Stránka 3 z 4

Re: Servisy - skušenosti

Napsal: 01 bře 2012, 01:41
od paw
Ad Nubo Car: tak ja nevim, dal jsem na celkem pozitivni rekce, ale pocity spise negativni. Dnes jsem tam byl na vymene oleje a filtru. Kdyz pominu naprosto brutalni cenu (Shell Helix Ultra 5W-30, 571,- Kc za litr, coz na prvni webove strance jsem nasel zhruba tretinovou cenu), tak jsem po prijezdu do prace zjistil, ze mi olej prelili cca 7-8 mm nad horni risku :( Cili kdyz to shrnu, tak vymena oleje me vysla na 3891,- (5,5litru + filtr + prace), coz mi prijde jako celkem ranec a navic budu muset resit odsati cca 0,5 litru pryc. O tom, ze mi zaprasili od oleje cast vetraku a okoli otvoru, kudy olej lili ani nemluvim :(
Mam v planu jim zitra rano zavolat a o tom preliti je informovat. Podle mne to neni normalni, ikdyz mi nejspis budou tvrdit, ze ano... uvidime.

EDIT 2.3.2011: tak dnes jsem byl v Nubo Car kvuli preliti oleje a nakonec jsme zjistili, ze duvod proc bylo u studeneho motoru az o 1cm vice je ten, ze olejovy filtr je umisten tak, ze po vypnuti motoru z nej olej zacne zkapavat zpet do vany a to udela ten rozdil. Byl jsem u toho, kdyz mechanik meril hladinu oleje u zahrateho a odstateho motoru a opravdu to bylo okolo horniho maxima. Takze nakonec se vse vysvetlilo a pristup me celkem potesil.

Re: Servisy - skušenosti

Napsal: 01 bře 2012, 15:06
od amertak
Mexican píše:Vistacar, Hodonin
Dík za doporučení, kolik tam tak cca stojí garančka se vším všudy? (olej, filtry atd)

Re: Servisy - skušenosti

Napsal: 05 bře 2012, 20:37
od bartiik18
1. garančka... Auto Dorda Česká Lípa... projeli auto se mnou zeptali se co mi vadí ... to co mi vadilo odstranili nebo odstraní a optali se co vše chci provést... takže kontrola klimy + výměna oleje + filtry a kontrola karoserie cca 2400 kč.Za mě doporučuji super přístup.

Re: Servisy - skušenosti

Napsal: 09 kvě 2012, 17:10
od caruser
Je to síce od konkurencie, ale čo poviete na ceny servisných prehliadok pre Daciu Lodgy:

"Co známe už nyní, jsou ceny servisu. Plán údržby vyžaduje prohlídky každých 20.000 km, nebo jednou ročně. Dacia nabízí výhodné sazby servisních prací i dílů. Ty automobilka nabídne pod vlastní značkou Motrio, včetně motorového oleje Motrio.

Zákazník bude vždy znát předem cenu servisní prohlídky. Například pro benzinovou šestnáctistovku je sazba za základní servis 2.090,- Kč. Dražší je až čtvrtá prohlídka (po 4 letech, nebo 80 tisících km) za 4.200,- Kč a pátá (5 let nebo 100 tisíc km) za 3.150,- Kč."

celý článok:

http://www.auto.cz/dacia-lodgy-stt-220- ... orun-66814

Re: Servisy - skušenosti

Napsal: 09 kvě 2012, 17:31
od Mexican
tam je super, ze je to dane dovozcom. A tak to ma byt. Pretoze rozdiely su nehorazne (aj 70% navyse co poznam zo skusenosti s :hyu: autorizakmi na juznej Morave. Transparentnost ako ma byt. Dacii v tomto velmi fandim

Re: Servisy - skušenosti

Napsal: 09 kvě 2012, 20:05
od caruser
No ale zas Dacia nemá 5 rokov záruku, ktorú si musí Hyundai nechať zaplatiť. Ale správny prístup, myslím, že skôr či neskôr príde k úpravám cien. Spočiatku som bol zaskočený cenou servisu Hyundai, ale teraz som zistil, že cena je rovnaká ako napr. za Škodu Fabia :)

Re: Servisy - skušenosti

Napsal: 13 kvě 2012, 10:16
od romishowski62
Před 2ma týdny 4 rýhy na kapotě motoru. Řešeno přes Unique pojistku a Autolaros Hrabová. Přestříkání kapoty 3200kč . Hotovo za 3dny,auto umyto jako dárek. Chválím přístup technika p.Nováka a všech,kteři se podíleli na opravě. Pochopitelně pojišťovna pošle peníze z případu na účet.

