Hyundai nikdy viac v zivote!

Co se jinam nevešlo - výfuk, kola, údržba, akumulátor, příslušenství, manuály/schémata atd.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20071
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od Axel.Foley »

Trochu jste se tady rozepsali mimo téma... mno, přidám svůj postřeh :wink: Před pár dny jsem se svezl s OII 2,0/103 kW v naftě (jen necelých 60 km). Zarazil mě strašně nezdravý zvuk motoru při zařazené 4 na 50 (ve městě). Na trojku to bylo hooodně lepší. Rovněž 5 to chcelo podstatně výš, než jsem zvyklý z :hyu: atmo 1,4 v benzínu (tenhle motor se 4 při 50 km/hod. nemá problém).
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Reklama
 

Uživatelský avatar
Bofors
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 led 2010, 17:05
Bydliště: Ostravwa

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od Bofors »

a není to třeba tím že je tam úplně jiný převodový poměr? asi jo...
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20071
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od Axel.Foley »

Jiný převodový poměr tam je, o tom žádná. Zarazilo mě to, protože OI 1,9 TDi na bývalé firmě s tím problém neměli. Tož asi tak. A ano, i tam byl jiný převodový poměr.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
OGYN
**
Příspěvky: 322
Registrován: 26 led 2008, 16:32
Bydliště: Blansko

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od OGYN »

89majlo96 píše:
OGYN píše:Ten dotaz vůbec nechápu :shock: 1,6 < 2012, je pružný motor,s proměnným časováním ventilů ! S jízdou na Vl.kvalt 50km/hod jsem neměl problém ani u nové Kia ceed,kde byla 1,4 ! Motor je na to konstrukčně postaven :wink: A pp "radí" jak řadit ! Pochybuji,že by :hyu: nastavil motor tak,aby se poškozoval ! Je jasné,že tam nebudu cpát Vl neustále,ale na jízdu v okrajových částech města bezchyby ! :wink: Jiná věc ,je zamrzlé myšlení českých řidičů,se zvyky "ze století páry " :mrgreen:
No ja len ze mi nejde do hlavy ako to dokaze ten motor na 6.ke utiahnut. Mam 5.kvalt 1,4 CVVT (motory sa v novej a starej generacii nemenili, len znizili trochu vykon a pridali na vyber GDI) a 5. pri 50 je u mna dost nemyslitelna. To musim ist okolo 55-60, aj to po rovine bez zrychlovania, alebo z kopceka. Ten 6. prevodovy stupen musi byt tym padom dost kratky a teda aj zbytocny pri vyssich rychlostiach. Kolko otacok ti toci motor pri dialnicnej 130 km/h a zaradenej 6.ke ?
Vl. kvalt,není dálniční ! Je to "úsporný " kvalt . Mezi V a Vl není velký rozdíl! V. řadím třeba na dálnici ve stoupání (někdy iIV,abych vyjel kopec max povolenou rychlostí ,samozdřejmě,že záleží na obsazení vozu ! Na VI je bídné zrychlení,ale na to má :hyu: "šestikvalt " který se musí umět používat,aby se využil potenciál motoru,jeho výkon,pružnost,dynamiku !
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
abdulzabak
**
Příspěvky: 351
Registrován: 26 zář 2014, 16:52

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od abdulzabak »

Axel.Foley píše:Trochu jste se tady rozepsali mimo téma... mno, přidám svůj postřeh :wink: Před pár dny jsem se svezl s OII 2,0/103 kW v naftě (jen necelých 60 km). Zarazil mě strašně nezdravý zvuk motoru při zařazené 4 na 50 (ve městě). Na trojku to bylo hooodně lepší. Rovněž 5 to chcelo podstatně výš, než jsem zvyklý z :hyu: atmo 1,4 v benzínu (tenhle motor se 4 při 50 km/hod. nemá problém).
hmmm, ja s ni (2.0 TDI 10 kW) jezdil 3 roky a 50ka na 4ku byla uplne bez problemu, v pohode vetsinou i na 5ku... Divny.
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od 89majlo96 »

OGYN píše:Vl. kvalt,není dálniční ! Je to "úsporný " kvalt
Cize na dialnicu zase nepouzitelna prevodovka ?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od Mirus30 »

GDI je na tom uplne stejne, taky je maly rozdil mezi 5. a 6.stupnem, takze je fajn kdyz jedes kolem 180 a sestka je vytocena tak ze netreba podradit, ale spotrebu to samozrejme tahne nahoru, neni to klasicka dlouha sestka na snizeni otacek a tim padem i spotreby [-X
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
abdulzabak
**
Příspěvky: 351
Registrován: 26 zář 2014, 16:52

