Stránka 3 z 5

Re: Sonata DN8 - 2020

Napsal: 24 led 2020, 09:33
od TheCory
Genesis se prodává leda pár ojetých kousků v bazarech. Ale to je stejně naprosto mimo cenově oproti i40 (netuším, jak by to na našem trhu vyšlo při porovnání se Sonatou).
Mne to zastavení výroby a prodeje i40 docela štve. Vědět to, tak jsem rovnou počkal na tu výprodejovou akci a nekupoval i30.
Asi jsem jeden z mála, ale SUV mne nijak neláká a mít na výběr mezi Tucsonem a i40, tak neváhám :mrgreen:

Re: Sonata DN8 - 2020

Napsal: 24 led 2020, 09:41
od Scaild
Je to škoda no... Ale upřímně doufám, že je to jen módní záležitost a za pár let SUV vyjdou z módy a zase se to vrátí do normálu :-D

Re: Sonata DN8 - 2020

Napsal: 24 led 2020, 09:45
od TheCory
Tak ono pokud proti SUV v Německu opravdu bude brojit ta fanatická zelená klaka, je vše možné. Ono stačí, že teď automobilky začnou EU platit výpalné za překročení limitu emisí (co jsem koukal, tak to nesplňuje žádný spalovací motor), další extra dani za SUV bych se nedivil... Aby pak neplatilo, v některých Německých městech, zákaz vjezd dieselů a SUV. Teď nad tím kroutíme hlavou...

Re: Sonata DN8 - 2020

Napsal: 24 led 2020, 11:38
od Axel.Foley
Němci jsou všehoschopni debilové.

Re: Sonata DN8 - 2020

Napsal: 24 led 2020, 12:00
od Mr. HYUNDAI
Jsou, ale zrovna mě s benzínovým osobákem by se to moc nedotklo :mrgreen: ...
A třeba by se potom trh segmentu D zase vzpamatoval :-k

Re: Sonata DN8 - 2020

Napsal: 24 led 2020, 12:27
od idam.i
Mr. HYUNDAI píše: 24 led 2020, 08:27 Pro mě je to v podstatě slepá ulička. Zhruba před měsícem evropský šéf KIA jasně řekl, že nová Optima/K5 do Evropy nedorazí. Nevidí tu pro ni dostatečný potenciál, příslušnou část trhu přeci pokryjí SUV a crossovery. S prakticky stejným přístupem teď přichází i :hyu: - opustíme segment D, ona to SUV zvládnou. Jenže oni jsou tu pořád zákazníci, kteří SUV nepreferují. Ano, dvě Féčka šéf měl, ale obě to byly takové nabídky, že se prostě neodmítají. Jakmile přišla možnost vrátit se do normálního auta, šel zpátky (stejně jako já). Pro cesty přes kontinent (zejména průlet Německem) je prostě lepší normální auto než SUV (počínaje přeci jen jistějším podvozkem díky nižšímu těžišti až po značně nižší spotřebu).
Takže si troufám odhadnout, že na normálním autě s dieselem bude trvat.
A co mám za možnosti:
- :hyu: / KIA opustily segment trhu - mimo
- Francie je na blacklistu, takže Talisman a 508 jsou mimo; Opel je ale dnes už součást PSA, takže Insignia je taky mimo
- Camry je sice fajn, ale pouze hybrid, na dálnici to žere jak tank - mimo
- Ford má sice Mondeo, ale jen do příštího roku, kdy i tohle klasické auto nahradí crossover - mimo
- Honda, Nissan a Mitsu segment opustily dávno
- Volvo, Mercedes, BMW, Jaguar a Alfa Romeo jsou cenový nesmysl - mimo
To vypadá dost blbě, co?
Co tedy zbylo? Mazda 6, která je ovšem v naftě až ve vyšších výbavách, aktuálně je nejlevnější v naftě snad za 850.000,-- a pak už jen Passat a SuperB. Možná díky nárůstu rozměrů by se dala použít i nová Octavia, ale to se teprve uvidí.
To pro mě, který koncernová auta fakt nemá rád (prostě se mi nelíbí a nesedí mi) nejsou moc příjemné vyhlídky....
Insignia ma este Opel motory,či nie? Ja by skočil po 1,5T benzín,len cena je problèm.Asi budem musieť ísť do váčšieho auta.Stále častejšie potrebujem voziť rodičov a tý sa ťažko skladajú do menšich áut. ](*,)

Re: Sonata DN8 - 2020

Napsal: 24 led 2020, 12:36
od Mr. HYUNDAI
Tahle generace Insignie, a co dál? U nás se mění auta kontinuálně a ta změna by měla být koncepční :-k .

Re: Sonata DN8 - 2020

Napsal: 24 led 2020, 12:58
od idam.i
Kto vie čo bude o 3 či 4 roky. :-k
Zatial sa zdá,že prežije le Passat. 8-[

Re: Sonata DN8 - 2020

Napsal: 24 led 2020, 14:12
od Mr. HYUNDAI
Tak pro mě to není otázka 3-4 let výměny jednoho auta. Je obvyklé, že všechna firemní auta jsou od jedné značky - šetří to čas a snižuje servisní náklady. Takže proto Insignia nic neřeší, obměna jde tempem 1-2 auta každý rok + případné zápůjčky auta pro šéfa. Ale i kdybychom tento model opustili a auto pro šéfa vzali do majetku, tak pořád obměňujeme cca 2 auta ročně. Takže to není jen o autě pro něj, ale musí být v nabídce auta, která pokryjí ostatní potřeby. A k tomu máme auta na nás navázaná, kterých je dneska taky už dost. Ti logicky z větší části změní značku s firmou (synergie velikosti "flotily"). Proto ta případná změna musí být koncepční, nabídka musí být komplexní, aby vykryla všechny potřeby a mělo by to být na delší období....

Re: Sonata DN8 - 2020

Napsal: 24 led 2020, 14:21
od idam.i
V kontexte toho čo píšeš sa obávam,že vyhovie iba koncern VW. :shock:

Re: Sonata DN8 - 2020

Napsal: 24 led 2020, 14:27
od Mr. HYUNDAI
Já fakt nevím co bude... Uvidíme co se do jara uděje, třeba změní názor na SUV, třeba se rozhodne auto koupit a já ještě nějakou zapomenutou i40 někde vyhrabu a změnu značky o pár let odsunu a mezitím dostanou v :hyu: rozum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Sonata DN8 - 2020

Napsal: 24 led 2020, 14:37
od idam.i
Jéjé,ďalší čo verí v Ježiška :mrgreen:

Re: Sonata DN8 - 2020

Napsal: 24 led 2020, 14:56
od Axel.Foley
:idea: Navrhuji napsat petici na vedení :hyu: za zachování Sonaty v prodeji na českém trhu :!: protože tím ušetří spoustu starostí jednomu hodně fajn človíčkovi.

Re: Sonata DN8 - 2020

Napsal: 24 led 2020, 15:35
od Mr. HYUNDAI
To je od Tebe moc pěkné, ale obávám se, že moje 2 Sonaty za rok je nepřesvědčí :mrgreen: / :cry:

Re: Sonata DN8 - 2020

Napsal: 24 led 2020, 15:58
od idam.i
Keď daju dobrú cenu,jednu benzínovú si zoberiem aj ja. :wink: