Stránka 3 z 3

Re: neumim jezdit na sněhu se zadním pohonem kol

Napsal: 13 pro 2010, 13:20
od Saimon
Nebo si kup kovový model a máš to :lol:

Re: neumim jezdit na sněhu se zadním pohonem kol

Napsal: 13 pro 2010, 18:15
od kuschall
Saimone todle je nejleší rada, ten chudák z toho dostane infarkt a položí řidičák jestli ho mááááááááááá

Re: neumim jezdit na sněhu se zadním pohonem kol

Napsal: 13 pro 2010, 18:19
od Saimon
:lol: :mrgreen:

Re: !!!! PROSÍM RADU !!!!

Napsal: 19 pro 2010, 10:10
od SuperMUF
mnkk píše:Dobra rada nad zlato!!! Mna by zaujimalo ako vlastne funguje ten samosvorny diferencial. Mam H1 Tour 8 miest 2010 a mam pocit, ze asi ani nefunguje, lebo ked stojim a chcem sa rozbehnut, tak sa toci iba jedno koleso a auto sa ni nepohne. Riesim to tak, ze sa s autom rozhupem (dopredu, dozadu) a potom sa uz pohne. Vela krat som spozoroval, ze sa toci iba jedno koleso. Ako to vlasne funguje? Ale je pravda, ze som nikdy nezapadol a dostal som sa vzdy kde som chcel. A byvam na mieste kde je dost vela snehu. PS: retaze nepouzivam
Ahoj, mám taky letošní H1 Tour 8 míst. Pokud vím tak nemá samosvorný diferenciál ... aktuálně mám vyhozenou 3.řadu sedadel a mám o to větší nákladový prostor. Naloženo mám tak nějak středně servisním nářadím ... zimní pneu mám nové Nokiany a zatím vždy OK...

myslím, že nejdůležitější je, že verze TOUR má v základu ESP stabilizaci která pomáhá i při rozjezd protože každé ESP má i ABD a ASR ( doufám že tomu tak je i aut prodaných v SK, např v Rakousku tam to není Tour ale Starex, ESP má taky a i kožený volant atd ... každý dovozce má jinak postavenou výbavu )

Bydlím v Novém Městě na Moravě, na Vysočině, sněhu je po prdel, uježděný je to na sklo ... solit se tady nesmí -v okolí vodní zdroje - ALE JEDU ... jen ESP konrolka se může ublikat ... ale drží ! ! !

Re: neumim jezdit na sněhu se zadním pohonem kol

Napsal: 20 pro 2010, 18:09
od mnkk
Auto som kupil v Prahe a povodne malo ist do madarska, takze neviem ako to tam maju s diferencialom- povedali mi, ze je to rovnake ako v CR. Tiez mi povedali, ze to ma elektronicku uzavierku diferencialu. Keby som vedel, ze ju nema, tak by som toto auto nikdy nekupil. Ale ako som uz pisal "zatial" som s nim nezapadol. ESP mam.

Re: neumim jezdit na sněhu se zadním pohonem kol

Napsal: 21 pro 2010, 10:39
od Richard555
elektronická uzávěrka diferáku je vlastně ASR nebo jinka TCS, teda funguje tak, že ve spolupráci s ABS protáčející kolo přibrzdí a tím točivý momentnt přenese na stojící kolo a většinou ještě ubere plyn, což je na pováženou, pokud si to hrneš do kopce za jedna a něco ti ubere plyn, no fuj :shock: tak stojíš co by dup :shock:

Re: neumim jezdit na sněhu se zadním pohonem kol

Napsal: 21 pro 2010, 13:00
od laufas

Re: neumim jezdit na sněhu se zadním pohonem kol

Napsal: 21 pro 2010, 17:51
od pepan
nejhustěší je škodofka v tom,že se jím točej kola navopak 8)

Re: neumim jezdit na sněhu se zadním pohonem kol

Napsal: 20 led 2011, 14:15
od petrmichaela
Zdravím, pořídil jsem si taky H1 VAN 6 mist, 2006 s 2,5 CRDi, a jezdím s ním v Orlických Horách a pod hůří, po prvním sněhu, jsem skončil v přikopě v blbé zatáčce, moje blbost. Tak jsem si v práci udělal ještě jednu podlahu do uložného prostoru o váze 170 Kg a je to v pohodě. Vyjedu všude i prázdný, pokud mám rychlost, ale nesmí se to přehnat ta do 40 a plynule, zastavíš a je konec. Tenhle model ještě namá ABS, ani ESP do 2007 se už dával. Jinak bez problému mám ho od listopadu a už najeto 5 tisic a vše v pohodě.

Re: neumim jezdit na sněhu se zadním pohonem kol

Napsal: 20 led 2011, 14:40
od pepan
vítej taky orličák 8)

Re: neumim jezdit na sněhu se zadním pohonem kol

Napsal: 20 led 2011, 14:54
od Espero
Ahoj, tak to máš podobné zkušenosti, akorát já jsem zatím neskončil v žádném příkopu. Já tam vzádu trvale vozím postele se skříněma pod nimi a ty můžou mít kolem metráku. Ono je nejlepší jezdit tak, aby se nemuselo brzdit a pak je to v pohodě, jenže to znamená jízdu, která se táhne.

