Stránka 3 z 3

Re: Problem se startovanim

Napsal: 13 bře 2016, 18:32
od JoDo
Vložení klíče na to nemá vliv. Když to cvakalo, tak klíč a spínací skříňka startér aktivovaly. Spíš to vypadá na problém kontaktů ve startéru. Pokud se to bude opakovat, tak bych do servisu šel.

Re: Problem se startovanim

Napsal: 14 bře 2016, 06:47
od airwaves
Řešil jsem podobný problém pár příspěvků výš. Po vložení klíčku a otočení nic necvaklo, kontrolky svítili dál. Mrtvo. Auto šlo roztlačit a potom třeba týden fungovalo normálně . Byl jsem s tím 2x v servisu a nezjistili nic. Naprosto bezradní. Vždy po jednom tomto problému auto pak třeba týden jezdilo. A potom znovu bez jakýchkoliv příznaků nebo varování nenastartovalo. Na radu kamaráda jsem koupil novou baterku. Moc se mi nechtělo, ale originál korejská už měla pátej rok na krku. No a od té doby vše v pořádku. Tak mi to vysvětlete teoretici :D . Kdo by sázel na kontakty na baterce tak ty jsem na té staré demontoval komplet vyčistil a znovu složil, podobně kostry co jsem kde dohlédl. Pak závada pokračovala bezezmněny.... :D :D :D

Re: Problem se startovanim

Napsal: 14 bře 2016, 17:53
od horake
Tak jsem dneska zjišťoval u Hyundai odborníků co a jak. Prý může být chyba v malém sešlápnutí spojky. Má se sešlápnout až na podlahu. Prý tam je nějaký pojistný spínač či co, co vy na to?
Horák

Re: Problem se startovanim

Napsal: 14 bře 2016, 18:46
od Zbyněk Hanáček
Nevím jak u IX20, ale já už neměl tem spínač na faceliftované lantře a na čadikole už ho taky nemám. Na Lantře 96r.v. byl,tam se muselo šlapat.

Re: Problem se startovanim

Napsal: 14 bře 2016, 19:33
od milda h
Nevím, jak to momentálně dělají, ale je pravda, že já bez sešláplé spojky nenastartuju a při koupi jsem na to byl i upozorněn. Je tam nějaký spinač - pojistka, aby s tím neodjely třeba naše ratolesti. :) A šlápnout pěkně až na podlahu :!:

Re: Problem se startovanim

Napsal: 14 bře 2016, 20:53
od airwaves
No jasně. Nesešlápli jste dostatečně spojku. To me taky tvrdili. Blbost. Prostě netuší.

Re: Problem se startovanim

Napsal: 14 bře 2016, 21:11
od milda h
Horake se na to ptá - čili o tom neví. Proto můj příspěvek. Další je na něm. :D/

Re: Problem se startovanim

Napsal: 15 bře 2016, 12:24
od horake
Tak pánové, vypadá to opravdu triviálně, kluci korejský mají pod spojkou spínač, stačí sešlápnout až na podlahu a jeto, žádná vybitá baterie atd.atd....

Re: Problem se startovanim

Napsal: 15 bře 2016, 19:18
od milda h
Jaká krav..a dokáže znepříjemnit život. Hlavně když šlape jak má. :D/ Znovu opakuji - mě na to prodejce upozornil. :lol:

Re: Problem se startovanim

Napsal: 30 bře 2016, 09:14
od airwaves
Máte problém se startováním? Ráno mi studený motor špatně chytá. Už se mi ani nechtělo opakovaně navštěvovat servis. Nic nezjistili. Ventily v pořádku, komprese v pořádku, všechna čidla v pořádku, klapka čistá.....No a co se mi úplně náhodou povedlo. :D Místo běžného startování jsem ihned po pootočení se motoru klíček pustil. Náhodou omylem. A motor místo zdlouhavého startování ihned naskočil. Prověřoval jsem toto zjištění již mnohokrát v praxi a opravdu to funguje. Když budete držet klíček dál, startér bude točit motorem třeba 6 - 8 s než chytne. Když pustíte klíček ihned, tak chytne ihned. Tak co to je zase za bordel????? :D :D :D To je Nošodrát č.2 nebo co? Nebo ko startovací kabely a velkej přechodovej odpor? Proč to ale chytá teplý normálně? Jo a ještě pozdravím na dálku Vladimíra a poděkuji za zrušení servisu v Třebíči. Opravdu děkujeme!

Re: Problem se startovanim

Napsal: 01 kvě 2016, 12:09
od Vlado D
airwaves píše:Řešil jsem podobný problém pár příspěvků výš. Po vložení klíčku a otočení nic necvaklo, kontrolky svítili dál. Mrtvo. Auto šlo roztlačit a potom třeba týden fungovalo normálně . Byl jsem s tím 2x v servisu a nezjistili nic. Naprosto bezradní. Vždy po jednom tomto problému auto pak třeba týden jezdilo. A potom znovu bez jakýchkoliv příznaků nebo varování nenastartovalo. Na radu kamaráda jsem koupil novou baterku. Moc se mi nechtělo, ale originál korejská už měla pátej rok na krku. No a od té doby vše v pořádku. Tak mi to vysvětlete teoretici :D . Kdo by sázel na kontakty na baterce tak ty jsem na té staré demontoval komplet vyčistil a znovu složil, podobně kostry co jsem kde dohlédl. Pak závada pokračovala bezezmněny.... :D :D :D

Toto som mal na služobnom P607 a tiež bola na vine stará baterka. Bolo mi vysvetlené, že moderné autá pri štartovaní testujú napätie v palubnej sieti a keď poklesne pod istý limit, tak zablokujú štartovanie. Dôvody sú mi neznáme.