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od abdulzabak »

ona je to panove trosku eurosestka, protoze dobre funguje v normovanem eurocyklu na mereni spotreby, hure pak funguje v realite. Coz ovsem plati pro vetsinu aut dneska, ono TSI taky ma superuzasne nizkou spotrebu na papiru, ale normalni clovek s nim jede za vic. Proste je to proto, ze za emice CO2 nad limit plati automobilky velke penize na europokutach, takze se jim musi vyhnout...
i30 GDI kombi Weekend 2014 Cashmere Brown
Uživatelský avatar
OGYN
**
Příspěvky: 322
Registrován: 26 led 2008, 16:32
Bydliště: Blansko

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od OGYN »

89majlo96 píše:
OGYN píše:Vl. kvalt,není dálniční ! Je to "úsporný " kvalt
Cize na dialnicu zase nepouzitelna prevodovka ?
Proč nepoužitelná na dálnici? Já ji používám běžně ! :mrgreen: V létě Chorvatsko tempomat ,dálnice dle tacho 145 km/hod ,spořeba 7,15-7,40 :wink: Při výjezdu z obce,roztáhnu lV. Na 80km/hod,a hned zařadím Vl. :wink: takže V. používám méně,třeba při podřazování,nebo ve stoupáních . Je třeba jezdit s citem pro auto,a netrápit se nějakými nablblými poučkami z autoškoly :D/
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od 89majlo96 »

:roll: kolko ti toci motor pri 130 km/h a zaradenej 6.ke, to jedine ma zaujma, zatial pises len subjektivne hodnotenia ktore mne nic nedaju. To ze sa tu prezentujes ako majster sveta v radeni ma netrapi ale chcem vediet len jeden udaj o otackach motora :-$
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
Linux
**
Příspěvky: 143
Registrován: 15 črc 2014, 09:27
Bydliště: Poběžovice/Domažlice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Linux »

Řekl bych tak 3500 ot/min.
Hyundai i30 kombi, paket parking, weekend, barva Aqua Blue, 07/2014.
Co ještě mám:
Tabant 601 S 1971
Trabant 601 de Luxe 1989
Trabant 601 S 1989
ČZ 125 Sport 1964
Jawa 50 typ 20 1968
Suzuki Ignis 1.3 VVT, červená, 2004
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8989
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od idam.i »

89majlo96 píše::roll: kolko ti toci motor pri 130 km/h a zaradenej 6.ke, to jedine ma zaujma, zatial pises len subjektivne hodnotenia ktore mne nic nedaju. To ze sa tu prezentujes ako majster sveta v radeni ma netrapi ale chcem vediet len jeden udaj o otackach motora :-$
Myslíš niečo takéto :
http://moje.auto.cz/?sekce=foto&im_id=i ... da527ee113
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
OGYN
**
Příspěvky: 322
Registrován: 26 led 2008, 16:32
Bydliště: Blansko

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od OGYN »

89majlo96 píše::roll: kolko ti toci motor pri 130 km/h a zaradenej 6.ke, to jedine ma zaujma, zatial pises len subjektivne hodnotenia ktore mne nic nedaju. To ze sa tu prezentujes ako majster sveta v radeni ma netrapi ale chcem vediet len jeden udaj o otackach motora :-$
Prečo by som sa "neprezentoval " :wink: mám řidičák 45let,z toho 30 jako profesionál,ročně najedu +-50tis,nikdy jsem nezpůsobil nehodu. 3x do mne někdo napálil! Takže jezdím citem,a ani nevím kolik otáček má motor ve 130,bo mne to nezajímá ! :wink: Otáčky motoru ve 130,jsou nic neříkající veličina,protože u každého motoru,auta znamenají něco jiného! :^o
Naposledy upravil(a) OGYN dne 12 led 2015, 06:50, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Uživatelský avatar
Skyline
****
Příspěvky: 1138
Registrován: 11 pro 2010, 16:48

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od Skyline »

Nejedu okolo 50 tis. rocne a jsem rad ze mam ted automat a nemusím porad kvedlat fofrklackem.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Uživatelský avatar
OGYN
**
Příspěvky: 322
Registrován: 26 led 2008, 16:32
Bydliště: Blansko

Re: Hyundai nikdy viac v zivote!

Příspěvek od OGYN »

Skyline píše:Nejedu okolo 50 tis. rocne a jsem rad ze mam ted automat a nemusím porad kvedlat fofrklackem.
Jo jo ,automat je vhodný pro ženský,tlustý líný američany,ty co nechápou na co má auto "tolik " rychlostí" a při řízení už nestíhají řešit co se má zařadit ! :mrgreen: Já řadím rád,u náklaďáků si vychutnávám i půlené rychlosti,meziplyn,redukce . :wink: U skutru mi řazení nechybí,při projížďkách se kochám ! :D
Naposledy upravil(a) OGYN dne 12 led 2015, 13:22, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Ostatní“