Re: neumim jezdit na sněhu se zadním pohonem kol

Napsal: 20 led 2011, 16:35
od oltcitak
Nuz a ja som si dnes nasiel krasny testovaci polygon na ucenie sa.rovna asfaltova plocha,pokryta peknuckym mazlavym blatkom.Pri jazde iba na zadny pohon to robilo kraaasne male kolieska :D skusim to natocit niekedy. K zapojeniu predku som sa nedostal,ten straznik nejako podozrivo na mna pozeral :mrgreen: :oops:

Re: !!!! PROSÍM RADU !!!!

Napsal: 18 bře 2011, 17:46
od pejsku
SuperMUF píše:
mnkk píše:Dobra rada nad zlato!!! Mna by zaujimalo ako vlastne funguje ten samosvorny diferencial. Mam H1 Tour 8 miest 2010 a mam pocit, ze asi ani nefunguje, lebo ked stojim a chcem sa rozbehnut, tak sa toci iba jedno koleso a auto sa ni nepohne. Riesim to tak, ze sa s autom rozhupem (dopredu, dozadu) a potom sa uz pohne. Vela krat som spozoroval, ze sa toci iba jedno koleso. Ako to vlasne funguje? Ale je pravda, ze som nikdy nezapadol a dostal som sa vzdy kde som chcel. A byvam na mieste kde je dost vela snehu. PS: retaze nepouzivam
Ahoj, mám taky letošní H1 Tour 8 míst. Pokud vím tak nemá samosvorný diferenciál ... aktuálně mám vyhozenou 3.řadu sedadel a mám o to větší nákladový prostor. Naloženo mám tak nějak středně servisním nářadím ... zimní pneu mám nové Nokiany a zatím vždy OK...

myslím, že nejdůležitější je, že verze TOUR má v základu ESP stabilizaci která pomáhá i při rozjezd protože každé ESP má i ABD a ASR ( doufám že tomu tak je i aut prodaných v SK, např v Rakousku tam to není Tour ale Starex, ESP má taky a i kožený volant atd ... každý dovozce má jinak postavenou výbavu )

Bydlím v Novém Městě na Moravě, na Vysočině, sněhu je po prdel, uježděný je to na sklo ... solit se tady nesmí -v okolí vodní zdroje - ALE JEDU ... jen ESP konrolka se může ublikat ... ale drží ! ! !


No tak toto je konecne poriadny prispevok. Dakujem..

Mam totiz Kia Carnival II EX Aut. ,spokojnost nadovsetko, len toho priestoru zacina byt primalo.
Spravil som si prieskum, a za dva dni som si vyselektoval s pomedzi celej ponuky na trhu Hyundai H1 Tour a Renault Trafic 2.5 L2.
Premna jasne vyhrava H1, ale musim brat ohlad aj na manzelku a hlavne ci ten zadny nahon nebude problem. Tiez zijeme v oblasti, kde sa neodhrna a sypanie je zakazane. Nakolko je v celej BA iba jedna H1 a aj ta je momentalne na dlhodobom prenajme, nemam si to ani ako vyskusat.
Predajca ani nevedel ci ma Tour nejaku kontrolu trakcie. Och,,,,,Este raz Dakujem

Re: neumim jezdit na sněhu se zadním pohonem kol

Napsal: 21 bře 2011, 08:24
od Espero
Nerad bych se montoval do všeho (a už se zase montuju), ale Traffic, ale vlastně ne Traffic nýbrž Opel VIVARO, což je totéž - vyrábějí to v alianci GM a Renault na stejné lince - jsem zkoušel, když jsem vybíral, co vlastně koupit a jasně vyhrála H1. Ve Vivaru (trafficu) to bylo jako ve strašidelném zámku, drnčelo snad úplně všechno a horší sezení a ergonomie pracoviště řidiče (naopak o něco lepší úložné prostory na palubce a ve dveřích). Co se týká náhonu, je mi to jedno, jezdím jak z předním tak se zadním. Ještě jedna výhoda zadního, vzhledem k rozložení hmotnosti (nižší na hnací kola) o něco více vydrží pneumatiky u auta se zadním pohonem, ty na předku u předního pohonu vzhledem k vyšší hmotnosti poháněcí soustavy o něco dříve odcházejí. To ale není to hlavní. Jinak zvýšit adhezi na zadku jedině dodatečným nákladem, já tam mám tu postel, může to mít tak asi metrák, má to příznivý vliv na pérování vzadu (listové půleliptické pružiny), takže to tolik neskáče jako koza. Doporučuju H1, u mě má žena právo vybírat akorát barvu auta, to považuji za nejvýše demokratické.

Re: neumim jezdit na sněhu se zadním pohonem kol

Napsal: 21 bře 2011, 14:00
od petrmichaela
Zrdravím pánové, tak máme po zimní sezoně a musím konstatovat po první sezoně s H1 po Orlických horách, jsem neměl problém. Když nepočitám první sních, kdy mě to poslalo do příkopu :lol: , tak jsem nasadil závaží na zadek tak 170 Kg a držet na sněhu rychlost v zatáčkách kolem 40, tak se H1 ani nehne. A do kopce, když se rozjedete, tak se dá vyjet i do dost strmýho kopec. Jo kvalitní zimáky a závaží na zedek to je rezept na zimu. ( Jo řetězy jako poslední záchranu ty jsem vozil, ale nebyli potřeba ).
Přeji příjemné pojěždění. ( Od listopadu 2010 - 7000,- km/ 9,1 litrů to na zimu jde)