyundaie a delas tady velkolepe zavery. Jsi presne ten typ cloveka, co si jako modlu nastavil Skodovku a podle ni vse srovnava. Kazdy auto je jiny, ja radeji budu mit nejake male Ale, nez treba hulici dymovnici s poruchovym turbem.

AC Ti bezi furt proc? Protoze ji mas nastavenou na okno?
kompresor u "automatickej" klimy u i30 bezi skutocne stale. V tom ma Dire pravdu.. je to lacnejsie ale pre uzivatela nakladnejsie.. automaticka klima v i30 by sa mala volat skor klima digitalna, pretoze je to system manualnej klimatizacie s digitalnym nastavovanim teploty
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Octavia Tour nebo i30cw

Příspěvek od black_sheep »

jakmile si to samo hlida teplotu na kterou si nastavis - dejme tomu 22 stupnu tak je to automatika. nehlede to jak je to zarizene a jestli to tam cvakas digitalne a tlacitkem a nebo otocnym koleckem. jakmile to umi - ledovy - studeny - teply - horky tak je to manual ikdyby mel ukazovat vystupni teplotu z ventilatoru. furt nebude drzet nejakou vnitrni teplotu na zaklade cidel.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
lordmartin
*
Příspěvky: 15
Registrován: 08 črc 2009, 11:56

Re: Octavia Tour nebo i30cw

Příspěvek od lordmartin »

Dire píše:
pepan píše:..jinak co píšeš je mazec..tohle se mě za rok dohromady nestalo...
Ale to nie su vady mojho auta, tie problemy podla mna ma kazdy majitel i30 (okrem tempomatu), teda i ty (vlastne sestra :) ).
To su 'vlastnosti' tohoto auta...
Naopak so spotrebou dieselu som ja zas spokojny. Benzin som nechcel prave kvoli predpokladanej vyssej spotrebe 16V vysokootackoveho motoru. Preto sa mi paci 1.4 TSI - charakteristika dieselu, vraj sa s nim da jazdit za 6.0 i za 10 (ak ho budem vytacat, ako bezne 16V motory) a verim, ze i pri 6.0 to nebude pomala jazda, ked tam je dostatocny krutiaci moment a vykon uz pod 2000 ot.

ty vado, ty problémy, které si tu vypsal a já si myslel, že je máš na svém autě, problémy má každý auto, žádné auto není bez poruch, kruci písek. A diskuze jsou od toho, když máš problém, poradit se, je jasný, že lidi, co jsou spokojení, že budou psát méně než ti nespokojení, kruci, tys mě pěkně nakrknul :D .
lordmartin: Hyundai I30 CW, 1.6 CVVT, 93kW, modrá metalízka Indigo Blue, edice "made in Czech"
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Octavia Tour nebo i30cw

Příspěvek od Hardcam »

Slo mi o vyrok k elektronice...az budes mit aspon 10 ruznych Hyundaiu, pak tvrd, co o nich obecne plati. Kdyz nastavim 22 a dam auto, kompresor bezi, vypne se snad jen pokud okolni teplota vyrazne klesne, coz mi prijde logicke. Ja chtel automatickou klimatizaci a automaticka je, protoze upravuje foukani a vyrovnava teplotu. Jestli k tomu komopresor potrebuje nebo ne, to mi je fuk. Kdyz topim, tak se mi zase automaticky vyrovnava teplota tepla, bez sepnuti kompresoru - jen stisknout tlacitko Auto. Zadna jina klima mi nevyhovuje vic. V OI mi klimatizace prisla stejne ucinna, ekolog nejsem, takze hlavne ze funguje. Tlacitko Econ m prijde uplne k nicemu. Jezdim i v autech (IV Golf, Sharan), kde klima prestala fungovat a duvod nezname. Ale hlavne ze ma honosny nazev Climatronic...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Odpovědět

Zpět na „i30 Pokec“