výdrž motoru 1,5 CRDi

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
peaty
**
Příspěvky: 285
Registrován: 04 led 2007, 17:19
Bydliště: Stará Turá

Příspěvek od peaty »

Mexican diky za ochotu, ale nemusis mi zatial tie aditiva kupovat, mozno nabuduce :wink: . Este rozmyslam nad tym Super diesel aditiv, v testoch ma najlepsie hodnotenie, len davkovanie cca 45ml na 45l sa mi zda dost malicko, no uvidime...
Cital som nejake tie skusenosti s aditivami na fordackom fore a tam si to ludia celkom pochvalovali a kazdemu sa znizila aj spotreba, tak som zvedavy, ked to aj ja vyskusam :).
Len ma trosku stve, ze tu na Slovensku je diesel oproti benzinu drahsi a cca 2,50 sk/l + este aditiva, no trosku sa mi ta prevadzka predrazuje :cry:
Obrázek
Accent 1.5 CRDi, 2007, Red Wine
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7913
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

peaty píše:Mexican diky za ochotu, ale nemusis mi zatial tie aditiva kupovat, mozno nabuduce :wink: . Este rozmyslam nad tym Super diesel aditiv, v testoch ma najlepsie hodnotenie, len davkovanie cca 45ml na 45l sa mi zda dost malicko, no uvidime...
Cital som nejake tie skusenosti s aditivami na fordackom fore a tam si to ludia celkom pochvalovali a kazdemu sa znizila aj spotreba, tak som zvedavy, ked to aj ja vyskusam :).
Len ma trosku stve, ze tu na Slovensku je diesel oproti benzinu drahsi a cca 2,50 sk/l + este aditiva, no trosku sa mi ta prevadzka predrazuje :cry:
ja som tiez na zaciatku planoval aditiva TDA alebo VIF... ale ta obrovska nadoba mi proste nahana strach a to davkovanie mi nejak nedava zmysel. U STP viem ze to tam musim vyliat vsetko a nemam strach ze by som to "predavkoval"
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

lato píše:
vlastaFR píše:.
jo (2.5l ale vykon schodnej s vasim!!!)
No neviem čo máš s tým objemom, tieto reči počúvam takmer na každom kroku.. ak ten výkon využívam len občas - predbiehanie - myslím že som potom s tvojho hľadiska lepšie natom ako ten čo jazdí s 2 litrom na doraz. Mať výkonovú rezervu neznamená že ten motor jazdí na doraz. Nová technológia nemusí znamenať - malá životnosť. Ale fakt je, že mám len 45 tis.
Uvidím, ale ak nebudem spokojný určite to nebudem hádzať nato že som 1,5-ku uštval...
jenze ten 2.5l proste dyl drzi protoze neni tak namahanej nemyslim otackama ale treba tlakama. A treba vstriky ti jdou porad stejne nezalezi na tom jestly motor honis nebo ne. motor ti vydrzi myslim ze dost tezko rict tyhle moturky tu nejsou dlouho aby uz snima byly skusenosti, ale vstriky a turbo!!! o tom sem mluvil.
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
lato
*
Příspěvky: 37
Registrován: 16 dub 2008, 19:53
Bydliště: Levice

Příspěvek od lato »

VlastaFR: "pac je to nadupanej maloobjemovej diesel" - tak sme si nerozumeli, ja som zas reagoval natoto. Takže vstrekom to musí byť jedno či je to 1500cm3, alebo 3500cm3.....
Hyundai Accent 1,5 CRDi 2007/ 98000km
lato
*
Příspěvky: 37
Registrován: 16 dub 2008, 19:53
Bydliště: Levice

Příspěvek od lato »

Neveril som že aditíva znížia spotrebu. Jazdím vyše roka trasu Levice Sala 2-3x týždenne cca 150km. Spotrebu mám v závislosti od počasia a premávky 5.2 až 5,6l/100km. Po doliatí sup.dis. aditívu VIF som nechcel veriť údaju v Šali - 4,8l/100km !!! Po návrate do LV 4,9 l. Dnes som absolvoval 2 trasu : 5,0l/100km, ale v Nitre bola zápcha a cestou mám 6 semaforov :( . Jednoducho sa mi to nechce veriť, ale sptreba klesla cca o 8 %. Jedno je iste budem ho dávať aj ďalej.
Ďakujem Pepino !
Hyundai Accent 1,5 CRDi 2007/ 98000km
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7913
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

