Stránka 3 z 6

Re: Hyundai Bayon

Napsal: 03 bře 2021, 13:20
od JoKo
tak cennik je v madarsku vonku
https://hyundai.hu/downloads/arlistak/Bayon_arlista.pdf

zakladna cena zacina na 14 500eurach. najdrahsi model maju 1.0 100k dct vo vybave premium za cca 20 600eur {plus este pakety, kt. nie su vo vybave}. kombinaciu 1.0 120k s dct a vybavou premium v cenniku nevidim. v hu su inac vyskladane vybavy, ako zvyknu byt na svk/cz. ale da sa nieco odhadnut z cien...
i20 zacina v hu na 11 000eurach, konci na 19 000eurach {plus pakety, kt. nie su vo vybave}.
ja odhadujem priplatok za bayon cca 2 500 - 3 000eur oproti i20tke v nasich koncinach.

Re: Hyundai Bayon

Napsal: 03 bře 2021, 21:16
od Chasnik
Design moc hodnotit nechci, je to subjektivní záležitost a v tomhle ohledu u mně většinou neplatí, že první dojem je rozhodující. A pro mě bude stejně důležitejší můj pocit vozu v kabině, pohled do kufru a jízdní dojem.
Nad cenou tady polemizovat nehodlám, jak říká Mr. Hyundai, doba levných aut skončila. Ne, že bych tomu tleskal, ale asi s tím nic neuděláme. Každý nový model (nejen u Hyundai, ale všude) bude cenová pálka. Dokud bude v prodeji i30 se (zatím) rozumnou cenovkou, tak nějaké nové crossovery u mně nemají šanci.

V reálu mě bude zajímat porovnání s i20 - prostorem, jízdou a cenou...

Re: Hyundai Bayon

Napsal: 04 bře 2021, 14:42
od Mr. HYUNDAI
Už má i vlastní stránku na českém oficiálním webu, takže příchod na trh je očekávám vcelku brzy - https://centrumpraha.hyundai.cz/modely/bayon

Re: Hyundai Bayon

Napsal: 09 bře 2021, 15:12
od Mr. HYUNDAI
Už má i ceník, v tuto chvíli ještě není v konfigurátoru.

Re: Hyundai Bayon

Napsal: 09 bře 2021, 20:31
od stefanpilat
No, cenově je to na úrovni i30. Tak nevím, jestli to bude až takový trhák, čekal jsem, že bude stát o trošku míň.

Re: Hyundai Bayon

Napsal: 09 bře 2021, 21:05
od Axel.Foley
Taky... Navíc v základu bez rádia??? :shock:

Re: Hyundai Bayon

Napsal: 13 bře 2021, 13:31
od mmv
https://centrumpraha.hyundai.cz/files/d ... -bayon.pdf

399990,- za dle mně první přijatelnou konfiguraci, je o cca 150k víc jak před osmi lety co jsem dal za ix20 ... :? proč je tam ta 1,2 a není 1,5 ??

Re: Hyundai Bayon

Napsal: 13 bře 2021, 13:52
od frawd
Toto je možno tak náhrada za i20 Active, za ix20 ani náhodou. V tomto SUV blúznení mi ešte chýba SUV na báze i10.

Re: Hyundai Bayon

Napsal: 15 bře 2021, 18:33
od Mexican
ceny ma sklamali. Sandero stepway je za lepsie peniaze. A skoda, ze sa neplanuje 1,5DPI. Imho genialny motor. Sused ma konu, 1.0TGDi a je mi az smutno ked ten motor pocujem. Ma tam 55000km, najma dochadzanie 2x20km do prace do Brna, sem-tam vylety v ramci dvoch-troch krajov. za hranicami bol raz. Prejav motoru sa mi fakr nepaci, je tupy a nepruzny

Za tie prachy to na Bayon (1,2 a atredna vybava) nevidim. vsimnite si ako dramaticky klesli napr limityna tahanie brzdeneho/nebrzdeneho voziku.

Re: Hyundai Bayon

Napsal: 15 bře 2021, 21:12
od Axel.Foley
Za to, že motor je tupý a nepružný, mnohdy může majitel.

Re: Hyundai Bayon

Napsal: 15 bře 2021, 22:56
od kolomaz
ty motory 1,0 jsou všeechny tříhrnky ?

Re: Hyundai Bayon

Napsal: 16 bře 2021, 06:19
od Axel.Foley
1,0 T-GDI - oturbený tříhrnek

Re: Hyundai Bayon

Napsal: 16 bře 2021, 07:14
od Tommy.Koppy
1.5 CVVT i 1.5 T-GDI by tomu auto slušeli rozhodně víc než 1.2i (pětikvalt) a 1.0 T-GDI (tříhrnky).

Re: Hyundai Bayon

Napsal: 16 bře 2021, 07:29
od Mr. HYUNDAI
Je to malé auto segmentu B postavené na platformě i20, tím jsou prostě motorizace dané :wink: .
Skoro bych si tipnul, že stejně jako Rio/Stonic budou mít i20/Bayon stejný interní kód :-k ...

Re: Hyundai Bayon

Napsal: 16 bře 2021, 09:25
od WalterB
Je to zřejmě tak. Nabídka motorů i20 / Bayon je zcela identická.

Co se 1.5 DPI týče, tak to na mě navíc působí tak, že skupina :hyu: zrovna tento motor nijak intenzivně neprosazuje. Montuje se výhradně do i30, ostatní modely a ani sesterská KIA Ceed s ním vůbec nepočítají. Zrovna ve střední Evropě bych si přitom dovedl představit právě na tomto tématu postavenou velmi zajímavou marketingovou kampaň, která by ho tlačila, co to jen půjde. Vždyť je technologicky jednoduchý, proto i levný, (snad) spolehlivý, lidé ho tady chtějí. A ono je ticho po pěšině, spíš mi to připadá, jako by se za něj :hyu: tak trochu styděl(?). Svoji roli budou hrát hlavně emisní pokuty, možná i výrobní kapacity, logistika, ...nevím.

Teď jsem mrknul na ty emise a koukám, že na https://www.hyundai.cz/files/download/m ... b-wltp.pdf a https://www.hyundai.cz/files/download/m ... g-wltp.pdf někdo asi špatně vyplnil příslušnou tabulku. Zatímco u NEDC 2.0 jsou mezi hodnotami u 1.5 DPI a 1.0 T-GDI významné rozdíly, u WLTP jsou hodnoty zcela identické. To musí být opravdu chyba - holt někdo udělal Ctrl+C a Ctrl+V a bylo :D