Za sebe říkám,že ta chudinka 2,0T do tohoto auta rozhodně nepatří

155kW je pro Genesis výsměch,vhodný tak pro bouchačku typu Octávie.Vzhledem k hmotnosti Genesisu je to moc slaboučký motor.Navíc 2,0T provedení nemá oproti V6 ,samosvorný diferenciál
Naopak 3,8 V6 vidím jako jedinou možnou z nabídky,perfektní(a až začnou dávat,předpokládám tak v druhé polovině roku,jeho variantu se zvýšeným výkonem skoro 250kW,tak to bude to správné ořechové).Technika supr a dovedu si to auto doma představit,ale NE za české ceny.Ty jsou mimo realitu trhu

U 2,0T je cena absolutně mimo.
Základní otázka,co si měl

položit,je jak psal Bolo-kdo si ho bude chtít koupit????Mladý kluk-nemá prachy a bude 6-7 roků čekat na ojetinu(to je

k ničemu).Rodina-dá peníze do bydlení,dětí.....-navíc,kdo viděl srolovaného Amíka s hlavou ohnutou do pravého úhlu na youtube,na zadním sedadle,tak je mu jasné,že tahle skupina zájemců je mimo.Bolo zmínil prestiž-kdo chce prestiž,tak si nekoupí

,který nemá v čistokrevných sporťácích žádné jméno.
Takže jsou jen dva typy potenciálních zákazníků,jak psal Bolo-fanda a zajištěný člověk pro radost-na těch záleží budoucnost výroby Genesisu.Základ je,že nesmí NAS..T zákazníka cenou,hned v úvodu,když chce vstoupit do kategorie,kterou nikdy nevyráběl.
Fanda nebo zajištěný člověk,neznamená blázen,dláždící cestu do prodejny statisíci Kč-tudíž se rozhlédne a půjde si koupit za stejné peníze sporťák rychlejší,s lepším zrychlením.... u zavedené konkurence.
Na Slovensku beru Genesis 3,8V6 jako skvělé auto s odpovídající cenou.S cenou u nás jako nákup pro blázna. 8-[Rozdíl ceny 120000,-Kč,mě bude stačit na 3500l

benzínu(tj.min.na 30000km

),takže spotřebu nebude zákazník řešit.
