Jelikož mám na původních brzdách najeto 112.000 km, zdá se mi tato výměna dosti podezřelá Aby to nebyla iniciativa servisu vydělat na zákazníkovi za každou cenu
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Tak des jsem byl na technické kontrole po 4 letech, nájezd 91000.
A nalezeny tyto závady na zadních brzdách přičemš jsem byl 2 měsíce zpět měnit zadní brzdové destičky v autolaros ostrava.
Brzdový kotouč nadměrně zkorodován (hloubková koroze)
poškozena funkční plocha zjevně nepřesahuje 1/5 její šířky nebo brzdový kotouč s rýhami zjevně nepřesahující hloubku rýhy 1.5mm.
Levé zadní kolo oládané zadní brzdou nedosahuje požadovaného brzdného účinku jen 47%
Rozdíl brzdných sil na kolech téže nápravy je větší než 30% . V případě jízdní zkoušky se vozdilo nadměrně vychyluje z přímého směru.
Jinak pán říkal že to budou třmeny a že je to častá závadu Hyundai/Kia. Ale jakože jsem byl 2 měsíce zpět v servisu a ničeho si nevšimli to mi hlava nebere.
Nazdar, já jsem dnes absolvoval další "výroční" servisku ve 124 000 km - vše ok, nejpozději do 5 000 km mám přijet na 1. výměnu předních kotoučů a destiček + 1. výměnu zadních destiček Takže docela dobrá výdrž.
Můžete někdo poradit, jaké kotouče a jaké destičky si koupit? NEchci to nechat na origo servise, bylo by to jako s olejem, který si pravidelně kupuji sám a výýýýrazně šetřím.