Stránka 3 z 6

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 15:53
od Rybář
Hmm a tenhle se tam jenom přitlačí? Myslel jsem, že ta má mít závit jako svíčka.... #-o No ale jinak skvělé, ten obchod je v Praze. A nějakej postup? Prostě budu startovat, sundám kabely, aby to nepálilo, a budu postupně měřit tlak v jednotlivých válcích?

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 16:24
od Rave
nic na tom neni jen to chce dva lidi.vysroubujes vsechby svicky,vytahnes pojistku cerpadla,das neutral, do prvniho valce misto svicky pritlacis tento bazmekt a nechas tak 3x protocit starter.takhle pokracujes az do posledniho valce.Je dulezite aby namerena hodnota byla +- stejna se zbytkem.

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 16:27
od Rybář
Aha, já myslel, že mám vždycky vymontovat jen jednu svíčku a ostatní tam nechat :) Akorát budu muset hledat, která pojistka je od čerpadla. Rave děkuju za rady :wink:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 16:44
od Rave
Rybář píše:Aha, já myslel, že mám vždycky vymontovat jen jednu svíčku a ostatní tam nechat :) Akorát budu muset hledat, která pojistka je od čerpadla. Rave děkuju za rady :wink:
tak pojistku od cerpadla proto aby se ti zazalevaha komora benzinem.Jinak opravdu vsechny svicky ven.A nemas zač

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 17:00
od Rybář
Jo, tak teď mi akorát došla jedna věc :( Tamten manometr nebudu moct použít, protože Lantra má svíčky hrozně utopený a nedostanu se tam s ním. Chjo, takže buď koupit s nástavcem (ten stojí asi 1000) nebo to někde nechat změřit.

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 17:20
od Rave
tak za 1200s dph uz je sada prodlouzena,ale to vyuzijes jednou. :wink:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 14 úno 2010, 17:34
od Rybář
Dyž já už to teď musím mít no :mrgreen: Asi do toho půjdu.....

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 07 bře 2010, 14:39
od Rybář
Rave píše:nic na tom neni jen to chce dva lidi.vysroubujes vsechby svicky,vytahnes pojistku cerpadla,das neutral, do prvniho valce misto svicky pritlacis tento bazmekt a nechas tak 3x protocit starter.takhle pokracujes az do posledniho valce.Je dulezite aby namerena hodnota byla +- stejna se zbytkem.
Tak kompresiometr mám doma :D Ale hned jsem narazil na očekávaný problém..... Nevím, která pojistka je od čerpadla :?: Může mi někdo, kdo má Lantru či Coupé poradit, prosím?

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 07 bře 2010, 17:01
od Rybář
Poraďte někdo, prosím... [-o< Stačilo by mi i to, jak je to relé označené. Našel jsem tam pojistku s názvem BLOWER, to by teoreticky mohlo být ono, ne? :-k

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 07 bře 2010, 17:50
od Rave
zkusto ale mam pocit ze blower je pichla i na starter :-k poradli bych ale nemuzu ne na hmaservice dostat


tak tady to je :lol:

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 07 bře 2010, 18:41
od Rybář
jj, někdo to sem dal, ale nevím, kde je ta skříňka s relátkama v prostoru spolujezdce :(

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 10:48
od Rybář
Tak vzhledem k tomu, že mi ráno zase blblo auto-jelo na 3 válce, tak jsem rovnou změřil ty komprese (když už jelo normálně)
Výsledky jsou následující-měřené na relativně studeném motoru, teplý motor otestuji příště:

1.válec - 13
2.válec - 13-13,5 (ten jsem měřil dvakrát a podruhé už se dostal pouze na 13)
3.válec - 13
4. válec -12,5

Zaráží mě ten rozdíl mezi druhým a čtvrtým válcem, ale jinak se mi to zdá celkem v pohodě. Co myslíte???

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 10:54
od black_sheep
to je jeste OK bych rekl.

btw. me to mereni delali vzdycky za naky dve stovky tady u nas.. :lol: do budoucna si ale kompresiometr taky poridim..

jeste detail, tvoje lantra nema rozdelovac :-) do tech zapalovacich civek se radeji vubec nehrabej! :lol: to by bylo drahy..

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 10:58
od Rybář
No hele taky jsem si všimnul, že rozdělovač tam nikde nevidím :mrgreen: Máš pravdu, ale ptal jsem se proto, že na AutoKelly nabízejí víko a palec rozdělovače, to nějak nechápu :-k. Jinak ten kompresiometr je super věc. Myslím, že si to teď budu hodně často měřit :D a až mě to přestane bavit, tak ho pustím do světa....

Re: Ztráta výkonu, rapidní zvýšení spotřeby

Napsal: 10 bře 2010, 11:01
od Rybář
Ovšem zaráží mě, proč to teda občas jede jenom na tři válce???? Kabely nový Bosch, svíčky nový NGK. Nejčastěji to dělá, když je vlhko/mráz. Ale jenom občas. Napadá mě palivový filtr (ten je ještě původní). V Autopb májí nějaký Premium asi za 170 Kč, ale nevím, jestli by nebyl horší než ten původní originál....