CAT

Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

také si myslím ale abych se přiznal tak rezonátor jaký ukazuješ u rendla jsem ještě neviděl ale je také pravdou že jsem rendla na dílně ještě neměl :D
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Reklama
 

joshin
*
Příspěvky: 44
Registrován: 30 pro 2007, 00:07

Příspěvek od joshin »

jj je to přesně tak :) usměrnovač vzduchu... dá se sehnat dobrej za litr :) koupim ho.. a teda asi misto stredniho tlumiče.. na tom coupe?:)
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

Vladislav Bureš píše:také si myslím ale abych se přiznal tak rezonátor jaký ukazuješ u rendla jsem ještě neviděl ale je také pravdou že jsem rendla na dílně ještě neměl :D
jo, když jsem to auto dovezl a poprvé to zvedl, taky jsem na to koukal, ale fungovalo to dobře. Ta 16V 19ka měla s 19kou společnej jen název a část karoserie, jinak to bylo celý jiný auto, taky ND byly za jinou položku, ale svezení dobrý a poctivý dobře zpracovaný auto, a žádnej měkkej podvozek jak je doména francouzů. Na obyč 19ce ten rezonátor nebyl, stejně jako spousta jinech věcí...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

joshin píše:jj je to přesně tak :) usměrnovač vzduchu... dá se sehnat dobrej za litr :) koupim ho.. a teda asi misto stredniho tlumiče.. na tom coupe?:)
Zvedni auto a podívej se.. už ho tam máš ;)
Mezi středovym a koncovym tlumičem ;)
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
joshin
*
Příspěvky: 44
Registrován: 30 pro 2007, 00:07

Příspěvek od joshin »

jako fakt? :D to mam teda jen vykuchat nakej tlumič?? nebo fakt jen koupit ladenej poslední tlumič?
pener_jack
**
Příspěvky: 281
Registrován: 24 črc 2006, 16:45
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pener_jack »

joshin píše:jj vyndanej cat je nej :) no olejovej filtr má tvar trychtyře a musí se upravit manualně aby tam pasoval :D jinak to propouští víc voleje a motor má pak i jinej zvuk, každopadně tyhle motory na to nejsou stavěny takže tyhle upravy to pošlou do kopru, a sporotovní svičky... určo vykon zvetšej a min to žere snima opravdu :wink: ale jak řikam tyhle upravy na obyč auto asi ne.. no a rezonator se dava misto .. bud katu.. nebo prostředního tlumiče a to zas pak podle typu rezonatoru a typu auta. a ten zvyši vykon hodně :) a co se tyče laděny koncovky?? to bych zas řek že jde jen o zvuk? :)
No hele, stema svickama si trosku mimo. Kdyz ti bude hazet spatne jiskru tak budes mit spotrebu jak svine. takze svicky maji definitivne dost velky vliv na spotrebu, stejne tak svickove kabely a zbytek zapalovaciho systemu! Kdyz se mi nedavno sraly kabely tak jsem byl rad kdyz jsem ujel na nadrz 350km ted to mam ok a davam si zase 500-550 podle jizdy
A o vykonu nemluve - i kdyz co se tyce zdraveho auta tak to prida asi opravdu nepatrne, takze spis to ubere vpenezence
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
pener_jack
**
Příspěvky: 281
Registrován: 24 črc 2006, 16:45
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pener_jack »

joshin píše:jako fakt? :D to mam teda jen vykuchat nakej tlumič?? nebo fakt jen koupit ladenej poslední tlumič?
Nato se vybodni, jestli chces zvysit vykon tak si do toho kup turbinu, co se tyce Kw/Prachy je to nejefektivnejsi
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LongStar »

pener_jack píše:
joshin píše:jako fakt? :D to mam teda jen vykuchat nakej tlumič?? nebo fakt jen koupit ladenej poslední tlumič?
Nato se vybodni, jestli chces zvysit vykon tak si do toho kup turbinu, co se tyce Kw/Prachy je to nejefektivnejsi
Celkem zasadni uprava :twisted: :twisted:
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Příspěvek od black_sheep »

pener_jack píše:
joshin píše:jako fakt? :D to mam teda jen vykuchat nakej tlumič?? nebo fakt jen koupit ladenej poslední tlumič?
Nato se vybodni, jestli chces zvysit vykon tak si do toho kup turbinu, co se tyce Kw/Prachy je to nejefektivnejsi
ma pravdu a ver tomu, ze vi co rika :lol: bud swap motoru, bo vyresit preplnovani.. sice to je balik penez ale vysledek pak stoji za to!

takovy to ze vysypes desitku za vejfuk, desitku za chip, desitku za svicky, kabely a kdejaky serepeticky radoby sportovni.. docela zamrzi kdyz pak zjistis ze mas deset koni navic za tricitku, za coz uz by se dalo udelat ledacos :)

kdyz vybiram autak, tak uz koukam na to, jak jede, kdyz to jede prd tak to nekoupim, nez par utracet za tuning kterej se nikdy nevrati... precejen takovy treba coupe 2.0turbo se pak da prodat za dost penez jako unikatni prestavba...
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LongStar »

