Stránka 21 z 26

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 10 led 2015, 12:11
od abdulzabak
ovsem je fakt, ze na moji denni trasu Strahovsky tunel az Jizni spojka u Michle a zpatky, davam 6ku na tech 73 tachometrovych. A tempomat to s GDI perfektne na tu 6ku drzi to treba oktavka s 2.0 TDI obcas zavahala - ve Zlichovskym tunelu, do mirnych kopecku to TDI hur ustavalo a rychlost vic kolisala...
Na to ze je to atmosfera je ten motor opravdu pouzitelny i do 2000 ot/min. Na mesto a pohodovy presun.
A clovek si uz zase zvyknul, ze kdyz to potrebuje zrychlit, podradim o 2-3 stupne a pak je to najednou uplne jiny, no bavorak to neni, ale to byl sestivalec :-)

Napsal: 10 led 2015, 12:37
od bony
Chudak motor... :-)

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 10 led 2015, 12:59
od Bofors
nadávají na TSI a pak s GDI jezdí jako s TSI :lol: jen s tím rozdílem že TSI tam má plný potenciál a GDI je jednou nohou v hrobě #-o

Re: Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 10 led 2015, 13:13
od bony
Bofors píše:nadávají na TSI a pak s GDI jezdí jako s TSI :lol: jen s tím rozdílem že TSI tam má plný potenciál a GDI je jednou nohou v hrobě #-o
TSI je u Skodovek v kasi uz davno.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 10 led 2015, 13:30
od 89majlo96
OGYN píše:Ten dotaz vůbec nechápu :shock: 1,6 < 2012, je pružný motor,s proměnným časováním ventilů ! S jízdou na Vl.kvalt 50km/hod jsem neměl problém ani u nové Kia ceed,kde byla 1,4 ! Motor je na to konstrukčně postaven :wink: A pp "radí" jak řadit ! Pochybuji,že by :hyu: nastavil motor tak,aby se poškozoval ! Je jasné,že tam nebudu cpát Vl neustále,ale na jízdu v okrajových částech města bezchyby ! :wink: Jiná věc ,je zamrzlé myšlení českých řidičů,se zvyky "ze století páry " :mrgreen:
No ja len ze mi nejde do hlavy ako to dokaze ten motor na 6.ke utiahnut. Mam 5.kvalt 1,4 CVVT (motory sa v novej a starej generacii nemenili, len znizili trochu vykon a pridali na vyber GDI) a 5. pri 50 je u mna dost nemyslitelna. To musim ist okolo 55-60, aj to po rovine bez zrychlovania, alebo z kopceka. Ten 6. prevodovy stupen musi byt tym padom dost kratky a teda aj zbytocny pri vyssich rychlostiach. Kolko otacok ti toci motor pri dialnicnej 130 km/h a zaradenej 6.ke ?

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 10 led 2015, 16:42
od Richi_i30
Bofors píše:nadávají na TSI a pak s GDI jezdí jako s TSI :lol: jen s tím rozdílem že TSI tam má plný potenciál a GDI je jednou nohou v hrobě #-o
Jednou nohou v hrobě je spíš ten tvůj větrník s bambilioném otáček, kterému říkáte naivně turbo :-$

Jezdit na 6-ku padesátkou komentovat raději nebudu.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 10 led 2015, 17:36
od idam.i
89majlo96 píše:
OGYN píše:Ten dotaz vůbec nechápu :shock: 1,6 < 2012, je pružný motor,s proměnným časováním ventilů ! S jízdou na Vl.kvalt 50km/hod jsem neměl problém ani u nové Kia ceed,kde byla 1,4 ! Motor je na to konstrukčně postaven :wink: A pp "radí" jak řadit ! Pochybuji,že by :hyu: nastavil motor tak,aby se poškozoval ! Je jasné,že tam nebudu cpát Vl neustále,ale na jízdu v okrajových částech města bezchyby ! :wink: Jiná věc ,je zamrzlé myšlení českých řidičů,se zvyky "ze století páry " :mrgreen:
No ja len ze mi nejde do hlavy ako to dokaze ten motor na 6.ke utiahnut. Mam 5.kvalt 1,4 CVVT (motory sa v novej a starej generacii nemenili, len znizili trochu vykon a pridali na vyber GDI) a 5. pri 50 je u mna dost nemyslitelna. To musim ist okolo 55-60, aj to po rovine bez zrychlovania, alebo z kopceka. Ten 6. prevodovy stupen musi byt tym padom dost kratky a teda aj zbytocny pri vyssich rychlostiach. Kolko otacok ti toci motor pri dialnicnej 130 km/h a zaradenej 6.ke ?
GDI znáša výrazne nižšie otáčky.To je jedna z prednosti z priamovstrekovacích motorov.
Abdulzabak tvrdí,že VI. radí pri 73 km.Pokial netreba prudko akcelerovať a nejde do kopca,tak mu verím.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 10 led 2015, 20:46
od robil
Někde okolo 1500 ot. je hranice kde si dovolím dát na šestku plný plyn.Poznám to podle změněny zvuku motoru.Do té hranice je silně nezdravý a vyhýbám se mu!
Podle tach. je ta hranice těsně pod 60 km/h.Reálná rychlost může být okolo 55km/h.
Po městě jezdím do 2000 ot. bez jakéhokoliv pocitu nedostatku výkonu!

