Stránka 3 z 9

Re: I30 kombi, 1.6 GDI- borůvka

Napsal: 01 dub 2015, 21:17
od vorlajz
pěkný... ale tu spotřebu nechápu... :) 6,4 l del PP nebo dle výpočtu?

Re: I30 kombi, 1.6 GDI- borůvka

Napsal: 01 dub 2015, 21:40
od bony
vorlajz píše:pěkný... ale tu spotřebu nechápu... :) 6,4 l del PP nebo dle výpočtu?
Tobě ta spotřeba nedá a nedá spát... :-) Asi používá tak jak já VIF :D

Re: I30 kombi, 1.6 GDI- borůvka

Napsal: 01 dub 2015, 22:39
od darosh
vorlajz píše:Dekl pod motor by mě taky zajímal...
Ahoj,

vyřešil jsi nějak plastový kryt pod motorem? Já se o to cca týden zajímám a zatím mám tohle info ->

Autorizovaný servis: kryt pod motor se na benzínový motory nedělá, ale mohu od nich mít neoriginální z 2,5mm plechu za 5500 Kč. Ale mě se pod motor nechce dávat těžký plech.

Pak jsem psal na krytypodmotor a napsali mi -> Kryt jsme schopni dodat cena je 1815Kč + 149Kč dobírečné. Ale tady si nejsem jistej jestli je 100% pro Benzín protože na stránkách mají jen plechové nebo hliníkové.

Re: I30 kombi, 1.6 GDI- borůvka

Napsal: 02 dub 2015, 11:13
od Axel.Foley
Oficiálně se kryt pod benzínový motor nedělá. Jenom druhovýroba. Dávat 2,5 mm tlustý plech pod motor je šílenství, to jedině že by člověk jezdil do terénu :D

Napsal: 02 dub 2015, 15:55
od kitrab
A duvod proc touzite po krytu?

Re:

Napsal: 02 dub 2015, 16:19
od darosh
kitrab píše:A duvod proc touzite po krytu?
Ahoj,

chci ho jako ochranu před vnikáním bordelu do prostoru motoru. U Renaulta ho mám už z výroby a motor je po 6 letech čistý vč kabelů. Ono když jezdíš v zimě nebo v dešti,tak to zadrží ten největší sajrajt a nevniká ti bordel přímo do prostoru motoru. Pokud by to stálo do 5000Kč, tak je to pořád dobrá investice.

Re: I30 kombi, 1.6 GDI- borůvka

Napsal: 02 dub 2015, 17:26
od Martinsp
Vorlajz- Spotřeba je zatím blbost. Mám najeto teprve 560 km a tedy jedu první nádrž. Ukazuje mi že tam je ještě 1/3. Když jsem auto přebíral mělo 9 km a spotřeba 99l/100, takže příště ji vylepším. Jo a samozřejmě auto dostalo VIF.
Darosh- Našel jsem jen plechový, ale ten z plastu za 1800 by šel.

Re: I30 kombi, 1.6 GDI- borůvka

Napsal: 02 dub 2015, 20:37
od darosh
Axel.Foley píše:Oficiálně se kryt pod benzínový motor nedělá. Jenom druhovýroba. Dávat 2,5 mm tlustý plech pod motor je šílenství, to jedině že by člověk jezdil do terénu :D
Mas pravdu plech se mi dopředu nechce dávat.

Re: I30 kombi, 1.6 GDI- borůvka

Napsal: 02 dub 2015, 21:14
od vorlajz
Martine... neříkej mi, že budeš jezdit za méně jak 6,4 l... :mrgreen:

já dneska dotankoval a průměr za 7,52 l... ](*,) hh

Re: I30 kombi, 1.6 GDI- borůvka

Napsal: 04 dub 2015, 20:10
od Martinsp
Dobře za 6.4 nebudu. Dnes 20 km město + 100 km výlet na Lipno a kleslo to na 6.3.

Re: I30 kombi, 1.6 GDI- borůvka

Napsal: 12 dub 2015, 18:51
od Martinsp
Tak po natankování a vynulování jsem zkusil eko jízdu něco přes 70 km a to 40% město a 60 mimo a ukazuje 5.8 na sto. Takže to i jde, ale zážitek z jízdy není. Né že bych jel jako brzda, ale i předjíždění bylo jen párkrát. Prostě jsem vyzkoušel a tím končím. Bude mi stačit spotřeba do sedmi a tak budu i jezdit.

Re: I30 kombi, 1.6 GDI- borůvka

Napsal: 31 kvě 2015, 11:46
od Martinsp
Tak mám sice najeto jen asi 1200 km a už jsem vyzkoušel měření tlaku v kolech. Nabral jsem šroub a můžu říct že měřáčky fungují skvěle a ukáží i špatné kolo. A je pravda že jinak bych dnes přišel k prázdnému kolu. Opraveno hned, i když za 3 kila. Za měření tedy pochvala, ale ještě ta cena těch ekokurvítek. Auto už je i pokřtěné a někdo si asi ulevil hozením kamene na kufr. Nechal jsem si namíchat barvu podle štítku (v TP jsem číslo nenašel) a barva vůbec nesedí. Asi se na to vyprdnu, jelikož bych se musel časem asi kvůli každému šrámu zbláznit.

Re: I30 kombi, 1.6 GDI- borůvka

Napsal: 09 srp 2015, 11:04
od Martinsp
Po návratu z Chorvatska musím říct že auto funguje perfektně. Neměl jsem žádný problém s tempomatem (houpání), klimatizací, spojkou, nebo drnčením čehokoliv. Auto udržovalo těch 130 podle gps naprosto v pohodě a většina aut byla předjeta. Občas to nedalo nějaké octavii, ale stačilo minutku jet 150 a bylo po závodění. Auto tedy sedělo tak jak i30 sedět umí, ale s tím asi nic neuděláme. Konečná spotřeba pro nacpaný auto po dotankování doma je 6,5 l. Podle pp 6,0, takže zase kecá. Je tedy pravda že jsem 1,5 hodiny (6 km) popojížděl na jedničku na hranicích mezi - hádejte kde.

Re: I30 kombi, 1.6 GDI- borůvka

Napsal: 09 srp 2015, 20:05
od robil
Ahoj. Už jsi zkoušel jak auto funguje s naloženými koly na tažném?Nedřeš výfukem o zem?Ta páka je hodně velká.

Re: I30 kombi, 1.6 GDI- borůvka

Napsal: 09 srp 2015, 20:20
od Martinsp
Zkoušel a ono už si to víc nesedne. Nejdřív by to sedlo na závěs, tedy ještě dřív na zásuvku. Tu už jsem tedy jednou ohnul a to na nezatíženém autě když jsem vjížděl na louku přes malou stočku (parkoviště u motocrosu). Ale tam drhlo víc aut a už bych si na to dal příště bacha. Jinak ke spotřebě- samozřejmě přidávám vif. V minulé čísle Svět motorů zkoušeli jak funguje a snad tedy jen nevyhazuji peníze a čistí motor dobře. Na druhou stránku jim úplně nedůvěřuji protože hodně tlačí škodovce a to mě u nich sere.