Stránka 3 z 3

Re: -JxD-´s GT

Napsal: 02 črc 2011, 20:08
od Hujer
-JxD- píše:Táák, aktualizace :)

Všechny díly jsou nakonec úspěšně na autě, jen se spojkou byl problém, protože mi poláci poslali jinou, než na Scoupé, takže jsem musel narychlo sehnat jinou...za tohle celkem vděčím automatejcek.cz, kde jsem odpoledne zavolal, on objednal a další den ráno jsem tam jí měl připravenou :)
Konkrétní seznam vyměněných dílů je teda:
- přední ložiska
- čepy řízení
- čepy ramen
- axiální táhla
- brzdovka
- olej
- olej a paliv filtry
- vodní pumpa
- komplet spojka
+ teda hnedka geometrie
aneb už se opět přibližuju stavu "Hyundai Scoupé r.v. 2011" :lol:

Akorát by to asi nebylo moje Scoupé, kdyby zas nebylo trochu problémů, konkrétně...

- cca od rychlosti 105 do 125kmph začne vibrovat volant...rozsah vibrací je nepředvídatelnej, někdy to jede rovně bez vibrací, někdy (většinou) s, do zatáčky to je tak 50:50...myslel jsem, že se to teď vyřeší čepama a geometrií, ale prd...jediný, co mě už napadá, je jen že kotouče si dělaj psí kusy, nebo že mi odpadlo závaží z kola...
- při včerejší cestě do Prahy (kde až do zejtra jsem, kdyby chtěl někdo minisraz :) ) jsem zjistil, že mi snad prokluzuje nová spojka #-o , konkrétně kvalt 5, rychlost 120, nohu na podlahu, chvíli drží a pak otáčky vyletěj nahoru, rychlost stejná....to snad není normální, ne? :)
Co se tyce te spojky tak to normalni neni!!!!!Muze bejt problem i v novem oblozeni!!!!Byla to origo?A nebo druhoska?

Re: -JxD-´s GT

Napsal: 02 črc 2011, 20:14
od -JxD-
Je to celá nová spojková sada Nipparts, tak nevim jestli výrobní vada, nebo při montáži něco podělali :-k

Re: -JxD-´s GT

Napsal: 02 črc 2011, 20:19
od Hujer
-JxD- píše:Je to celá nová spojková sada Nipparts, tak nevim jestli výrobní vada, nebo při montáži něco podělali :-k
A nebo kvalita oblozeni je chuda a staci tak na atmosferu turbo ji uz pali! ;-)

Re: -JxD-´s GT

Napsal: 02 črc 2011, 20:25
od -JxD-
To by snad nemělo bejt, co si pamatuju, tak na LS a GT jsou rozdílný spojkový sady - snad právě kvůli tomu výkonu... (co jsem i teď koukal na autokelly)

edit: Valeo má určitě jiný pro atmosféru a turbo, ale jak koukám na Nipparts, tak to nevim no...
edit: tak podle ofic. katalogu Nipparts by i tahle značka měla mít odlišný spojky pro ls a gt.

Re: -JxD-´s GT

Napsal: 03 črc 2011, 11:04
od Tomson-tr
Ja som si tak isto objednal novu spojkovu sadu na GT a poslali mi nejaku uplne inu...

Re: -JxD-´s GT

Napsal: 15 črc 2011, 19:26
od -JxD-
Ták, malej dotaz pro veřejnost...nevíte někdo, čím vším by mohl být způsobenej pomalej nárůst boostu?
První dvě diodky (zelený) se rozsvítěj skoro okamžitě, klidně na 4 při 1500prm, ale ta třetí až třeba při 3500rpm, čtvrtá většinou někde u 4000rpm a pátá 4500+ .... (což, co jsem viděl třeba na youtube, není normální)

Co mě napadá...
- netěsnost sacího potrubí - mám v plánu vyšetřit
- turbo před smrtí - možný to je, ale co jsem naposled koukal, tak olej nežere...
- vadnej boost sensor
- netěsnost v nějaky podtlakový hadici? (třeba i hadice co ovládá wastegate)
- teoreticky špatná ECU ?

