Stránka 3 z 5

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 14 srp 2013, 08:14
od caruser
alvin

Taktiež mám skúsenosť s koncernovými autami, mali sme v rodine Fabiu HTP 2004, podvozkovo, kvalitou spracovania a spoľahlivosťou bola lepšia ako moja i20ka, spotreba bola vyššia o cca. 0,5 L. Ale súhlasím, niektoré modely Škody sú z dnešného pohľadu archaické, napr. 120 alebo Favorit :) Každému sedí niečo iné, ale, že by boli Škodovky príšerné autá neviem, to isté môžme tvrdiť o :hyu:

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 14 srp 2013, 15:39
od Axel.Foley
Na bývalé firmě byly 2 Fabie I s motorem 1,9 TDI 77 kW. Nemůžu si na ně stěžovat, byly spolehlivé, vrámci dané třídy i komfortní a hlavně rychlé :D Akorát mně štvalo malé zrcátko na pravé straně.

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 14 srp 2013, 20:25
od caruser
Axel

Fabie od r. 2007 ak to bola 77 kW verzia už majú obe späťáky rovnako veľké :)

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 14 srp 2013, 20:35
od mnkk
Nic proti Getzovi, raz som ho mal ako nahradne vozidlo. Zda sa mi, ze mal motor 1,1 neviem presne (je to uz 3 roky) :-) mal najazdenych 60 000km. Vobec sa mi nezdalo, ze by boli firemne fabie htp horsie. Skor naopak. Pritom nemam averziu voci ziadnej znacke sveta. Ani voci trabantu... :-)

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 14 srp 2013, 20:55
od Hardcam
Ja mel 1.1, jelo to lip, nez nova Cora 1.2 (+11kW) i nez Yaris 1.0 (+4kW), vsechna tri auta jsme meli soucasne (Yardu i Corsu mame porad), takze se to jednodusse porovnalo. Nikdy v nem nic nevrzalo (Yaris chrasti kompletne celej a Corsa ma jakykoliv kus plastu priserne nekvalitni, odlupuje se nalepeny chrom uz od roku stari atp.) a i kdyz byl bez vybavy, byl to milacek. Jen trochu rychle hnil, coz se Fabiim zrovna nestava.

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 14 srp 2013, 21:04
od caruser
Hardcam

Aký ročník bol ten Yaris? Jazdím s trojhrnkom 1,0 ale na ten motor a auto nedám dopustiť, nie nadarmo získal cenu motor roka. Je to malý sťahovák :)

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 14 srp 2013, 21:43
od mnkk
:-) tak 1,1 existuje. Nebol som si isty. :-)

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 15 srp 2013, 11:33
od Hardcam
caruser: ctyrvalec, vyroba listopad 2004. Dnes ma najeto nejakych 70tkm. Fotky tu taky nekde mam :)
Edit: muzes pokracovat od strany az do 226 https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... start=3330

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 15 srp 2013, 11:43
od caruser
Hardcam

Tak to je ešte prvá generácia, tá bola veľmi malá :) ale mala riadny liatinový blok. S trojvalcovým nástupcom známy jazdí bez problémov už viac ako 250.000 km, keby aspoň moja i20ka takúto hodnotu zvládla :)

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 15 srp 2013, 12:04
od Axel.Foley
caruser: myslím, že to byl r. v. 2001, tam bylo pravé zrcátko opravdu poloviční ](*,)

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 15 srp 2013, 13:08
od caruser
Axel

Tak to potom bola asi 74 kW verzia, s ktorou jeden majiteľ zvládol 1.000.000 km :)

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 24 říj 2013, 16:38
od rudolf.tomka

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 24 říj 2013, 19:33
od isquash
Hmm, vypadá moc pěkně. Hlavně praktické je z mého pohledu to, že jsou ve dveřích prolisy na lahev a to samé vzadu. Mám i20 a ta vzadu ve dveřích nemá nic, ani blbou kapsu na drobnosti a tenhle mailej fail aplikovala i faceliftované i20.

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 25 říj 2013, 07:51
od Gandalf
Výsledky testu jsou moc pěkné. Jediné, co mne odrazuje, je ta zmínka o drncání na některých nerovnostech a přenášení krátkých rázů na cestující. Tohle nemám rád, ale na druhé straně to vyplývá z přirozenosti maličkého auta. Těžko vyrobit malé, lehké auto s krátkým rozvorem, které se bude chovat na nerovnostech plavně, filtrovat je a přitom bude "držet" v zatáčkách. Ale i tak si myslím, že tyhle věci jde ještě v rámci možností poladit. Tak jako je v tomhle rozdíl třeba mezi mezi modelem Škody, VW a Audi, které stojí na identické platformě. Ale je to zase jen o penězích... :?

Re: Nová i10 podle Schreyera na prvních fotkách

Napsal: 25 říj 2013, 08:39
od Mr. HYUNDAI
I mně se líbí, hlavně není až tak moc fluidní :lol: . Momentálně jsme ve fázi, kdy by nám i takovýhle prcek stačil, takže si počkám na zahájení prodeje a pořádně se svezu. Ale první dojem z fotek a technické parametry zařadily tohohle diblíka na seznam potenciálních osobních přibližovadel.
Zrovna včera jsem byl s jedním z aut v servisu a všiml jsem si, že mají na dvoře i20 ve třech nových barvách, podle všeho právě těch, které budou k dispozici i na nové i10 - svítivě modrá (Montano Sky), oranžová (Sweet Orange) a tmavě modrá (Morning Glory). Podle všeho s náběhem výroby i10 najeli na používání jejích barev i na souběžně vyráběných i20 - jako když po náběhu výroby GDe v hatchi začali na dobíhajících i30cw FDH používat červenou barvu TWR (Cool Red). Ta svítivě modrá je boží (fotky zde - http://centrumpraha.hyundai.cz/vozy-bez ... t=1&d=2139 ) :!: