Stránka 3 z 3

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Napsal: 19 črc 2010, 22:13
od hawk
Viki: Ahoj problematika pneu mě dost zajímá...Ty se zmiňuješ o podle tebe jedny z nej gum o "Goodyar Engel F1 ". Takové pneu neexistují, myslel jsi patrně Goodyear Eagle F1. Verzí těchto pneu je ale víc. Mohl bys mi to upřesnit? Dikas.

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Napsal: 19 črc 2010, 22:22
od Hardcam
Je to Eagel, Viki se prepsal.

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Napsal: 19 črc 2010, 22:45
od hawk
:mrgreen: myslel jsi asi také "Eagle". To jsem si dovodil i já, ptal jsem se ale na konkrétní typ této pneu. Je mezi nimi dost rozdíl...

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Napsal: 19 črc 2010, 22:50
od Hardcam
Eagle...sakra, to je blby slovo :mrgreen:

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Napsal: 20 črc 2010, 13:07
od marenkka
ja mel Eagle F1 na coupe kdyz sem ho kupoval a mel sem moznost je zkusit i na par jinych autech a vzdy sem byl na suchu moc spokojenej. na mokru si myslim ze byli o neco slabsi. ale asi nejvetsi nevyhodou bylo ze kvuli te meke smesi dost mizel vzorek.
ale jestli bylo vic druhu techto gum to nevim

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Napsal: 20 črc 2010, 20:06
od Viki
:mrgreen: máte pravdu to jsem se upsal :mrgreen:

Jsou to tyhle GOODYEAR EAGLE F1 GS-D3 235/35 ZR19

Je na nich najeto 28tis a přední jsou sjeté na 50% a zadní 80% stav.
Myslím si že to je tak lepší průměr životnosti.
Souhlasím s Marenkkou že jsou moc dobré na suchém povrchu a na mokru průměr.
Přeci jenom jsou to supersportovní pneu s minimem lamel a vekou styčnou plochou 8)

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Napsal: 20 črc 2010, 20:12
od Viki
Jinak sada těch 19tek je ještě na prodej :wink:

Nové pneu GOODYEAR EAGLE F1 GS-D3 235/35 ZR19 stojí 1ks 5500kč

Já prodám 1ks včetně alu. kola za 3500kč

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Napsal: 24 črc 2010, 14:01
od hawk
Viki: je ti jistě výborné pneu, jenom je zajímavý, že říkáte, že na mokru jsou "jen" průměr, když jsem našel několik testů na netu, kde závěr je přesně opačný (např. tady: http://www.consumersearch.com/tires/goo ... e-f1-gs-d3 ) Ale osobní zkušenosti věřím víc. Já mám právě v tom odkazu zmiňované Micheliny (tam jsou teda PS2, já mám PS3, což je to samé,ale vylepšené na mokru), které jsou považovány za absolutní top summer tires. Jinak ta cena za kola je imho v pohodě.

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Napsal: 27 črc 2010, 11:25
od marenkka
jak pises,neni nad osobni zkusenost. ja mam ted contiky nejaky conti premium contak 2 nebo tak nejak a ze zacatku sem si rikal jak sou dobry a ted kazdej kruhac trochu naostro a piskaj jak divy a cekam kdy je utrhnu

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Napsal: 13 lis 2011, 21:57
od Dubi
Zdravím pánové prosimvás muže te mi někdo doporučit sportovní kotouče i s deskama na zadní nápravu Dik moc :-)

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Napsal: 13 lis 2011, 22:54
od black_sheep
já jsem teda dal normální kotoučeznačky Brembo vč. desek a brzdí jako nikdy předtím. [-o< =D> fakt to stačí vzhledem k výkonu. pokud máš navíc 1.6 tak to už vůbec nemá cenu řešit.

btw. proč to píšeš zrovna sem, kde se rozebírají jízdní vlastnosti, hmm? až zareaguješ, tak to pak celý přesunu někam do brzd.

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Napsal: 15 lis 2011, 17:31
od Dubi
Soráč jsem se překlik jo ty jsem taky nějake videl a na kolik te vyšli na zadek i predek s deskama?:-) odkaz náhodou nemáš kde si kupoval?:-) no práve se mi tam nechcou cpát nějake startline z autokelly :-/

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Napsal: 15 lis 2011, 17:55
od black_sheep
ja jsem si to nedelal sam takze mi to koupili v servisu. vlastni veci vozim jen pokud to ma opodstatneni (delsi cekaci lhuty, tezko k sehnani kvalitni). kolik to stalo nevim, vim jen celkovou fakturu za GO brzd a to nechces vedet. :lol: dneska se za to da koupit cele coupe. za celou funkcni lantru chci min!

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Napsal: 28 pro 2011, 23:55
od mc.case
black_sheep píše:Zdravim majitele coupecek!

prave si listuju v aktualnim cisle sveta motoru, kde se rozebiraji ruzne pohony kol (predek/zadek/ctyrhraba) a s tim souvisejici chovani na snehu.

no, ja myslim ze je to nam vsem jasny, ale pritom jsem si uvedomil jednu vec: rano kdyz jsem jel pro rohliky tak nevim proc ale z kazde prudce projete zatacky jezdim dvermi napred, a pritom hrabu prednima (coupe RD)! teda ne ze bych to neznal - za ty roky uz vim co od nej cekat a desne me to bavi :lol: ale podle me je to taky duvod (viz kdysi diskuze s hujerem), proc vetsina novacku koncila na strese nebo min. s vyvalenym bokem. ono kdyz to totiz tak ctu, tak nikde neupozornuji na to, ze predohrabka muze byt pretaciva, a tak to nikdo neceka! :-) osobne me prvni zazitek s uteklym zadkem na mokru taky dost prekvapil, nastesti jsem jel ale rychle takze jsem cekal smyk, ikdyz spise nedotacivy :-)

co vy na to? jaky mate zkusenosti? co GK, chova se stejne? ja jsem nem jel, ale nebylo moje takze jsem se bal zkouset limity :lol:

dale by me zajimalo cim to muze byt, ze je predohraba pretaciva (je jich malo)? nastaveni podvozku, rozlozeni hmotnosti? jedno s druhym bych rekl :mrgreen:

P.S.: pro rypaly - nerikam ze coupe se ve 100 % pretoci, ani nerikam ze to musi povinne delat zadohraba - taky se umi nedotacet, ale u coupe me prekvapuje ochota s jakou se pretaci, a na povrhu s horsi adhezi (snih, mokro, sotolina) jeste lip:-) a kouslou ruckou to fakt neni, naopak kdyz jsem ji mel zaseknutou tak se tomu vubec nechtelo :-)


Noo tak dneska sem si to tak trošku zkoušel a drobet přecenil své síly takže zítra výměna ramene dopasování blatníku a výměna disku doufám že vše podstatné a drahé :) už bude v pořádku... takže pro všechny bacha na to sice hrabeme předníma, ale celkem snadno to jede dveřma napřed... :))

Re: jizdni vlastnosti RD/GK - rozdily, zkusenosti

Napsal: 29 pro 2011, 10:07
od Farrael
Jak jste tam psali, že Fáčko pomáhalo konstruovat i Porsche tak tady v linku na wiki je o tom zmínka. http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Favorit ač spíš v zavěšení a odhlučnění motoru.