Stránka 3 z 4
Napsal: 28 srp 2007, 17:35
od Hovorys
petr rysavy píše:to nevim ale vykon pujde nahoru pak muzes dat treba regulator tlaku turba a zvednout tlak treba na 0,8-0,9 vic bych se bal nekde sem slysel ze tenhle motor vydrzi i 1,2bar ale zalezi na jeho stavu
Sem čet, že řídící jednotka tě přes 1bar nepustí...
Koukni se na tohle forum:
http://www.hyundaiperformance.com
Je tam o takovejch věcech pár vláken...
Napsal: 28 srp 2007, 18:23
od petr rysavy
Napsal: 28 srp 2007, 19:35
od Hovorys
Nemyslel sem to nějak zle, nebo že bych tě chtěl shazovat...

Bylo to myšlený jako že se s tou tovární jednotkou na víc, než 1bar asi nedostane, i když ten motor vydrží mnohem víc...
Napsal: 28 srp 2007, 21:27
od petr rysavy
ja se take nerozciluju, mozna to s ni pujde jen ji nejak sikovne obejit to urcite take nejak pujde
Napsal: 28 srp 2007, 22:58
od vlastaFR
vsechno de jen na to mit prostredky

Napsal: 29 srp 2007, 06:50
od Žluťasek
a finance no kazdopadne jestli to vyjde tak na autodoplnkach stoji intercooler na scupe pres deset tis ale uz jsem si zjistil ze na oktavu stoji 2500 teda da se sehnat

takze to by byla asi prvni uprava
Napsal: 29 srp 2007, 06:55
od Žluťasek
mimochodem premyslim nad celkovy predelani žlutaka a tak se jen tak cirou nahodou ptam mel by tu nekdo zajem o muj interier

Napsal: 29 srp 2007, 08:17
od Yurii
Ja bych asi zkusil sehnat nejakej pouzitej intercooler ale taky budu mit stesti jestli sezenu za rozumnou cenu (i kdyz intercooler na Oktavku za 2500 je VELMI slusna cena) navic bude vcelku zajimava montaz ve Scoupu MKII je na nej vcelku dost mista, jen by to chtelo sehnat nejakej kterej se tam fakt vejde aby se nemusel upravovat naraznik a navic jen na narazniku to fakt drzet nebude... Myslim ze Pener nebo nekdo takovej si poridil IC z Golfa (kterej by moh bejt ciste teoreticky stejnej jako ten z Oktavky) a ten se do mezery mezi chladicem a nosnikem pred motorem nevejde nekdo rikal ze se da pouzit intercooler z Avie ale ver tomu zejo...
Clovece interier mas luxusni ale na mne je brzo premejslet o podobnejch hovadinach... trochu mne zarazilo ze interiery Scoupe MKII a MKI sou hoodne podobny ne li skoro stejny podle toho co rikal Vlada Bures kdyz sme u mne montovali ten central

Napsal: 29 srp 2007, 09:38
od Žluťasek
jo ja sjem se prave ptal kamose co ma oktavu a on kupolval interccoler pac byla bourana a daval za nej 2500 a velikost je tak asi tak 250/250 asi a ja tak nak pocitam s tim ze tento rozmer by se mi tam vesel vzhledem k velikosti prudechu v mem narazniku a uchyty by se hol museli udelat
Napsal: 29 srp 2007, 09:48
od petr rysavy
ja mam ic z daihatsu charade detomaso, je asi 20*30 velkej
Napsal: 29 srp 2007, 10:25
od Žluťasek
a jaka byla montaz a co ucinek?
Napsal: 29 srp 2007, 10:33
od petr rysavy
newim mam ho v garazi, sehnal sem spatne antikoro trubky mam doma jen 40 mm v prumeru tak ted shanim silnejsi
Napsal: 29 srp 2007, 12:30
od Žluťasek
jaky oznaceni ma presne turbo pro scoupo vi to nekdo?ja jen abych vedel jakej typ mam schanet vim jen ze je to garret t1 jestli se nepletu

Napsal: 29 srp 2007, 12:47
od Yurii
Žluťasek píše:jaky oznaceni ma presne turbo pro scoupo vi to nekdo?ja jen abych vedel jakej typ mam schanet vim jen ze je to garret t1 jestli se nepletu

Ne-ee samá voda i když je to taky jedničková serie je to T15:
Hyundai says the Scoupe is the first production application for Garrett Automotive Products' new model T15 turbocharger.
Napsal: 29 srp 2007, 12:50
od Žluťasek