skuči píše:no paráda
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
teď to vypadá jako by se ani nic s nárazníkem nedělalo
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Presne tak, keď sa chce všetko sa dá a koľko bolo okolo toho rečí v servise.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Netreba sa nechať odradiť.
Nárazník sa striekal mimo servisu a v oboch prípadoch auto zostalo v servise:
1. krát lakýrnik podľa vlasných slov nastriekal nárazník len podľa kódu farby, teda podľa
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
VR6.
2. krát to prebiehalo inak. Spolu s nárazníkom cestovala do lakovne aj krytka nádrže a podľa slov technika sa malo pred ostrím striekaním urobiť niekoľko testovacích kariet. Neviem ako to skutočne prebehlo, ale výsledok je slušný.
NA ZÁVER: Nárazník mohol byť v pohode nastriekaný kvalitne na 1. krát. Nestalo sa tak. Lakýrnik to odflákol a servisu to bolo jedno. Práca nebola urobená, napriek tomu že bola slušne zaplatená a ja som si musel vyhádať uznanie reklamácie. Nedočkal som sa verbálneho ospravedlnenia a dokonca podľa slov technika som si mal myslieť, že sa mi uznaním reklamacie dostáva láskavosť.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Napriek tomu na základe predchádzajúcich skúsenosti v
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
servise v TN všetko prebehlo relatívne v klude. Ospravedlnením možno bola výnimočná ústretovosť.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)