Re: Servisy - skušenosti

Napsal: 13 kvě 2012, 17:07
od Docent
To máš tak nízkou spoluúčast?

Re: Servisy - skušenosti

Napsal: 15 kvě 2012, 03:36
od romishowski62
spoluúčast 5%minimum nebo 1% z prodejní ceny. Dnes mi už přišlo zpět 1070kč od pojišťovny.

Re: Servisy - skušenosti

Napsal: 15 kvě 2012, 18:01
od jirikstbk
A co ta platba na tvůj účet udělala s výši pojistného?
Ptám se proto, že jsem kdysi také řešil malou škodu a výsledkem bylo, že mi pojišťovna vypověděla smlouvu a nabídla mi milostivě novou, dražší, ale údajně výhodnější než při sjednání nové. Výsledkem bylo, že jsem jim poděkoval a přešel naštvaně k ČP, tam mi započítali i bonusy ze starého auta, které jsem měl předtím u nich před nějakými 15 roky.

Re: Servisy - skušenosti

Napsal: 19 led 2014, 18:55
od joska6868
Ač nerad, musím zde poukázat na kvality autorizovaného servisu Auto Koutek Liberec. V rodině máme i20ky dvě a garančních prohlídek jsme absolvovali již několik. Hodinová sazba práce je prosím u nich u tohoto základního jednoduchého modelu 686 Kč vč. DPH. Za tuto částku očekáváte perfektní služby, kterých se však nedočkáte. Hned vám povím, proč.

První garanční prohlídka v srpnu 2012 a první auto. Proběhla výměna oleje, kontrola předních brzd a karoserie. Ucházejících 2369 Kč. Výtky asi žádné. Od té doby už to bylo jen horší.

V srpnu 2013 na druhé garanční prohlídce byl opět měněn olej. Ihned po převzetí vozidla jsme olej zkontrolovali. Černý jak uhel a hladina 3/4 centimetru nad maximem. Upozorňuji, že jsme ani nevyjeli z autosalónu. Není pochyb o tom, že žádná výměna oleje neproběhla, pouze byl dolit. Při stejné kontrole na první garančce měl olej krásnou čirou barvu tak, jak to má být. Čili podvod za 2600 Kč vč. práce za tento jediný úkon. Celkem 4300.

První garančka s novějším vozem byla o 700 Kč dražší, než tehdy s tím samým vozem. Slušně jsem se zeptal, v čem tkví 30% nárůst ceny, když se jedná o totožné vozy a služby. Evidentně nejsou zvyklí, aby se někdo ozýval. Po delší chvilce mlčení a hledání čehosi v počítači mi bylo sděleno, že podražil olej. Servisní knížka mi byla podána umaštěná od oleje. Dveře jsem měl taktéž od oleje, sedačky odsunuté až bůhví kam, okopané prahy a zapnuté mlhovky. Vidíte ten přístup za 700 Kč na hodinu?

Zajímavé je rovněž porovnat rozdíly u garančních prohlídek mezi jednotlivými roky. V podstatě se liší jen filtry. Jednou jsou pouze vyklepány (v našem případě na rohožky, kde také tento bordel zůstal a auto nám bylo opět v tomto stavu bez ostychu předáno), jindy zase vyměněny. Konkrétní operace, tedy olej, kontrola brzd a optická kontrola karoserie a povozku zůstávají při našem nájezdu vždy stejné. Výměna filtrů ale má, jak se zdá, zásadní podíl na výsledné ceně. Z 1,40 jednotky práce je při výměně filtru klimatizace rázem 2,50 jednotek. Celkem 1900 Kč za takto složitý úkon. Mazadlo a čistič na brzdy jsou soustavně účtovány jako za celé balení, ale spotřebované množství se rovná asi 5 korunám. Kontrola brzd, karoserie a podvozku je účtována jako práce zvlášť. Za co tedy platíme oněch 700 Kč na hodinu? Tyto úkony by přeci měli provádět v této hodinové sazbě a dále účtovat jen spotřebovaný materiál. A to ani nemluvím o tom, že celá ta jejich optická kontrola je naprosto k ničemu. Žádné vážnější závady nebo příznaky nepodchytí. Jen další položka k vyúčtování.