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 10 led 2015, 21:31
od abdulzabak
idam.i píše: GDI znáša výrazne nižšie otáčky.To je jedna z prednosti z priamovstrekovacích motorov.
Abdulzabak tvrdí,že VI. radí pri 73 km.Pokial netreba prudko akcelerovať a nejde do kopca,tak mu verím.
tak, davam tam sestku kolem 65-70tky a pak jedu tempomat (mirne z kopecka nebo mirne do kopecka), motor si s tim poradi uplne krasne. Coz je proste hezky vysledek na atmo...
Ale musim rict, ze to bude trvat dlouho naucit zenu jezdit s atmo jako s atmo, me se to vratilo rychle, ale ona se divi, proc to tak strasne tocim a to se snazim nejit pres 4000, kdyz jsem v tom zabehu...

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 10 led 2015, 21:59
od Skyline
Atmosféra je fajn, ale v objemu tak od 2.0l v lehkém autě jako třeba mx-5, turbo motory jsou silně návykove a pohodlnější.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 10 led 2015, 23:04
od abdulzabak
Skyline píše:Atmosféra je fajn, ale v objemu tak od 2.0l v lehkém autě jako třeba mx-5, turbo motory jsou silně návykove a pohodlnější.
jak ktery, ja mel 4 roky TDI (1.9 77kW a 2.0 103kW) a atmosfera mi tak nejak vyhovuje vic. Asi ze jsem s ni jezdil v zacatcich a bavi me razeni. Kdybych si nerozumel s fofrklackem, tak by to byla jina zejo?
Ale musim rict, ze pro nekoho, kdo s tim jezdi skoro jak s automatem (nechce radit) jsou turba dobry, proste zmackne plyn a vetsinou se to roztoci a nejak to jede.
Ale osobne se mi GDI libi, je to pruzny a prijemny motor, jen doufam, ze az se osoupe vnitrek motoru, trosicku se uskromni v jidle. I kdyz ted posledni tyden jsem jezdil jen Prahu, jizda vzdy pod max 20 km a jsem na 7.5 podle palubaku, coz neni az tak strasny.
To jsem mel se silnejsim TDIckem v Praze skoro taky, mozna o tretinku litru min...

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 07:10
od Skyline
Já už 10 let jezdím s tdi a párkrát jsem měl tsi a teď mam tdi + 7DSG kde mě někdy logika razeni štve tim jak to drží níže otáčky přeřazuje. Při klidne jízdě už radi v cca 1550 ot/min, ale celkově spokojenost průměr kolísá mezi 4,8-5,0 l. Jo rad se projedu v druhem benzínovem autě s manuálem, ale v kolonach a při po popojizdeni je automat výhra.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 08:20
od abdulzabak
Skyline píše:Já už 10 let jezdím s tdi a párkrát jsem měl tsi a teď mam tdi + 7DSG kde mě někdy logika razeni štve tim jak to drží níže otáčky přeřazuje. Při klidne jízdě už radi v cca 1550 ot/min, ale celkově spokojenost průměr kolísá mezi 4,8-5,0 l. Jo rad se projedu v druhem benzínovem autě s manuálem, ale v kolonach a při po popojizdeni je automat výhra.
jezdil jsem s automatem v Americe pres pul roku a nikdy me to nebavilo, chapu vyhody, zkousel jsem DSG a radi to fakt dobre, ale nebavi me to. Coz je o vkusu kazdeho soudruha.
Ovsem na okravce jsem mel dlouhodoby prumer 6.9 (po 3 letech na 2.0 TDI, ze zaatku bylo kolem 7.5), niz neslo ani kdyz jsem delal pana klobouka, vys taky ne, to je vyhoda turbonafty, ze je necitliva ke stylu jizdy...

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 08:52
od 89majlo96
idam.i píše:GDI znáša výrazne nižšie otáčky.To je jedna z prednosti z priamovstrekovacích motorov.
Abdulzabak tvrdí,že VI. radí pri 73 km.Pokial netreba prudko akcelerovať a nejde do kopca,tak mu verím.
Ja reagujem na OGYN-a, ten ma 1,6 CVVT a jazdi na 6. prevodovom stupni pri 50 km/h.

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Napsal: 11 led 2015, 10:37
od r_b
To me jezdí Octavia v kombinaci za 6.9, po Praze cca za 8. Hyundai po Praze za 8.5-9. Před Tim Superb 2.0 TDI 125 kW 4x4 cca za 6.9 a Octavia 2.0 za 5.5.