Stránka 3 z 3

Napsal: 06 úno 2008, 21:14
od Vladislav Bureš
Když už BOV tak sekvenční membránový, pístkové jsou pomalé. Jinak Kvalitní BOV se nenastavuje jako většina jen zapojíš a jedeš a odfoukne při jakémkoli přetlaku a ne jako natavovací až při učitých otáčkách (tlaku) nepmluvě o štělování prakticky po každé jizdě a sekvenční se dají sehnat i za slušné koruny

Napsal: 06 úno 2008, 22:43
od petr rysavy
ja a lukas mame sekvencni ale jeste ne namontovane ja ho uz teda jeden cas na aute mel

Napsal: 07 úno 2008, 06:36
od Vladislav Bureš
zapoměl jsem dopsal sekvenční membránový, protože pístky jsou proti membránám všechny pomalé. Jaký tedy máte?
Moje modla mezi BOV ventili je toto Supersekvenční membránový BOV http://www.dicompracing.com/ukaz.php?id=5789

Napsal: 07 úno 2008, 10:42
od LongStar
Vladislav Bureš píše:zapoměl jsem dopsal sekvenční membránový, protože pístky jsou proti membránám všechny pomalé. Jaký tedy máte?
Moje modla mezi BOV ventili je toto Supersekvenční membránový BOV http://www.dicompracing.com/ukaz.php?id=5789
no ja ti nebudu lakovat ja nemame zackovej ok hks ale mame tu samou kopii ktera stala 2300. a funguje uplne bezvadne a piska uplne stejne jak ten hks!!!!!!

Napsal: 07 úno 2008, 10:46
od Vladislav Bureš
LongStar píše:
Vladislav Bureš píše:zapoměl jsem dopsal sekvenční membránový, protože pístky jsou proti membránám všechny pomalé. Jaký tedy máte?
Moje modla mezi BOV ventili je toto Supersekvenční membránový BOV http://www.dicompracing.com/ukaz.php?id=5789
no ja ti nebudu lakovat ja nemame zackovej ok hks ale mame tu samou kopii ktera stala 2300. a funguje uplne bezvadne a piska uplne stejne jak ten hks!!!!!!
Tak to je krásná cena mohl by jsi dát nějaký odkaz? za tu cenu to je pěkné i když se uvidí jak bude šlapat já mám jeden vyhlídlí kopie HKS za cca 2000 tak by mě zajímalo co to vlastně máte? Sice HKS je supr ale ta cena vysoká ale potřebuju aby v pohodě běhal na 1,5 baru a něco vydržel a je ta vaše kopie také dvoustupňová?

Napsal: 07 úno 2008, 10:56
od LongStar
Vladislav Bureš píše:
LongStar píše:
Vladislav Bureš píše:zapoměl jsem dopsal sekvenční membránový, protože pístky jsou proti membránám všechny pomalé. Jaký tedy máte?
Moje modla mezi BOV ventili je toto Supersekvenční membránový BOV http://www.dicompracing.com/ukaz.php?id=5789
no ja ti nebudu lakovat ja nemame zackovej ok hks ale mame tu samou kopii ktera stala 2300. a funguje uplne bezvadne a piska uplne stejne jak ten hks!!!!!!
Tak to je krásná cena mohl by jsi dát nějaký odkaz? za tu cenu to je pěkné i když se uvidí jak bude šlapat já mám jeden vyhlídlí kopie HKS za cca 2000 tak by mě zajímalo co to vlastně máte? Sice HKS je supr ale ta cena vysoká ale potřebuju aby v pohodě běhal na 1,5 baru a něco vydržel a je ta vaše kopie také dvoustupňová?
no ja kontakt nemam mozna petr byl to naky borec u mostu myslim ,super chlapik. to nevim jestli je dvoustupnovy. ani nevim jak se to pozna. s tim co vydrzi a v jakym rozsahu je to taky nevim. vim ze nam o nem rikal co a jak a na jakych autech ho mel nebo videl ale uz si to nepamatuju.

