Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 12 čer 2023, 23:02
Ono se to netýká jen i30, ale co vím, tak i Tucson.
Myslím, že si tady nikdo ,,pindika nad spořebou nehoní", ale koho ten motor zajímá, tak možná ocení informace z provozu od různých uživatelů !!!bicista píše: 12 čer 2023, 19:29 Nejake jine poznatky s motorem, nebo si tu dalsich 10stranek budete honit pindiky nad spotrebou jak mali kluci? neprosakla uz nekde info zda uvedeny facelift udrzi motorizaci 1,5DPi ?
Maras píše: 12 čer 2023, 19:41 My vyjadřujeme spokojenost s vozem a motorem DPi. A jestli tento motor zůstane ví snad jen korejský Bůh. Vzhledem k tomu, že po FL i20 již zmizel z nabídky, lze předpokládat totéž u i30, i když FL je posunutý na 4/2024. Takže rada na závěr, kupujte,dokud jde objednat.
Za vším hledej emise a "milovanou" EU a její Euro 7. Zkrátka zelený ekokomunismus.Hugo11 píše: 12 čer 2023, 22:35A lze alespon naznacit duvod pro posunuti FL i30? Takto z vnejsku to vypada ponekud zvlastne...Maras píše: 12 čer 2023, 19:41 My vyjadřujeme spokojenost s vozem a motorem DPi. A jestli tento motor zůstane ví snad jen korejský Bůh. Vzhledem k tomu, že po FL i20 již zmizel z nabídky, lze předpokládat totéž u i30, i když FL je posunutý na 4/2024. Takže rada na závěr, kupujte,dokud jde objednat.
poprosim odkaz, kde sa pise, ze bude zavolana policia a zabavi technicky preukaz, dakujemMaras píše: 13 čer 2023, 10:33 A ještě znova a opět doplním, pokud na to máte finance, vyměňte své dosavadní auto za nové s ještě jakž takž normálním motorem a technikou, dokud na to máte. Chápu, že spousta lidí se o téma moc nezajímá, nebo nevyzná. Ale emisní norma Euro 7, pokud projde, znamená zdražení aut o desitky, možná i stovky tisíc. Tato norma má zhruba 5 tisíc stran textu a nařizuje mimo jiné meření emisí z brzdových destiček, meření emisí z opotřebení pneumatik a pozor, pokud auto nebude plnit během jizdy tyto normy, bude on line odesílat informace a v tomto případě bude zavolána policie a zabaví vám techničák. Tohle není dezinformace, takto to zelení soudruzi plánují. To vše již od roku 2025.
predtym, ako som polozil dotaz, tak som googlil a nenasiel som, tak urcite nebudes mat problem nam dat nejaky relevantny zdroj svojho tvrdenia.Maras píše: 13 čer 2023, 11:15 Sorry,si to pohledej sám. A pokud by norma prošla s určitými úpravami, stejně se kontrole emisí brzd a pneu na STK nevyhneš.
No prave i v tomto kontextu mi to prislo zvlastni, protoze jsem predpokladal, ze FL bude "osvezeni" na nejake 2 roky do prichodu euro7, pripadne na dyl, pokud bude odklad. No a v 2024 sice asi bude jasnejsi, jak to s euro7 bude, ale predpokladam, ze je naprosto nerealne, aby tou dobou uz FL auta euro7 v predstihu splnovala. V Korei ale predpokladam vi co delajiMaras píše: 13 čer 2023, 10:14Za vším hledej emise a "milovanou" EU a její Euro 7. Zkrátka zelený ekokomunismus.Hugo11 píše: 12 čer 2023, 22:35A lze alespon naznacit duvod pro posunuti FL i30? Takto z vnejsku to vypada ponekud zvlastne...Maras píše: 12 čer 2023, 19:41 My vyjadřujeme spokojenost s vozem a motorem DPi. A jestli tento motor zůstane ví snad jen korejský Bůh. Vzhledem k tomu, že po FL i20 již zmizel z nabídky, lze předpokládat totéž u i30, i když FL je posunutý na 4/2024. Takže rada na závěr, kupujte,dokud jde objednat.