Stránka 3 z 3

Re: autobaterie AGM - GDi start/stop

Napsal: 12 pro 2018, 09:54
od copper5252
pokud se nepletu 13.8 je udržovaci napětí , jinak moje nabiječka carspa-ebc1240 nedá více něž 14.4 při nabijení AGM , ano máš pravdu že v autě z "chytrým managmentem nabíjení" akumulatory nevydrží moc dlouho ,proč více méně jsem to nepsal up , prostě když "chytré nabijení " nabijí akumulator tak do něho pere co to je jde Amper :( pak se neni čemu divit že akumulator moc nevydrží ](*,) 8-[

nevím jestli u jiných aut se reguluji Ampery při nabíjení, ale u I20activa se reguluje jen napětí , ono se neni čemu divit pokud alternátor dava 150A nebo více :) tohle by se dost blbě regulovalo proudově, pokud se pletu tak mně opravte diky

Re: autobaterie AGM - GDi start/stop

Napsal: 16 pro 2018, 07:49
od Ruska.ruleta
Coppere nemas pravdu.
Z alternatoru do baterie nikdy nedostanes 150A (beru normalni provozni stav, ne poruchu). Ani nevim, zda se mi ti chce psat proc, nechce.... Ale dam ti radu, najdi si to na netu.....
At se dari.
RR

Re: autobaterie AGM - GDi start/stop

Napsal: 16 pro 2018, 12:22
od copper5252
proč by nešlo pokud je amumulator vibytý tak proč ne ? mezi alternátorem a akumulatorem na to kabel dostatečně dimenzovaný je , takže tak pokud máš na max volty které da regulace altiku tak pak ano placnu jako přiklad : třeba při 14.4 v bude protekajíci proud do aku 50Amper ale při 14.9 bude protekajicí proud do aku 70Amper

jednu honotu vím jestě a to znabíječky akumulator před nabíjením 12.7v nabíječka ukazuje napěti při nabijení 14.4v pro AGM a Ampery jsou na 41.50Amper obě hodnoty jsou displeje nabíječky samozřejmně neni přesně mněření ! pak taky zaleží v jaky režímu se nabíječka zrovna nacházi jeslti nebijení konstatním proudem nebo nabijení konstatním napětím !atd