Napsal: 28 bře 2008, 23:15
od ivan
Vladislav Bureš píše:
LongStar píše:no asi budem muset nahrat to videiko koukam ze tady jsou neverici:) jedine ze by kecal budik:) :roll: :arrow:
Ne nevěřící ale ale každý díl má své možnosti hlavně váha vzduchu regulátor průtoku paliva a ECU protože 1,6 baru je za možností auta si myslím a hlavně MichaelS to už zkoušel a nejelo to na takový tlak ale na 1,3 mu to jede jedna báseň. Ale ten tlak na sériové turbo je moc ne že by to nemohlo dokázat ale za jakou cenu
Při tomhle vysokým tlaku to ani nepojede :lol: :lol:
Jsou to jednoduchý počty pokud se dostanete poměrem vzduchu s benzínem za hranici 12 :1 takto nepojede ani omylem :!: Za touhle hranicí palivo již nehoří ,ale vypaří se a toto v důsledku motoru je absolutně nepoužitelné :!: Prostě nestačí vzniknout výbuch ,by mě potom zajímalo co by ty písty rozpohybovalo :roll: ,kluci nezapomínejte na slovo detonace :!: :lol: :lol:
Jinak pokud chcete zvyšovat tlak turbíny ,tak zase musíte snížit buď písty nebo ventily aby byl prostor pro správné plnění pístu nebo si myslíte,že se tam vejde stejné množství paliva ????? Jo jo vše má svá úskalí a to není vše :lol: :lol: :wink:
Ps: Miluju domácí kutily a turbíny prasknutý vejpůl nebo rozzpálený motory do ruda :lol: :lol:
Dá se leccos udělat,ale chce to kvalitnější materiály a taky hodně o tom vědět a hodně peněz,pak se teprve výsledek může dostavit,neznamená,že jsem viděl film Rychle a zběsile a hurá budem tunit né všechno co se třpití je zlaté,doufám,že víte co jsem tím chtěl říct :wink:

Napsal: 29 bře 2008, 07:03
od petr rysavy
ivan píše:
Vladislav Bureš píše:
LongStar píše:no asi budem muset nahrat to videiko koukam ze tady jsou neverici:) jedine ze by kecal budik:) :roll: :arrow:
Ne nevěřící ale ale každý díl má své možnosti hlavně váha vzduchu regulátor průtoku paliva a ECU protože 1,6 baru je za možností auta si myslím a hlavně MichaelS to už zkoušel a nejelo to na takový tlak ale na 1,3 mu to jede jedna báseň. Ale ten tlak na sériové turbo je moc ne že by to nemohlo dokázat ale za jakou cenu
Při tomhle vysokým tlaku to ani nepojede :lol: :lol:
Jsou to jednoduchý počty pokud se dostanete poměrem vzduchu s benzínem za hranici 12 :1 takto nepojede ani omylem :!: Za touhle hranicí palivo již nehoří ,ale vypaří se a toto v důsledku motoru je absolutně nepoužitelné :!: Prostě nestačí vzniknout výbuch ,by mě potom zajímalo co by ty písty rozpohybovalo :roll: ,kluci nezapomínejte na slovo detonace :!: :lol: :lol:
Jinak pokud chcete zvyšovat tlak turbíny ,tak zase musíte snížit buď písty nebo ventily aby byl prostor pro správné plnění pístu nebo si myslíte,že se tam vejde stejné množství paliva ????? Jo jo vše má svá úskalí a to není vše :lol: :lol: :wink:
Ps: Miluju domácí kutily a turbíny prasknutý vejpůl nebo rozzpálený motory do ruda :lol: :lol:
Dá se leccos udělat,ale chce to kvalitnější materiály a taky hodně o tom vědět a hodně peněz,pak se teprve výsledek může dostavit,neznamená,že jsem viděl film Rychle a zběsile a hurá budem tunit né všechno co se třpití je zlaté,doufám,že víte co jsem tím chtěl říct :wink:
tady neslo o to jestli to pojede ale o to jestli je schopna T15 natlacit 1,6, to se nam povedlo a vic se netestovalo, nedrzel sem to pod plynem vic jak 5vterin, bal sem se opravnene o motor.

