Stránka 3 z 3
Re: setrvák na 2.2 CRDi
Napsal: 21 lis 2009, 21:41
od Hardcam
Diky za info....snad me takovy nestestin nikdy nepotka a vy to chlapi sezente co nejdriv za co nejmin....
Re: setrvák na 2.2 CRDi
Napsal: 21 lis 2009, 23:02
od ivan
Felotron píše:Na tehle motorech se pouziva dvouhmotovej stervacnik - nahrazuje to ty 4 pruziny v lamele. Pro jiny znacky uz to druhovyroba vyresila klasickou spojkovou sadou. Pro Hyundai to zatim neni
...tatkova Ela CRDi ma stejny problem
To není kvůly tomu,proč mají nové motory dvouhmotu

,jeho funkce je zdůvodu vyvážení samotné kliky plus odebírání vibrací od samotného motoru tím samím stylem funguje i samotná hlavní řemenice na klice

Problém je v tom,že dříve se dělaly strváky v jednom dílu a byly chyceny ke klice rovnou na tvrdo,dvouhmota je ve většině případech dvoudílná,skládá se z hlavního talíře a uvnitř toho to talíře je zagumován prostřední díl samotné uchycení do klyky

Tady nastává hlavní problém,v tom,že se časem rychle ta guma z toho vyrve,začne to praskat

A velmi rychle se to roztrhne

jinak žádnej novej patent pod sluncem používaj to skoro dneska všichni výrobci dnešních aut,průměrně to vydrží tak 60 000km-ů a když se to povede ,tak i 120 000kmů

,ale to už je sázka do loterie

Jestli mě paměť neklame tak je vejmysl od Mercedesu nebo od Wolkswagenu

Ti s tim přišli na svět,ale to je jedno,ale jedno je známí je s tím pěkná potíž

To,že tam dávaj jednoduchou lamelu sem nevěděl????

Tohle měli naše škody 100,120 a traktory
Ale nedělá to jen Hyundai,ale i třeba Ssang Yong dávaj do prvovýroby jednoduchou lamelu a při opravě se dává potom klasická lamela jak má být

Asi to unich viděli přes plot,tak chtějí šetřit,to jsem teda zklamán

Re: setrvák na 2.2 CRDi
Napsal: 22 lis 2009, 17:00
od Felotron
Ivan: Aha... tak aspon uz vim, proc to pouzivaj... aspon kdyby to nestalo tolik penez
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Re: setrvák na 2.2 CRDi
Napsal: 25 bře 2010, 21:55
od Felotron
Tak vyvoj situace - dvouhmotak v Ele neni... Zitra mozna podam vice info...
Re: setrvák na 2.2 CRDi
Napsal: 25 bře 2010, 22:03
od Hardcam
Tak jsem nakonec mel pravdu.
Jinak zdenku, mam ted zdroj na setrvaky LUK do Santy 2.2, dodani je trosku delsi, ale nechces do zasoby pro klienty?
Re: setrvák na 2.2 CRDi
Napsal: 25 bře 2010, 22:17
od zdenek76
dík za nabídku, ale spíš ne, ono je to docela dost peněz, a mít to vražený zrovna v takovým specifickým dílu se mi moc nechce
Re: setrvák na 2.2 CRDi
Napsal: 25 bře 2010, 22:18
od Hardcam
Napodobne. Jen ze vychazej kolem 19ti s dani, coz je pekny.
Re: setrvák na 2.2 CRDi
Napsal: 27 bře 2010, 13:53
od Felotron
Takze zavada se projevovala stejne jako porouchanej dvouhmotak - totalne unaveny pruziny na lamele. Spojka vymenena a auticko je OK
Re: setrvák na 2.2 CRDi
Napsal: 02 dub 2010, 20:34
od dousa
mi měnily setrvák po 50 tis
naštěstí v záruce

Re: setrvák na 2.2 CRDi
Napsal: 08 lis 2014, 21:37
od vlastimil
Ahoj, chci se zeptat mne kolem 2500 az 3000 tis otacek hrozne duni motor v aute jak za jizdy tak i pri stani. Muze to delat setrvak dvouhmota? nebo vstriky a nebo modul vyvažovací hřídele oleje?
Re: setrvák na 2.2 CRDi
Napsal: 08 lis 2014, 23:10
od petzl62
Nevím,jestli Vám to něco pomůže...ale dám sem odkaz...
http://dvouhmotovy-setrvacnik.cz/
Re: setrvák na 2.2 CRDi
Napsal: 11 lis 2014, 11:53
od vlastimil
diky za odkaz Tak tohle mi napsali
Dobry den,cela sada vyjde na 12.999-13.500
tkč,dvouhmota,lamela,pritl.taliř...rok zaruka bez poctu km.
nejaky nazor jestli repase nebo novy?
Re: setrvák na 2.2 CRDi
Napsal: 11 lis 2014, 17:33
od Blacken
Šel bych do teho,časem to čeká každého novej moc velká šupa

Re: setrvák na 2.2 CRDi
Napsal: 11 lis 2014, 18:17
od petzl62
Taky bych to zkusil,cena za komplet mi nepřijde až tak tragická...jen nevím,jestli je v té ceně i ložisko...protože jinak cena za ložisko je taky docela mazec
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
nebo pak ještě pohledal tady:
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... v0-mt-1029
Re: setrvák na 2.2 CRDi
Napsal: 17 lis 2014, 22:58
od ivan
vlastimil píše:
diky za odkaz Tak tohle mi napsali
Dobry den,cela sada vyjde na 12.999-13.500
tkč,dvouhmota,lamela,pritl.taliř...rok zaruka bez poctu km.
nejaky nazor jestli repase nebo novy?
Pokud daj zaruku,že jsi to koupil a montovat to budou jinde

Hodně dobry,ale reklamace typu

Jo voni to zpackali

Normalni jev v Českych zemich

V techto končinach

No nevim

Ps cena luxusni,ale co za to