lato píše:Neveril som že aditíva znížia spotrebu. Jazdím vyše roka trasu Levice Sala 2-3x týždenne cca 150km. Spotrebu mám v závislosti od počasia a premávky 5.2 až 5,6l/100km. Po doliatí sup.dis. aditívu VIF som nechcel veriť údaju v Šali - 4,8l/100km !!! Po návrate do LV 4,9 l. Dnes som absolvoval 2 trasu : 5,0l/100km, ale v Nitre bola zápcha a cestou mám 6 semaforov :( . Jednoducho sa mi to nechce veriť, ale sptreba klesla cca o 8 %. Jedno je iste budem ho dávať aj ďalej.
Ďakujem Pepino !
hmm, tak to je zazrak :-) ale teraz vazne, aditiva ti znizia spotrebu mozno o 0,1 az 0,2 litra co je maximum. Ich uloha je skor zlepsit mazanie nafty, znizit penivost a branit korozii palivoveho systemu. Teda zlepsuju startovanie a predlzuju zivotnost. Kupovat ich kvoli znizeniu spotrebe sa to neoplati
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
lato
*
Příspěvky: 37
Registrován: 16 dub 2008, 19:53
Bydliště: Levice

Příspěvek od lato »

Tak ešte jedna možno nie maličkosť. Spomenul som si, že pri tankovaní som dofúkal pneu. ...mal som okolo 2atm a dofúkal som na 2,2! Budem to musieť vyskúšať so spustenými pneu a možno "zázrak" bude vysvetlený :oops:
Hyundai Accent 1,5 CRDi 2007/ 98000km
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David C3 »

lato píše:Tak ešte jedna možno nie maličkosť. Spomenul som si, že pri tankovaní som dofúkal pneu. ...mal som okolo 2atm a dofúkal som na 2,2! Budem to musieť vyskúšať so spustenými pneu a možno "zázrak" bude vysvetlený :oops:
foukam na 2,5 mam 15 alu
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7913
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

lato píše:Tak ešte jedna možno nie maličkosť. Spomenul som si, že pri tankovaní som dofúkal pneu. ...mal som okolo 2atm a dofúkal som na 2,2! Budem to musieť vyskúšať so spustenými pneu a možno "zázrak" bude vysvetlený :oops:
jj, to bude ono. malo nahustene pneu zvysuju spotrebu pohodovo aj o 0,2-0,4 litra na 100 km

BTW k vydrzi motora. Ked tak jazdim sem tam jak nemecky dochodca do LIDL napadlo ma, ci na vydrz motoru zle vplyvaju aj nizke otacku (teda pod 1500).. ono prave pri tychto otackach auto dost klepe, ale na druhu stranu 1600 az 1800 je asi najekonomickejsia spotreba
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

lato píše:VlastaFR: "pac je to nadupanej maloobjemovej diesel" - tak sme si nerozumeli, ja som zas reagoval natoto. Takže vstrekom to musí byť jedno či je to 1500cm3, alebo 3500cm3.....

to mas pravdu, ale cece nereknu ti jakou generaci Comonrailu pouziva ten 2,5l. asi ten posledni co tam mate vy. takze (vstriky teda spotrebni zbozi :wink: ) ale to turbickoa motor?? uvidime :roll:
kolik te stoji to aditivo?
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David C3 »

takže jak to čtu ve 150tis km dam za vstřiky 25tis kč???
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

treba ti vydrzej o 40ts vic a pak pocitej s vymenou turba. bohuzel je to tak :?
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7913
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

vlastaFR píše:treba ti vydrzej o 40ts vic a pak pocitej s vymenou turba. bohuzel je to tak :?
ja ti neviem... co nemam rad su nejake urcite zarucene spravy a panika. Najazdil si Vlasto s 1,5CRDi 150 000km a odisli ti vstreky? alebo turboduchadlo? To su vsetko tak hypoteticke tvrdenia, myslim ze zatial nik s novym Accentom nepokoril 100 000 km takze je skoro na nejake tvrdenia

Kolega z prace jazdi Getza s tymto motorom, ma cca 78 000 km, zatial ziadne problemy (a to nejak zabudol pri 45 000 menit olej a menili ho az po 60 000 :-) nejak to ale uhadal a o zaruku neprisiel
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

mexican. nesirim paniku. precti si o tom neco, o tech zazracnych turbech a vstrikach :arrow: a jejich zivotnosti
jen tu pisu co uz vim, nemam proc si vymejslet :wink:
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
rastos
**
Příspěvky: 275
Registrován: 12 kvě 2006, 08:28
Bydliště: SK

Příspěvek od rastos »

Sluzobny Matrix 1.5 CRDi 3-valec, pri 120.000 km porucha tesnosti vstrekovacieho cerpadla - unikala nafta - pretesnene, pri 130.000 dalsia zavada este presne nezistena, auto tazsie startuje a "chcipa" za jazdy, vraj asi vadny nejaky ventil tiez na cerpadle...
Dufajme, ze VGT systemy budu trvacnejsie...
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“