Re: -JxD-´s GT

Napsal: 15 črc 2011, 22:42
od Yurii
Zkontrolovat těsnost sání hlavně přetlaky podtlaky :) Zkontrolovat vůle turbíny... že nežere olej nic neznamená :) vláďa Bureš měl Scoupe co mělo turbínu v ()() a olej nežrala... po asi dvou letech jsme zjistili že to bylo tím, že měla ucpaný mazací kanálky bordelem :-D
Špatnou ECU bych asi vyloučil... vadnej senzor je taky bych řek málo pravděpodobnej.

Zkusil bych takovej pokus, přehoď hadičku od WasteGate na místo hadičky od turba a mělo by to ten WG vyřadit z provozu :)

Re: -JxD-´s GT

Napsal: 31 črc 2011, 20:23
od -JxD-
Tak jsem se vrátil z týdenního pobytu v přírodě, kde se trochu pracovalo na Scoupáči. Vyměnily se preventivně svíčky, část podtlakových hadic, páčky u volantu, přední plast před budíkama a pár menších blbostí, ale co hlavně, celá palubka :)
Rozdíl ve vrzavosti je celkem znát, palubka už drží pěkně, teď už jen pořešit čudlíky zámků dveří, který drncaj.
Chtěl jsem ho rovnou i pořádně vyleštit, bohužel poslední dny pořád pršelo, takže to až příště...

Re: -JxD-´s GT

Napsal: 01 srp 2011, 08:18
od Yurii
To mi něco připomíná:
Obrázek

Re: -JxD-´s GT

Napsal: 11 srp 2011, 14:22
od -JxD-
Možná by se hodilo spíš do sekce "Něco pro zasmání", ale holt zatím prozatimní instalace budíku na tlak turba :)

Re: -JxD-´s GT

Napsal: 18 zář 2011, 18:32
od -JxD-
Při projíždění staršíma fotkama jsem našel jednu vtipnou z minulý zimy, jak si Scoupé hrálo na sněžnej pluh, tak proč se nepodělit, když to za chvíli začne znova :lol:

Re: -JxD-´s GT

Napsal: 19 zář 2011, 13:40
od Farrael
Hezký, ale nestraš už. Když si vezmu, že budu muset zase každej den vykopat lopatou auto z těch bílejch sr**** tak je mi už teď blbě. :-X

Re: -JxD-´s GT

Napsal: 20 čer 2012, 23:57
od -JxD-
Tak mě napadlo, že se tu zase jednou zastavím a aktualizuju profil toho mého prdítka :)
Kupodivu Scoupé pořád jezdí, a v momentální chvíli i docela dobře musím uznat [-o<
Co se změnilo od poslední doby?
No...největší sranda je, že mi odešla už třetí převodovka :D
Nevim, jakou smůlu jsem měl, ale v první vybouchnul diff, konkrétně se tam něco uvolnilo, co následně rozsekalo celej vnitřek a udělalo to i cca 2cm^2 díru do pláště. Druhý začal téct olej přes komínek tak, že nová spojková lamela byla totál zničená (byla prakticky v olejový lázni a žádným způsobem na světě se nepodařilo ji komplet odmastit). No a třetí převodovce se udělala docela velká vůle na "výstupu" z diffu....
A řešení? Všechny tři se daly dohromady, koupily se ložiska, těsnění a složila se z toho jedna skoro fungl nová :)
(to asi aby se člověk s tím autem nenudil)
K tomu bylo ještě pár "drobností", ale to už jsou v porovnáním s převodovkou detaily :lol:
Každopádně teď to jakžtakž drží, i když mouchy to pořád má....ale na ty je ještě času dost.
A na závěr jedna fotka, jak teď asi vypadá :)
(ano, potřebuje rozleštit, mám to v plánu :D)