Je to pravda navic kdyz pocitis silu turba uz atmosferku chtit nebudes:) + turbo motor muzes take dal upravovat a to celkem dost.)
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

LongStar píše:Je to pravda navic kdyz pocitis silu turba uz atmosferku chtit nebudes:) + turbo motor muzes take dal upravovat a to celkem dost.)
jak kdo, někdo ctí vyloženě POUZE A JEN atmosférické motory. Třeba můj strýc je zarputilej atmosférák. Jezdí v BMW (nebojte, žádnej milionář, stařičký E30 z roku 1991, ale v top stavu, motor 1,8 16V, upravenej na 160PS, žádný turbo) a říká, že turbo umí dát do motoru každej. A ti kdo ho máj, ať vyndaj turbo a co jim zbyde (dělá si legraci ze škodovky 1,8T 150PS, bez turbá má směšných 125PS, navíc 20ti ventil). Benzinový motory BMW jsou známý, že turba v nich nikdo neuvidí, podobne jako motory Ferrari nebo Lamborghiny. Je docela ostuda pro automobilky jako je třeba Porsche, kde do motoru 3,6 narvou turbo, dostanou 400PS a přitom ten samý výkon má 3,6 motor od Ferrai bez turba. Motor BMW 3,2 343PS je taky umění (E36 M3).
Mně turbo nevadí, ale nemám rád ty kopance, i když je fakt, že u turbobenzína to není až tak výrazný jako u turbonafty, ale zas otáčky jako u atmosféry si neužiješ. Navíc po každý ostrý jízdě hlídat turbo (nechat na volnoběh vychladnout) je taky jisté omezení..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LongStar »

mirpie píše:
LongStar píše:Je to pravda navic kdyz pocitis silu turba uz atmosferku chtit nebudes:) + turbo motor muzes take dal upravovat a to celkem dost.)
jak kdo, někdo ctí vyloženě POUZE A JEN atmosférické motory. Třeba můj strýc je zarputilej atmosférák. Jezdí v BMW (nebojte, žádnej milionář, stařičký E30 z roku 1991, ale v top stavu, motor 1,8 16V, upravenej na 160PS, žádný turbo) a říká, že turbo umí dát do motoru každej. A ti kdo ho máj, ať vyndaj turbo a co jim zbyde (dělá si legraci ze škodovky 1,8T 150PS, bez turbá má směšných 125PS, navíc 20ti ventil). Benzinový motory BMW jsou známý, že turba v nich nikdo neuvidí, podobne jako motory Ferrari nebo Lamborghiny. Je docela ostuda pro automobilky jako je třeba Porsche, kde do motoru 3,6 narvou turbo, dostanou 400PS a přitom ten samý výkon má 3,6 motor od Ferrai bez turba. Motor BMW 3,2 343PS je taky umění (E36 M3).
Mně turbo nevadí, ale nemám rád ty kopance, i když je fakt, že u turbobenzína to není až tak výrazný jako u turbonafty, ale zas otáčky jako u atmosféry si neužiješ. Navíc po každý ostrý jízdě hlídat turbo (nechat na volnoběh vychladnout) je taky jisté omezení..
No to jo ale zase ten turbo motor proste ten atmosferak vzdycky nakope to je bez pochyb! jak pises 1,8 s 160PS ale scoupecko 1.5 turbo jde az na 170 kW k videni na cardomain! ale neci se hadat :roll: doufam ze si tech 170kW dobre pamatuju:D ikdyz zase kamos ma ted ibizu cupru 2.0 atmosferu a s tim motorem jdou taky delat celkem extremni upravy:) je to zacarovanej kruh! bleeeeee
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
joshin
*
Příspěvky: 44
Registrován: 30 pro 2007, 00:07

Příspěvek od joshin »

panove nechci vam kazit rozpravu o turbu ale začali ste ho řešit kuli mě.. a mě nejde o turbo ale o upravu vyfuku abych měl nakej tunerskej zvuk :) nejde mi ani tak o vykon... ale o ten zvuk... je fakt že nechci ubrat na vykonu ani přidat na spotřebě.. ale mam coupe 1.6 rok 2001 a chci nak upravit vyfuk.. a vy mě tu cpete nějaky turbo na ktery nemam :lol:
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

joshin píše:panove nechci vam kazit rozpravu o turbu ale začali ste ho řešit kuli mě.. a mě nejde o turbo ale o upravu vyfuku abych měl nakej tunerskej zvuk :) nejde mi ani tak o vykon... ale o ten zvuk... je fakt že nechci ubrat na vykonu ani přidat na spotřebě.. ale mam coupe 1.6 rok 2001 a chci nak upravit vyfuk.. a vy mě tu cpete nějaky turbo na ktery nemam :lol:
já ti ho necpu, já jsem atmosférák :D :D :D
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
joshin
*
Příspěvky: 44
Registrován: 30 pro 2007, 00:07

Příspěvek od joshin »

a ten swap se dělá jak?? a na kolik by vyšel? :shock:
Odpovědět

Zpět na „COUPE“