Napsal: 30 bře 2008, 20:49
od ivan
petr rysavy píše:
ivan píše:
Vladislav Bureš píše: Ne nevěřící ale ale každý díl má své možnosti hlavně váha vzduchu regulátor průtoku paliva a ECU protože 1,6 baru je za možností auta si myslím a hlavně MichaelS to už zkoušel a nejelo to na takový tlak ale na 1,3 mu to jede jedna báseň. Ale ten tlak na sériové turbo je moc ne že by to nemohlo dokázat ale za jakou cenu
Při tomhle vysokým tlaku to ani nepojede :lol: :lol:
Jsou to jednoduchý počty pokud se dostanete poměrem vzduchu s benzínem za hranici 12 :1 takto nepojede ani omylem :!: Za touhle hranicí palivo již nehoří ,ale vypaří se a toto v důsledku motoru je absolutně nepoužitelné :!: Prostě nestačí vzniknout výbuch ,by mě potom zajímalo co by ty písty rozpohybovalo :roll: ,kluci nezapomínejte na slovo detonace :!: :lol: :lol:
Jinak pokud chcete zvyšovat tlak turbíny ,tak zase musíte snížit buď písty nebo ventily aby byl prostor pro správné plnění pístu nebo si myslíte,že se tam vejde stejné množství paliva ????? Jo jo vše má svá úskalí a to není vše :lol: :lol: :wink:
Ps: Miluju domácí kutily a turbíny prasknutý vejpůl nebo rozzpálený motory do ruda :lol: :lol:
Dá se leccos udělat,ale chce to kvalitnější materiály a taky hodně o tom vědět a hodně peněz,pak se teprve výsledek může dostavit,neznamená,že jsem viděl film Rychle a zběsile a hurá budem tunit né všechno co se třpití je zlaté,doufám,že víte co jsem tím chtěl říct :wink:
tady neslo o to jestli to pojede ale o to jestli je schopna T15 natlacit 1,6, to se nam povedlo a vic se netestovalo, nedrzel sem to pod plynem vic jak 5vterin, bal sem se opravnene o motor.
To si mohl už dávno zeptat,já bych Ti řekl,že ano to bez problému,záleží kam až jí chceš pustit,ona to čí od 10 000 až 150 000 otáček za minutu :!:
Seriové turbíny jsou stavěné tak na třetinu svého výkonu,je to z důsledku aby co nejdéle vydržela,ale ve vyšším tlaku motor to prostě nestačí pohltit.Pak to chce zkutečně vyšší zásah do útrob motoru na to nestačí ani ten tvůj. Ale lze něj dostat v rozumných mezí pár koní navíc to zcela jistě :wink:

Napsal: 30 bře 2008, 22:49
od Yurii
Tyjo Ivanku, ja se nestacim divit kde svoje vedomosti ohledne aut beres... Podle myho nazoru bych se toho tolik nenaucil za celej svuj zivot
:)

Napsal: 31 bře 2008, 08:23
od Vladislav Bureš
ivan píše:
Vladislav Bureš píše:
LongStar píše:no asi budem muset nahrat to videiko koukam ze tady jsou neverici:) jedine ze by kecal budik:) :roll: :arrow:
Ne nevěřící ale ale každý díl má své možnosti hlavně váha vzduchu regulátor průtoku paliva a ECU protože 1,6 baru je za možností auta si myslím a hlavně MichaelS to už zkoušel a nejelo to na takový tlak ale na 1,3 mu to jede jedna báseň. Ale ten tlak na sériové turbo je moc ne že by to nemohlo dokázat ale za jakou cenu
Při tomhle vysokým tlaku to ani nepojede :lol: :lol:
Jsou to jednoduchý počty pokud se dostanete poměrem vzduchu s benzínem za hranici 12 :1 takto nepojede ani omylem :!: Za touhle hranicí palivo již nehoří ,ale vypaří se a toto v důsledku motoru je absolutně nepoužitelné :!: Prostě nestačí vzniknout výbuch ,by mě potom zajímalo co by ty písty rozpohybovalo :roll: ,kluci nezapomínejte na slovo detonace :!: :lol: :lol:
Jinak pokud chcete zvyšovat tlak turbíny ,tak zase musíte snížit buď písty nebo ventily aby byl prostor pro správné plnění pístu nebo si myslíte,že se tam vejde stejné množství paliva ????? Jo jo vše má svá úskalí a to není vše :lol: :lol: :wink:
Ps: Miluju domácí kutily a turbíny prasknutý vejpůl nebo rozzpálený motory do ruda :lol: :lol:
Dá se leccos udělat,ale chce to kvalitnější materiály a taky hodně o tom vědět a hodně peněz,pak se teprve výsledek může dostavit,neznamená,že jsem viděl film Rychle a zběsile a hurá budem tunit né všechno co se třpití je zlaté,doufám,že víte co jsem tím chtěl říct :wink:
jestli jsem tě dobře pochopil jde o to že říkáš že pokud se tak zvíší množství vzduchu tak se tam dostane málo paliva protože sériové vstřiky nebudou stíhat dodávat palivo. Ale proto se dávají větší vstřiky aby to stíhali a byl ideálně zachován poměr palivo vzduch. Tím by mělo to o čem mluvíš vyřešené? Pokud jsem správně pochopil co jsi tím myslel.
S tím že musíš snížit písty nesouhlasím já mám naopak píst vyší pro zvíšenou kompresy a tlak vzduchu z 0,7 na 1,4 = vejde se tam více paliva proč by taky ne?
Nechci tě nijak zpochybňovat to si nedovolím ale to co jsi napsal nebo jak jsem to pochopil není pravda nemusíš snižovat píst ani nic jiného pro větší plnící tlak.