Stránka 3 z 3

Re: 6.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 31 led 2014, 07:14
od severtom
Harde dík, perfektní jednání a ani jeden z nás jistě netušil, že se v ten samý den ocitneme doma s bouchlým stejným místem na autě... ty budeš i klempířit, já jen (v pondělí) sundávat nárazník, nechám svařit a šup s ním zpět.
Mezitím snad v úterý najdu čas a zkusím si to, když bude auto v teple, i obrousit/tmelit.
Pak přijde lakýra a tou plechovkou to dovrší :)

Barsuk: to je podnětný příspěvek, díky za něj. Přeskočení o 1 zub se projeví tím, že studený motor nejde rovnoměrně, jinak to není poznat, jezdí to normálně? Tak to abych přestal nahazovat motor (dělám to jen zahřátému motoru...) puštěním spojky v kopci se zařazenou jedničkou nebo zpátečkou :-)

Prasknutí plastového vodítka rozvodového řetězu mě potkalo i na BMW, příčina stejná - výrobcem špatně navržený napínák (net je toho plný) + moje jízda na nízkých otáčkách.

Re: 6.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 31 led 2014, 10:44
od Hardcam
Ja se omlouvam za tu prisernou bolest hlavy, ktera me lehce vykolejila, za jinych okolnosti jsem i prijemnejsi :)

Re: 6.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 31 led 2014, 16:41
od barsuk
severtom píše:
Barsuk: to je podnětný příspěvek, díky za něj. Přeskočení o 1 zub se projeví tím, že studený motor nejde rovnoměrně, jinak to není poznat, jezdí to normálně? Tak to abych přestal nahazovat motor (dělám to jen zahřátému motoru...) puštěním spojky v kopci se zařazenou jedničkou nebo zpátečkou :-)

Prasknutí plastového vodítka rozvodového řetězu mě potkalo i na BMW, příčina stejná - výrobcem špatně navržený napínák (net je toho plný) + moje jízda na nízkých otáčkách.
Poněkud jsme si nerozuměli, ten motor běžel nerovnoměrně a při poklesu otáček pod cca 1500 chcípal. Samozřejmě přátelsky oranžově svítila kontrolka check engine, jak se to sakra řekne česky? Podobný způsob nahození motoru jako uvádíš, bych používal jen v nouzi při ne zcela vybité baterce. Ale 1000x to může vyjít, tak vlastně proč ne? 8) Taky parkovat v kopci jenom s kvaltem není úplně super, ani když ho podpoříš ručkou.

Re: 6.servisní(garanční) prohlídka

Napsal: 21 úno 2014, 06:44
od severtom
harde: bylo to úplně v poho. Dveře a zadní blatník jsou už jako nové :)
barsuk: podle mě když motor chcípá a nedrží volnoběh, otáčky padají pod 1000 (stalo se třeba v zimě, při -22 C auto opravdu nechtělo držet volnoběh, volnoběh postupně klesl na 600 ot./min a pak jsem ho vypnul), tak nejjednodušší vysvětlení je, že to je ulité nebo je špatná svíčka. Ohřátím to zmizí, to je nejlepší důkaz.
Pro rýpaly: svíčky jsem si vyměnil při 60 000 km, staré byly zcela v pořádku, a nahrazeny shodným typem přímo z polic žilinské motorárny :)