Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

2002 - 2009

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Uživatelský avatar
Viki
***
Příspěvky: 642
Registrován: 13 čer 2009, 21:55
Bydliště: Šumperk

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Viki »

Coupé :tus: Turbo je rychlejší než Lambo? koukám že jo :lol: =D>
:arrow:
http://www.youtube.com/watch?v=01Yl0xC- ... re=related
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Reklama
 

steelOu
**
Příspěvky: 170
Registrován: 24 čer 2010, 12:32
Bydliště: Ostrava - Děhylov
Kontaktovat uživatele:

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od steelOu »

to tuscani ma 580 kobyl :D tak bacha
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Hujer »

Trosku jinak k tematu.Kluci nezlobte se,ale jestli uvazujete o ladeni svych milacku,tak se ubyrate jinym smerem!Kazdej spravnej ladic zacne nejdrive brzdama predni aspon 4 pistek a rozhodne vetsi prumer s plovoucima stredama a drazkama zadni by to samozdrejme taky chtelo,ale da se to prezit,pancerovane brzdove hadice,atd!A soucasne s brzdama take hlavne podvozek tim jen nemyslim sirsi a nisi gumy a kola(ty kolikrat udelaji vetci zlo) a nisi pera,ale myslim tim uplne jiny stelovatelny tlumice(viska,tuhost a i komprese),tusi stabilizatory a jine silembloky a vzpery mezi tlumice(ne ty hlinikove sracky za par korun) atd.Pote prijdou na radu kvalitni kola,ktera sou hlave LECHCI!A pneu!Celkove auto maximalne odlechcit(tak ne ze tam nacpete zbitecna kila repraku a tuny kitu a laminatu!To je lepsi nez jakejkoliv amaterskej zasah do motoru!Nezapomente ze dulezitej je pomer vaha-vykon!Prevodovku a motor si nechte nakonec!Kdyz to vse sectete tak zjistite ze ste si mohly sehnat starsi porsche a nebo EVO atd a mate "auto" podobnych vlastnosti!Nikomu neberu snahu si auto vylepsit,ale do motoru bych se pustil uplne jako posledni!Sam jsem pred par lety uvazoval stejne jako vy!A jen motor se spojkou by vysel na 250 000,- a to nepocitam to ze bych si vetcinu veci udelal sam jako automechanik!Po secteni VSECH nakladu kdy sem byl na cca 400 000,- sem to vzdal!Ma cenu ty penize do toho auticka vrazit???Radci je vrazim napr. do hypoteky na byt ci nejakej baracek!Pred vice jak 10 lety me jeden znamej co se pohyboval na zavodnich tratich rekl,ze bez sponzoru sem v prd.... a budu doma sedet na bedinkych od bananu a nikdy si nic jineho neporidim a nikam nepodivam!Mel pravdu!A jsem rad ze jsem ho poslech a vybodl se na to!Je pravda ze to v hlave porad mam a jednou az budou dostatecne zajistene me 2 deti tak si postavim auticko podle mejch predstav!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
Viki
***
Příspěvky: 642
Registrován: 13 čer 2009, 21:55
Bydliště: Šumperk

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Viki »

Hujere máš naprostou pravdu.
ale snění je tak krásné :)
a jen někteří borci kteří doslova milují Tiburony tyhle úpravy udělají. protože na co by jim bylo Evo nebo Porsche když chtějí nadupané cupé :tus: :)

jinak každá rada dobrá a ta tvoje je nejrozumější =D>
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Hujer »

Dobra rada k motoru!Ten motor se da poladit i jako atmosfera!Bohuzel nedosahnes takovejch vykonu!Nekde mam odkaz na strany,co me poslali z Alamamotorsport na odladene vacky pro atmosferu stali 800 dolacu,tam meli i kovane pisty ktere meli uz restriktory(nastavce na pistech kvuli zviseni komprese,bez nutnosti snizovani hlavy a tim padem rozhozeni nastaveni rozvodu) ty stali tusim 550 a maji tam i pisty na TURBO MOTOR,ojnice krouzky a tak dal!Bohuzel odladit atmosferu prijde moc draho!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Hujer »

Jo a kdyz tak snime,proc ten kdo by chtel malou bestii po tech vsech HLAVNE predeslejch uprava,nenamontuje kompresor tak i turbo! ;-) :-) Nedokazu si ale predstavit co by to se seriovou klikou a dalsima vecma udelalo! :-D
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
Viki
***
Příspěvky: 642
Registrován: 13 čer 2009, 21:55
Bydliště: Šumperk

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Viki »

je to složité. ale nevím jak to dělají ti amíci na youtubu. vipadá to že si koupí Tiburona a jako skládačku si tam dají kompresor nebo turbo kit a jezdí. na otázku jak dlouhou životnost má takto upravenej motor mi asi nikdo neodpoví. a to je škoda!
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Hujer »

Tady na foru asi ne!Podle meho je pro atmesferu motor prekopanou na preplnovanou lepsi volba kompresor!Kdybych vedel zivotnost,tak du delat poradce Klauzovi! :-) ;-)
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
kaliber
**
Příspěvky: 347
Registrován: 28 kvě 2009, 20:30
Bydliště: Slovensko

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od kaliber »

Hujer super názor priklanam sa k nemu aj ja. Ja si tiež myslím že keď uz upravovať tak brzdy podvozok kola atď. motor spojka atď až nakoniec...

