Stránka 3 z 5
					
				Re: Chiptuning
				Napsal: 20 led 2018, 23:03
				od idam.i
				Nemal si problém s benzínom v oleji ?
			 
			
					
				Re: Chiptuning
				Napsal: 21 led 2018, 07:35
				od Deegr
				Jak jsem psal, vůbec žádný problém. Ani olej to nežralo, nemusel jsem ho vůbec mezi výměnama dolívat. Měnil jsem ho ale po 8000 km.
			 
			
					
				Re: Chiptuning
				Napsal: 21 led 2018, 15:34
				od idam.i
				Lebo chlapci s Tucsonom 1,6-TGDI  s tým mávajú občas problém.
			 
			
					
				Re: Chiptuning
				Napsal: 21 led 2018, 18:12
				od Deegr
				Nevím ale o tom, že by motor v Tucsonu byl jiný, než v Ceedu GT  

 
			
					
				Re: Chiptuning
				Napsal: 21 led 2018, 19:30
				od Axel.Foley
				
			 
			
					
				Re: Chiptuning
				Napsal: 24 led 2018, 22:00
				od Petrss
				herkulo28 píše:už vidím ako policajná inteligencia ide na ceste merať výkon auta.
To sice ne,ale na technické už ti to zjistí a pokud se policii něco nebude zdát,pošle tě na T.K. Ona už to taková sranda není a v případě nehody máš po plnění a škody hradíš ty! Tady je řešení:
https://www.mereni-vykonu.cz/?utm_sourc ... _medium=V1 
			
					
				Re: Chiptuning
				Napsal: 04 úno 2018, 16:30
				od Yexup
				Axel.Foley píše:Yexup píše:354 Nm a 109 kW. Auro razantně ožilo zejména v nižším pásmu otáček.
Když napíšu A, napíšu i B. Jaké auto, jaký motor? Tipuji Tucson dle vlákna a dál?
 
Jo omlouvam se, nedoteklo mi, ze se krom 1.7 a 2.0 prodava i novy 1.6 GDI. 
Takze upresnuji, jedna se o Tucson TL (2016) seriova 1.7 CRDi 85 kW.  Uprava vč.  odbržděni v camp performance.
 
			
					
				Re: Chiptuning
				Napsal: 04 úno 2018, 16:53
				od tempest
				V případě nehody se bude zkoumat, jestli daná úprava měla vliv na nehodový děj.  Takže např. za nedání přednosti jiným vozidlem Ti nikdo čip nemůže vytknout (nebude-li překročena povol. rychlost). Naopak, když někde utavíš brzdy, napálíš to do někoho a zjistí čip, tak to už může být problém. Pozor, v zahraničí to může být jinak.
			 
			
					
				Re: Chiptuning
				Napsal: 09 bře 2018, 23:55
				od motorpower
				Jsem zde poprvé, tak než se zorientuji, dovoluji si zde umístit svojí nabídku úprav, pro nové vozy Hyundai.
Především Tucson, Santa Fe, i30, i40. 
Úpravy testuji se dvěma prodejci této značky, v ČR a DE. Vše pochopitelně s měřením před úpravou a po úpravě. Tyto auta jsem nikdy nechtěl upravovat, ale přeci jen mám pocit, že se jejich úroveň zvýšila a dojem na mě udělal především i30N, se kterým jsem se měl možnost svézt...a OK. Railové motory pro mě nejsou rozhodně novinkou, o tom se můžete přesvědčit na VW clubu, Škodahome a dalších, kde mám snad i dost kladných recenzí. 
V případě dotazů volejte, na vše vám po telefonu odpovím. Kontakt na mne je 
http://www.motorpower.cz 
Zdravím motorpower
 
			
					
				Re: Chiptuning
				Napsal: 10 bře 2018, 07:35
				od Tudy
				Zní to lákavě, ale pokud nastane nějaký problém na STK nebo budu řešit reklamaci motoru na záruku, tak mám zaděláno na průšvih.
			 
			
					
				Re: Chiptuning
				Napsal: 10 bře 2018, 14:54
				od motorpower
				Nemáš, stačí zavolat... vysvětlím. Je toho víc a ne vše chci zveřejňovat.
			 
			
					
				Re: Chiptuning
				Napsal: 11 bře 2018, 12:55
				od kolicek
				Motorpower jak jste a tom s 1.6 T-GDI v Tucsonu? Mam spatnou zkusenost s 1.2 TSI EA111
			 
			
					
				Re: Chiptuning
				Napsal: 11 bře 2018, 13:21
				od motorpower
				Teprve testuji.... Co bylo špatně na 1.2?? Občas problémy měly, ale jinak docela OK.
			 
			
					
				Re: Chiptuning
				Napsal: 11 bře 2018, 17:50
				od kolicek
				Problem s turbem po uprave vynechavalo musel jsem vracet origo software na ktery to jezdilo OK
			 
			
					
				Re: Chiptuning
				Napsal: 11 bře 2018, 17:58
				od motorpower
				Úprava doufám nebyla ode mě, i když už jsem se také setkal problémy u aktuátoru. Nejvíce problémů je u Yeti s tímto motorem, vyšší hodnoty EGT atd, díky větším čelním odporům. U malých aut problém nebyl v podstatě nikdy.Až u novější generace Bosch od modelu 14 s netěsností sacího systému.
Po malém pátrání se možná jedná o Yetiho, kde jsem opravdu vracel sw. Turbo nevynechávalo, to v podstatě nejde, ale pokud jsi dobře pamatuji, tak jsi to nechtěl nijak řešit. Pokud si zpětně přečteš forum, tak jsi byl zřejmě jedinný s problémem a zjevně i pro tohle jsi utekl od Škody. A Hyundai sice testuji, ale už nyní vím, že u všech modelů s výjimkou N jsou slabým článkem brzdy.