Pročetl jsem snad všechny zdejší recenze na servisy a tento se mi zdá jako jeden z nejhorších. Jako neuvěřitelné mi pak přijde, když tu někteří píšou, že jim auto vrátili čisté a za rozumné peníze. Běžné úkony jim nebyly účtovány, protože to je snad samozřejmost vzhledem k tomu, že ze všech značek zvolili právě tuto a auto si u nich zakoupili.

Dle absolvovaných prohlídek mi myslím o celém jejich systému své. Nová auta jsme kupovali, abychom do nich nesypali peníze. Zatím to je ale s investicemi celkem vyrovnané. To, co jsme ušetřili za výměnu spotřebních součástek na starším voze, nasypeme obratem zpět na garančních prohlídkách. Za 5 let to vydá průměrně na jeden vůz okolo 20 tisíc a to jezdíme podle plánu jen na výměnu oleje a optickou kontrolu vozu, ovšem za nehoráznou sumu.

Závěrem, když nám někdo doporučí solidnější firmu v okolí Děčín, Liberec, Česká Lípa, budeme rádi.

Re: Servisy - skušenosti

Napsal: 19 led 2014, 20:48
od mmv
a co se zeptat třeba v Pirně ?? teda pokud neni výrazná jazyková bariera, stačí třeba jen emailem

Re: Servisy - skušenosti

Napsal: 20 led 2014, 08:46
od jirikstbk
joska6868: Mám i20 od roku 2009. Má zkušenost se servisy je částečně obdobná. To částečně proto, že se mi nestalo, že by mi vysypali bordel na koberec a rovnou napíšu, že jsem olej po zaplacené výměně nekontroloval, nenapadlo mě to. Jinak postupně po jednotlivých garančkách jsem byl stále více rozladěn.

Zpočátku (zejména při koupi auta) příjemné jednání a snaha vyhovět, později jediný závěr - viditelná snaha co nejvíce ušetřit vlastní náklady a co nejvíce natáhnout zákazníka, případné problémy bagatelizovat a jakýkoliv náhradní díl se objednává z centra. Ve výsledku to pak představuje opakovanou cestu do servisu a opakovanou ztrátu času. V případě, že servis nemám v místě, tak je to vždy půlden dovolené.

Závěr, který jsem si udělal je ten, že korejské auto může být jakkoliv hezké a třeba i funkční, ale přístup k zákazníkovi je neomluvitelný. Ve výsledku jsem už po vylíčení vlastních zkušeností pár lidem koupi Hyundai rozmluvil.

V případě, že bych se cítil jako zákazník a ne jako další moula, který jen hluboce zaryje do peněženky, tak bych i20 odpustil i její hlavní problémy. Hlučnost v kabině, odskakování zadku v zatáčkách, občasné problémy při nastartování, trvalé povrzávání palubní desky, problémy s brzdovými kotouči atd. Takto si občas s Hyundai spojuji jen toto. To, že auto jinak funguje, tak nějak zapomínám.

Re: Servisy - skušenosti

Napsal: 20 led 2014, 09:34
od David PLEVA
Pokud člověk zrovna neřeší reklamaci, tak proč jezdit do autorizovaného servisu? Je spousta neautorizovaných, ale značkových servisů, které díky blokové výjimce můžou dělat úplně to samé a za poloviční ceny.

Najděte si třeba takový servis a je to. Většinou je tam i přístup k zákaznikovi na jiné úrovni než píšete. I když, já se s tím ani v jednom servise, kam jsem jezdil, takhle nesetkal. Vždycky mi bylo nabídnuto alespoň kafe.

A tam, kde jezdím teď (značkový neautorizovaný servis), mám dokonce možnost být u vozu po dobu opravy.

Re: Servisy - skušenosti

Napsal: 20 led 2014, 17:06
od joska6868
Najít takový servis lze při absenci referencí jen metodou pokus a omyl. Nejsem si jistý, zdali nějaké garančky ještě budeme řešit. Opět nás čeká jen výměna oleje a filtru a to zvládneme.