Pôvodne som chcel ten Big brake kit ale nakoniec šli peniaze na kované 8kg kola BBS :lol:
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
Uživatelský avatar
Markus Huhtimo
**
Příspěvky: 272
Registrován: 30 dub 2010, 14:38
Bydliště: Ostrava

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Markus Huhtimo »

Zda-li kompresor nebo turbo, to je věčná otázka. Kompresor je levnější, má jednodušší instalaci a údržbu, ale když se vysere, tak je to průser jako svině. Turbo je dražší, má horší instalaci, hůře se udržuje, ale když se pokazí, tak ho repasuješ, nebo vyměníš, atd.

Co mě se týče, já už do toho pomalu spadl. Teď čekám na podvozek dělaný na zakázku - štelovatelné tlumiče na výšku, tuhost i kompresi, stabilizátory už jiné mám, sportovní pružiny od Eibachu. Brzdy mám momentálně od Bremba, ale pokud bych to turbil, tak bych potřeboval ten big brake kit z KDMstuffu.

Co ale chci říct, já jsem pro turbo, je to jiný pocit, když tě auto kopne, když zabere turbo a dělá rachot ve vyšších otáčkách, než když máš kompresor, který sice zabírá odspodu, ale v těch výškách už to tak markantní není. A zvuk turba a blow-off ventilu je pro mě jako orgáč, takže... :D

Nevím, co jsi chtěl za výkon, ale Turbo Stage 2 z KDMstuffu vyjde na naše i s věcma, co je třeba dokoupit do motoru k samotnému turbu a shippingem na 100T. A to tam posílají v balíčku i spojku, novou řídící jednotku, atd. Když k tomu připočteme ten podvozek, brzdy apod, tak jsme na 80T + montáž turba a všeho, jsme okolo 200T (Nemám tam započítaná kola). Výkon 293 koní...
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)

Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Uživatelský avatar
hawk
**
Příspěvky: 372
Registrován: 02 srp 2008, 09:07
Bydliště: olomoucko

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od hawk »

Ten, kdo takto kompletně předělá coupe, musí být dobrej "šílenec" v tom dobrým slova smyslu :) Chce to zapálení, čas a prahy, což se potká dohromady jen výjimečně :)
Ale fandím tomu a moc rád bych se někdy takovým oturbeným coupe někde na srazu svezl. =D>
steelOu
**
Příspěvky: 170
Registrován: 24 čer 2010, 12:32
Bydliště: Ostrava - Děhylov
Kontaktovat uživatele:

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od steelOu »

no to se poradi jen lidem kteri jsou na tom dobre hlavne financne... :)
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od Hujer »

Nevím, co jsi chtěl za výkon, ale Turbo Stage 2 z KDMstuffu vyjde na naše i s věcma, co je třeba dokoupit do motoru k samotnému turbu a shippingem na 100T. A to tam posílají v balíčku i spojku, novou řídící jednotku, atd. Když k tomu připočteme ten podvozek, brzdy apod, tak jsme na 80T + montáž turba a všeho, jsme okolo 200T (Nemám tam započítaná kola). Výkon 293 koní...[/quote]Chtel jsem to na starsi coupe 96-01 turbo set od alpiny stal 3500,- coz stoji i dnes,ale neni v tom napriklad komplet vejfuk(nenecham tam zavrenej origo),vacky, pisty cepy a ojnice(dat tam origo z 1.8 ktery maj jiny zdvih a tim zmenis kompresi me prijde jako prasarna a nevydrzej to!)Kliku komplet spojku i se setrvakem,remenice,spojovaci material(stefty srouby) atd!Kdyz to budu skladat tak si stejne necham pak motor oladit na stolici!To vse tam neni zapocitano!A hlavne byl dolar trosku vejs nez ted.+ clo a doprava.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
kaliber
**
Příspěvky: 347
Registrován: 28 kvě 2009, 20:30
Bydliště: Slovensko

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od kaliber »

tak tak presne...

ja by som tiez najradsej mal turbo ... ale taku investiciu dat do auta (do kt som maniak) ktoré ale nikdy nebude 100% sportové auto, kedze nemá zadný nahon je pre mna blbosť

-mat podvozok, brzdy, kola prípadne ho nejako odlahcit /karbon/- to je moj "tuning"

btw - radsej tie penize usetrim a raz si kupim sportové auta 350z, s2000 alebo mozno aj genesis coupe.... :)

ale za mna urcite nevrazim cca 5000 eur do turba .... isto nie...
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
Uživatelský avatar
hawk
**
Příspěvky: 372
Registrován: 02 srp 2008, 09:07
Bydliště: olomoucko

Re: Coupé Beta II 2.0 turbo / kompresor

Příspěvek od hawk »

naprostý souhlas s kaliperem. Už dlouho pošilhávám po s2000 a do dvou let bych si ji chtěl pořídit. řídil jsem ji a je to imho nej auto na sportovní požitky.
Odpovědět

Zpět na „COUPE 2G“