Stránka 208 z 208

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 říj 2025, 13:30
od Mexican
ja to paradoxne vidim opacne - nerozumiem, preco je u NX4 HEV potrebny index 103, bohate by stacil 99 (pretoze v danom rozmere ich je najviac prave s tymto indexom nosnosti. Bol by daleko vacsi vyber pneumatik (za vyrazne lepsie ceny) a hmostnostne.. neviem, kolko vazi Tuky, ale ten nas tazkotonaznik ma 1639kg pohotovost..

103 znamena 875kg, tz by velmi sikme voko 1800kg na napravu. To znamena, ze na streche na priecnik este mozem nalozit Stonica a stale budem v norme :-)

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 říj 2025, 15:07
od Axel.Foley
mozecek píše: 24 říj 2025, 13:08 tak za pneu asi nemuzou soudruzi v koreji ne :) a ty XL gumy s vyssim indexem ti neprijdou zase pri normalni jizde uskakany? teda pokud nejezdis plne nalozenej?
Za nosnostní index u auta může vývojář a je mi u zadnice, zda sedí na západ nebo na východ ode mně. :hyu: je Korejec - tím je to dané.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 říj 2025, 15:10
od Axel.Foley
Mexican píše: 24 říj 2025, 13:30 ja to paradoxne vidim opacne - nerozumiem, preco je u NX4 HEV potrebny index 103, bohate by stacil 99 (pretoze v danom rozmere ich je najviac prave s tymto indexom nosnosti. Bol by daleko vacsi vyber pneumatik (za vyrazne lepsie ceny) a hmostnostne.. neviem, kolko vazi Tuky, ale ten nas tazkotonaznik ma 1639kg pohotovost..

103 znamena 875kg, tz by velmi sikme voko 1800kg na napravu. To znamena, ze na streche na priecnik este mozem nalozit Stonica a stale budem v norme :-)
Právě proto, že tvůj "mastodont" váží 1639 kg, máš index 103. Můj má pohotovostní 1600 kg a ve větru na předepsaném nosnostním indexu boční stabilita dostává na prdel. Zřejmě si soudruzi uvědomili, že 98 je málo.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 24 říj 2025, 15:16
od Mexican
myslim, ze to skor zalezi na typu bocnice, tlaku. A vetru :-)