1.4CVVT motor KO po 9000km

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8985
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od idam.i »

jjenda píše:Jen se zeptám, jak je to když vymění celý motor. Přepisuje se jeho nové číslo ve velkém TP ?
VIN code je to,čo dnes hýbe svetom. :mrgreen:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20062
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od Axel.Foley »

t0x!n píše:To mi povidej :D snad krome palubovky se mi ve vsem v H uz vrtali, jeste se divim, ze to drzi pohromade :mrgreen:
Nebo možná právě proto :lol:

Dost srandy, snad teď už bude opravdu vše v pořádku, budeš spokojeně jezdit a jen nalévat vodu do ostřikovačů a benzín do nádrže.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od t0x!n »

K tomu motoru, taky jsem se ptal, ze nikde neni ani v garancnim listu zapsano nic, bylo mi receno, ze dnes se to v podstate bere jako nahradni dil jako treba vyfuk :D Takze sice mam na pp natoceno skoro 9000km ale mam vlastne nejezdeny auto v podstate... :mrgreen:
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od airwaves »

Pánové je tady někde na foru něco o ventilových vůlích na 1,6 CVVT a případně jak měřit? Nebo obecně diskuze o rozvodech, výměna řetězu atd? nasměrujte mě prosím, bloudím... :D
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od t0x!n »

Podavam prvni info po vymene motoru, za cca 350km s nezajetym motorem, z toho 180km okresky rychlosti 80-120km/h vic jsem tomu nedaval, 4000ot. je ted moje max. hranice tak aspon do prvnich 1000km, zbytek mesto a mam spotrebu na pp rovnych 7.0, na to ze se porad pohybuju mezi 2500-3500ot. pred zahratim radim tesne za 2000, tak jsem spokojenej, kde je tech mych 8.3 pred vymenou motoru, dokonce mam dojezd na plnou nyni po tech 350 ukazanej jeste 330, to jsem nikdy predtim nemel aby mi to ukazovalo dohromady 680km, moje maximum bylo tehdy 620 a to jsem jezdil celou nadrz jak slimak, tak snad ta vymena motoru bude v poho :) P.S. 2 dny zpet jsem zazil divnou vec, nastartuju, rozjedu se, dam tam 2ku a najednou slysim takovy klepani z motoru jak kdyz mlatite do prazdnyho plechovyho kyblu drevenou nasadou a najednou autu uplne padly otacky a musel jsem rychle podradit za 1. a znovu se rozjet, od te doby se to uz ani jednou nestalo, tak nevim, ale byl jsem docela vydesenej...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
aldai30
**
Příspěvky: 161
Registrován: 15 čer 2013, 20:21

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od aldai30 »

Něměj obavy. Mi to udělalo po cca 50km od koupi, kdy se z ničeho nic ozvaly ventily (klépání), hlavně při horní úvratí (při snížení otáček motoru). Tj. při brždění motorem nic, při přidávání taky ne, ale pokud je motor teplý tak na cca 1/3 provozní teploty, udělalo to tento nepříjemný jev. Dostalo se mi silné naštvání, ale pak už to udělalo tak 2x a teď už ne. Ale setkávám se stále s divným chrastěním, které se projevuje po cca 1min. od nastartování při volnoběhu. Chrastí to až do doby, kdy je motor zahřátý. Pak motor skoro neslyšíš.
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
kentanjack
*
Příspěvky: 85
Registrován: 12 dub 2013, 22:44

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od kentanjack »

t0x!n píše:... To, ze od cca 1500km co jsem mel nalitano, si stezuju ... do toho se zaclo objevovat padani vykonu, kdy jsem proste motor na jednicku vytocil dal tam 2ku a proste nic auto zaclo spomalovat, zadna odezva ani kdyz byl pedal plynu v podlaze, auto se vzpamatovalo treba za 5s... ranni "skakani" jako bych neumel plynule pustit spojku a pridat plyn, na rovince treba pri zarazene 3ce a rychlosti 40km to s autem houpalo jako bych pridaval a ubiral...
Já měl za to, že tohle je standardní chování i30 v benzínu.

Totiž, tohle to mi dělá taktéž od začátku, nejdřív jsem těžce nechápal a myslel si, že jsem nabral špatnej benzín nebo že se něco rozbilo. Všechny 3 návštěvy autorizovaných servisů dopadly tak, že 1. servis mi nejdřív oznámil, že se nic takovýho neprojevilo. Při další návštěvě ze mě udělal idiota, co tomu nerozumí, že prej to dělaj všechny auta a že to je napsaný v manuálu takže je to v pořádku. No 2. servis mi řekl něco na způsob, že se o tomhle ví, že to dělaj všechny benzínový nejen třicítky, že to snad souvisí jak se škrcením výkonu kvůli emisím, tak i srážením vody někde v motoru. Provedli běžnou diagnostiku (byl jsem u toho) a bez závad. Dostal sem od nich zapůjčený auto se stejným motorem, který to skutečně dělalo taky, subjektivně ale o něco míň, lidově řečeno - cukání bylo plynulejší.

