1,4 CRDi versus 1,6GDI

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
enjoy
****
Příspěvky: 1272
Registrován: 19 srp 2011, 20:23
Bydliště: Praha 3

Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI

Příspěvek od enjoy »

Joko: souhlas..az na to,ze 160 koni to ma v 7600 otackach a kroutici moment to ma jako jina stokonovka.
A srovnavat motor od hondy s hyundaiem,to je dost krkolomny srovnani.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Reklama
 

Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1469
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI

Příspěvek od JoKo »

enjoy píše:Joko: souhlas..az na to,ze 160 koni to ma v 7600 otackach a kroutici moment to ma jako jina stokonovka.
A srovnavat motor od hondy s hyundaiem,to je dost krkolomny srovnani.

to bola reakcia na:
enjoy píše:ale je přinejmenším divné,že jiní renomovaní výrobci z 1.6 vytřískají 74kW a Hyundai si jen tak z čista jasna vystřelí jedna šestku s výkonem dvoulitru.
jeden renomovany vyrobca za poslednych cca desat rokov snad nepriniesol bezproblemovy motor...

hyundai ma maximlany vykon pri gdi v 6300otackach... jednoducho kazda mala atmosfera s vyssim vykonom ho ma polozeny hore, takze ju treba tocit... ale dolezity je aj priebeh vykonu...

ale to je skor na inu debatu a nie crdi vs. gdi...

jednoducho som chcel povedat, ze hyundai nie je odvazlivec a tych 99kW tam bude. aj ostatne automobilky by vedeli vydolovat z 1.6 podobny vykon, ale rozhodli sa ist inou cestou {napr. turbom}.
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8985
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI

Příspěvek od idam.i »

to enjoy
Krkolomné zrovnanie? No podla toho ,čo produkuje Honda dnes :evil: ,tak ani moc nie.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
mfabko
Příspěvky: 2
Registrován: 16 srp 2012, 13:37

Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI

Příspěvek od mfabko »

Hmm, ten GDi sa na slovensku predava len v najvyssej vybave ak dobre pozeram a dat za taketo auto 16990eur sa mi zda dost vela. Ale dakujem za pomoc a odovzdanie skusenosti. Pred tym som bol skor nakoleny pre naftak, ale pomaly ale isto ma presviedcate o opaku :))
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8985
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI

Příspěvek od idam.i »

Neber cenníkovú cenu ako nemennú.Skús hladať a dotazovať sa.

http://hyundai-i30-2-generacia.autozor. ... e_id=19864

Klikni si na získaj ponuky ...
Držím palce.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI

Příspěvek od vlado1979 »

1,4 CRDi nie je žiadna hitparáda. Pokiaľ chceš, aby to aj trochu išlo, tak vyberieš inak. Interesuje ma, že všetci sa ženú iba za spotrebou.
Pri Tvojom nájazde (15 tisíc km), by som volil 1,6 MPI 88 KW. GDI vyzerá lákavo, vyšší výkon, menšia spotreba, ale MPI je rokmi vyskúšaný, bezproblémový motor, kdežto GDI novinka.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI

Příspěvek od Deegr »

1.6 GDI není novinka. V IX35 je už na trhu přes dva roky. Já jsem s GDI maximálně spokojen. Moje doporučení je jednoznačně GDI.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI

Příspěvek od mnkk »

Na všetko okrem dialnice stačí 1,4cvvt. Čítal som niektoré testy a jazdili pod 6 litrov. Teraz som pozeral cenník a rozdiel 30 000Kč oproti GDI je fakt lákavý.

Podla mňa stačí 1,4cvvt úplne v pohode. Keď už, tak by som bral 1,6cvvt kôli tomu, že je možné obe upraviť na LPG.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8985
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI

Příspěvek od idam.i »

Možno stačí,ale pokial to vydá na GDI , tak by som išiel do toho.Motor chodí hladko a mäkúčko.Pokial potrebuješ výkon,tak len podržíš dlhšie a nestačíš sa diviť. =D>
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI

Příspěvek od mnkk »

Ak to vydá na crdi, tak na GDI ešte aj ostane. GDI je lacnejšie než 1,4 crdi. :mrgreen:
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI

Příspěvek od vlado1979 »

GDi je lacnejší ako 1,4 CRDi ? Zaujímavé ...
http://www.hyundai.sk/ponukane-modely/n ... a-i30.html
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI

Příspěvek od mnkk »

Pri najmenšom zaujímavé...

http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/ce ... va-i30.pdf

349 vs 345 tis. Kč v neporovnatelnej výbave...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI

Příspěvek od vlado1979 »

MNKK.
Kde žiješ ? Vychádzam zo slovenského cenníka. Bohužiaľ žijeme v SR ](*,)
Podľa aktuálnej situácie a predpovede do budúcnosti to vidím tak, že sa presťahujem niekde do Zanzibaru alebo pod. Pre istotu nepozerám správy [-X
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI

Příspěvek od mnkk »

Mám to v popiske... :mrgreen:

Zakladatel témy je z čr, preto vychádzam z jeho možností. U nás je to hore nohami...

Do Zanzibaru? Nestačí ti Naša banánová republika? :mrgreen:
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,4 CRDi versus 1,6GDI

Příspěvek od vlado1979 »

Naša banánová republika je hore nohami. Nefunguje tu nič. Školstvo, zdravotníctvo v prdeli, na autá od 80 kW daň z luxusu. Ráno vstávať o 4.30 a robiť na cigánov ? Ďakujem, neprosím. Čoraz viac uvažujem o presťahovaní sa do skutočnej civilizácie ... Dánsko, Luxembursko ? Zanzibar bol extrém, ale tam sú všetci v pohode, no stress :mrgreen:
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“