Stránka 3 z 19

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 25 črc 2016, 12:39
od harvi
vorlajzi: tak zrovna pri tebe by som sa toho karbonu nejak nebal... :mrgreen:

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 25 črc 2016, 14:50
od vorlajz
Diky tomu jak jezdim mam ve valci i písmenka, který tam nevyrazili ve fabrice :D :D :D

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 25 črc 2016, 21:45
od idam.i
Možno tam máš otlačok laby nejakého jaštera z prehistorie,čo bol na železnej rude. :mrgreen:
Teraz vážne,už niekto dával čistiť motor od karbónu? :-k

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 25 črc 2016, 23:09
od vorlajz
Já... Ale vyhodili me ... A řekli mi, at si jdu dělat srandu z někoho jinýho :D hh :mrgreen:

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 25 črc 2016, 23:18
od harvi
Jasne ze ta vyhodili. Tyto mas totiz ve Stajlu a tam je integrovana tzv. samocistiaca funkcia, ktora sa aktivuje nad 5500rpm, teda u teba skoro stale :twisted:

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 26 črc 2016, 07:56
od ulthar
idam.i píše:Možno tam máš otlačok laby nejakého jaštera z prehistorie,čo bol na železnej rude. :mrgreen:
Teraz vážne,už niekto dával čistiť motor od karbónu? :-k
Kamarad resil dekarbonizaci na svojem Peugotu (3.0V6) a nebyla to pry uplne sranda. Proste vsechno rozebrat a vycistit (nastesti je jeho tata mechanik, tak to cistil s nim a neplatil za to). Olej meni tedka co 5tis. a jezdi vyhradne na 100 vervu a pry se to zlepsuje.

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 01 úno 2018, 20:36
od Harrystr
Dobrý den, vím že tohle téma je staré dva roky, ale věřím, že je stále aktuální.
Budu si kupovat i30ku kombi 1.6gdi r.v. 2012, ale trochu mám obavy z toho zakarbonování pač je to přímovstřik. Co jsem si tu početl, tak trošku váhám. Nejsem žádnej louda a do omezovače se občas mrknu, ale budu jezdit převážně krátké trasy 5km tam 5km zpátky a občas dálnice, kde to protáhnu. Hlavní starost mám o sací ventyly, přes ně se prý nedostává směs a "neomývají se". Opravdu se u těhle motorů nedají ty ventyly ostřejší jízdou "čistit"? Pomohl by víceoktanový benzin jako je verva100 nebo power racing z shellky? Někdo tu něco psal a nějaké samočistící funkci ale to byl asi vtípek :-)

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 01 úno 2018, 21:08
od Axel.Foley
Řekl bych, že se vyplatí používat nejen kvalitní palivo, ale i navíc aditivovat. Nejčastěji používaným aditivem lidmi tady na fóru je VIF. Čistící účinky byly prokázány několika testy, cena také dobrá.

Bylo období, kdy jsem u Shell tankoval V-Power a byl jsem spokojen. Co vím, změnili aditivum a třeba V-Power v naftě akatuálně nic moc. Raději bych tankoval Vervu u Benziny nebo Drive95 u Globus-u / Makra.

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 01 úno 2018, 22:29
od idam.i
Harrystr píše:Dobrý den, vím že tohle téma je staré dva roky, ale věřím, že je stále aktuální.
Budu si kupovat i30ku kombi 1.6gdi r.v. 2012, ale trochu mám obavy z toho zakarbonování pač je to přímovstřik. Co jsem si tu početl, tak trošku váhám. Nejsem žádnej louda a do omezovače se občas mrknu, ale budu jezdit převážně krátké trasy 5km tam 5km zpátky a občas dálnice, kde to protáhnu. Hlavní starost mám o sací ventyly, přes ně se prý nedostává směs a "neomývají se". Opravdu se u těhle motorů nedají ty ventyly ostřejší jízdou "čistit"? Pomohl by víceoktanový benzin jako je verva100 nebo power racing z shellky? Někdo tu něco psal a nějaké samočistící funkci ale to byl asi vtípek :-)

Určite to pomôže,no nikto presne nevie ako to vnútri vyzerá.Koľko má auto kilometrov a ako často menil olej.Pokiaľ po 30.000km ako je predpis,tak by som silno váhal. :shock:

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 01 úno 2018, 22:47
od Mirus30
Nebo obetovat stovku za endoskop Ebaye na Android telefon a juknout v jakym je to stavu.... 8) :wink:

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 02 úno 2018, 08:42
od Chasnik
Mirus, to je to fakt tak levný? Asi poladím ebay a ali...

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 02 úno 2018, 08:45
od Hardcam
Ja kupoval za 7,99USD pred dvema lety. DOdnes jsem to nepouzil :lol: - nabizim moznost zapucjky (microUSB, USB-C) :lol:

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 03 úno 2018, 08:54
od Harrystr
Určite to pomôže,no nikto presne nevie ako to vnútri vyzerá.Koľko má auto kilometrov a ako často menil olej.Pokiaľ po 30.000km ako je predpis,tak by som silno váhal. :shock:
Má najeto 76000km a olej byl měněn každý rok. A tankováno výhradně na shellu.
Spíš mi jde hlavně o to, jestli ty sací ventyly se budou pořád zanášet a aditivovaný benzin to jen zpomalí nebo existuje možnost, že se budou samy nějak čistit..?

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 03 úno 2018, 09:19
od marushin
Já přidávám Vif při každým tankování, i když tankuju aditivovaný benzín. Někde jsem četl , že co je na pumpách aditivovaný, tak tam je jen cca 0,2-0,5ml/l aditiva.
http://www.vif.cz/novinky/konecne-zkous ... strik.html
http://www.vif.cz/novinky/test-v-casopi ... cisti.html

Re: Karbon na pístech GDi

Napsal: 03 úno 2018, 09:46
od Alf6
Harrystr píše:
Určite to pomôže,no nikto presne nevie ako to vnútri vyzerá.Koľko má auto kilometrov a ako často menil olej.Pokiaľ po 30.000km ako je predpis,tak by som silno váhal. :shock:
Má najeto 76000km a olej byl měněn každý rok. A tankováno výhradně na shellu.
Spíš mi jde hlavně o to, jestli ty sací ventyly se budou pořád zanášet a aditivovaný benzin to jen zpomalí nebo existuje možnost, že se budou samy nějak čistit..?
Budou se zanaset pořád. Je to primovstrik. Narozdil od MPI, kde vstrikujici palivo spolu s aditivy sací ventily omývaji a tudíž sání uchovávají čisté. Tankovani na Shellu přináší nějaké výhody v kvalitě paliva?