Jeden známej, co má co dočinění s importérem mi pak sdělil, že o tomhle problému stejně jako o hromadě ostatních se ví, ale protože si na to téměř nikdo nestěžuje, tak to neřeší. Tahle informace je ale cca rok a čtvrt stará, je možný, že se už něco změnilo.

Jinak pozoruju, že moje i30 je po velmi malých krůčkách čímdál línější. Nejezdím zrovna v malých otáčkách a dost často tomu nakládám, takže variantu, že je to prostě utahaný, rovnou vylučuju. Že bych si taky nechal změřit tlak ve válcích..? To zní jako docela dobrej nápad.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8985
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od idam.i »

Keď sa ti zdá nízky výkon,nechaj si zmerať výkon motora na brzde. :shock:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od t0x!n »

Ja muzu rict jen to co mi rekl servis, bezna diagnostika nic neobjevi, ani nemuze.

Za to kdyz promerili kompresi tlaku na valcich, tak ten problem tam ihned byl pry videt.

Jako takhle, kdyz to je studeny, tak to auto je liny to jo, i ted proste citim kdyz nastartuju a jedu takovej mirnejsi kopec ihned od domu, tak ze to nejede uplne supr, ale oproti tomu co jsem mel predtim, kdy jsem musel vytocit jednicku aspon do 3000 rychle tam dat 2ku a pomalu az do podlahy aby se to rozjelo a prodeleva "zaberu" plynu klidne i 5s a tohle jsem mel vlastne jakoby od zacatku a jakmile byla cim dal vetsi zima, tak tim to bylo horsi, tak ted muzu rict oproti tomuto nebe a dudy.

Zas druha vec, kdyz jsem byl po 1., 2., 3. v servisu, tak jsem to pokazde zminoval bokem k dalsim opravam co se provadeli, takze klasicky to odflakli, kdyz na to v podstate nebyla ani poradne napsana zakazka a kdyz to tam nahodou bylo, tak bylo vyjadreni, uvedena zavada se neprojevila, chova se standartne...

Az ted naposled jsem popsal komplet jak kdy kde se ten problem deje, trosku tomu i "pribarvil" aby se konecne zaclo neco dit a ejhle najednou za 24h. provedena kontrola kde zjistili, ze je motor vlastne komplet v haji.

Sice jsem byl pekne nastvanej, ze mi takto rozvrtavaji pul auta, ale ted zas na druhou stranu, snad pravdepodobnost, ze by byl znovu motor spatnej to uz snad neni ani mozny, takze co na tom aute snad vydrzi bude aspon "novej" motor, zamerne pisu "novej" protoze kdyz ho tam davali povedlo se jim plastovej kryt na nem mirne poskrabat a to stejny tesneni pod kapotou smerem k celnimu sklu, asi chlapci mockrat celej motor nemenili :D ale tuhle kosmetickou vadu uz jsem nemel naladu resit, hlavne ze to jede...
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od Skyline »

To ze je u 1,4 benzin nutno vytočit 1 k nebo nad 3000 pri rozjezdu do kopce, to není zase nic divného. Tady ta 1,4 má kroutak i výkon položeny dost vysoko.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od airwaves »

Pokud je auto plíživě línější a línější......Třeba se tyto odkazy budou někomu hodit jako start při hledání a nákupu měřiče komprese:

http://aukro.cz/show_item.php?item=4937 ... edium=nove

http://kotamuda.humlak.cz/navody_manual ... mereni.htm
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od vorlajz »

Adrim5 píše:A prémiový benzín???
KOUKŇETE SEM A SAMI POSUĎTE: http://svetmotoru.auto.cz/clanek/servis ... nzinu.html a máte hned odpověď...
je někde výsledek toho testu? :) díky
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
mechoun
**
Příspěvky: 460
Registrován: 14 bře 2009, 19:47

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od mechoun »

4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
aldai30
**
Příspěvky: 161
Registrován: 15 čer 2013, 20:21

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od aldai30 »

Před měsícem jsem měl časák v ruce a nestačil jsem se divit.
Od teď mi je jedno, kde tankuji, resp. klidně TankONO, ale dávám do nádrže VIF aditivum a je to poznat.
Sám jsem tomu nevěřil. Nejvíc se to pozná na spotřebě.
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: 1.4CVVT motor KO po 9000km

Příspěvek od vorlajz »

no už se těším, až to vyzkouším... ;) díky všem za postřehy... ;)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“