Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?

Pokec o všem, co se jinam nehodí.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7910
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?

Příspěvek od Mexican »

lumix: ja jazdim do Tisnova na STK uz roky so vsetkymi autami. technici tam su peclivi, prejdu to poctivo. Na motorkach vyslovene upozornuju na starsie pneu. U aut s nimi mozes vliezt pod auto a ukaze ti co je v tolerancii ale bude treba casom riesit. Teraz som bol s novou moto (z IT) na dovozovej TK v Brne (Videnska) a tiez mi prislo ze vorec to presiel fakt poctivo a zodpovedne. Len teda su trochu drahsi.

Ano, raz som bol na STK v Tetciciach a tam bol borec, ktory bud chcel vsimne alebo prudil. Vedel som co nie je okay a to neobjavil ale baziroval na hovadinach. Takze je to len o tom kam clovek jazdi. Ja opakovane zlym servisom a zlym TK nedam zarobit, preto nemam problem menovat a za svojim hodnotenim si vzdy stojim
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Reklama
 

Odjinud
***
Příspěvky: 900
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?

Příspěvek od Odjinud »

Každá STK musí být plus / mínus ve statistikách, tj. mít určité % aut co neprojde. A pokud dělá třeba pro autobazar AAA Auto Praha, což dělá jedna STK poblíž, tak je jasné, že je to pro ní mega kšeft a spousta AAA aut projde i když by neměla a běžné auto z ulice leckdy neprojde i když by mělo, jenom aby se naplnily čísla.

Já léta jezdil na STK na Černý Most, 20 let jsem měl na autě elektrony s blbým ET a přišli na to po 20 letech?? A samozřejmě je to vada, která reálně nevadí.

Dál - tekla mi převodovka - 2x to tam prošlo, až potřetí ne. Čili 2x přehlédl zásadní vadu (ke které jsem se pochopitelně nehlásil).

Další zkušenost - byl jsem na testovací lince cca 15 minut. Když už jsem byl na konci, u seřizovaní světel, vjel tam další vůz, řízený přímo technikem STK. Linkou projel za 2 minuty. Jak to tedy kontroloval?

Atd.

Suma sumárum, o chybách a podvodech na STK by se to dalo napsat spousta. Kdyby STK vyhazovalo jen za zásadní vady a nebuzerovalo za kraviny, tak bych to jako službu motoristům uvítal. Emise dtto.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
motorol
***
Příspěvky: 726
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?

Příspěvek od motorol »

Taky jsem měl 2x Stk do 5 min, důvod byl, ze byla opakovaná. Jednou u feldy jsem mu ukázal, ze se hejbou světla, za což mě 4h predtim vyhodil. A jindy jsem otevřel kufr a misto rezervy se v něm válel sprej na opravu pneu.
Je kapitalismus a člověk si může volit kam jede a kde se mu líbí. Pokud mě nekde vyhodí jen do počtu, tak tam priste nepojedu a pokud mě někdo nechá projit když by nemel, tak vim, ze když chci auto zkontrolovat tak tam ne.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Odjinud
***
Příspěvky: 900
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?

Příspěvek od Odjinud »

No právě, že zkoušel všechno, samozřejmě formálně. Ne opakovaná.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Odjinud
***
Příspěvky: 900
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?

Příspěvek od Odjinud »

Takže ceny zajištění STK v autorizáku:

Kontrola před technickou – 1 215 Kč
Test brzd a tlumičů na válcích – 456 Kč
Poplatek Emise – 1 000 Kč
Poplatek STK - 1 573 Kč

Celkem 4 250 Kč (s DPH).

Všechno z toho je povinné.
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20061
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?

Příspěvek od Axel.Foley »

Kontrolu před STK bych rád viděl...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Odjinud
***
Příspěvky: 900
Registrován: 11 čer 2020, 15:30
Bydliště: Praha

Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?

Příspěvek od Odjinud »

Hlavně v kontextu toho, že hodinu předtím tam zacvakneš za cca 8kkč garančku...
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20061
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?

Příspěvek od Axel.Foley »

Tak nějak... k zblití...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
motorol
***
Příspěvky: 726
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: Co dělat dřív - STK nebo 4. garančka?

Příspěvek od motorol »

Jj 4250,- verzus asi 1700 jinde. Tak nějak mam vetsinou jasno co z toho volim. Je mi jasne, ze oni musí zaplatit technika co to tam doveze, atd… ale pro mě je hodnotnější, když sám slyším co je nebo neni problém.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Odpovědět

Zpět na „Pokec“