GDI vs. CVVT

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

petzl62 píše:A co teprve TGDi DCVVT :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jo a sorry za OT :D/
To je pecka i se třemi hrnky!!! :mrgreen:
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Reklama
 

Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

idam.i píše:Sa obávam,že JirkaN asi trafí. :-s

Igor, nemusíš sa obávať, netrafí. :mrgreen:

Podľa mňa je najlepší motor Indenor diessel 2,3 litra. To bol držiak. V 300.000 km bol akurát tak správne zabehnutý.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9008
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od idam.i »

To áno a pri 500.000 už začal dávať nejaký výkon. :wink:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Elwanelyn
*
Příspěvky: 60
Registrován: 16 kvě 2017, 18:33

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Elwanelyn »

jak je to s hlučností u obou motorů na dálnici? je MPI o dost hlučnější než GDI? Spotřeba by měla být podobná dle spiritmetru.
petr.gr
**
Příspěvky: 219
Registrován: 29 pro 2016, 20:01
Bydliště: Šternberk

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od petr.gr »

To alf6:
a vi výte, jaký je rozdíl mezi syntetickým a minerálním olejem?
V krátkosti vám to prozradím. V dnešní době vůbec žádný.
Viz citace článku z:
https://www.oleje.cz/clanek/Mazivarske- ... -syntetika

Rozdělování olejů na minerální, polosyntetické a syntetické je přežitek ze 70. a 80. let minulého století. Tehdy to mělo i svůj praktický význam. V dnešní době to již nic neříká a tyto termíny by se neměly už vůbec používat. Ostatně i respektované instituce API, SAE a ACEA je také na začátku 90. let minulého století vyřadily ze svého slovníku. Povede se to i nám?

Příště vám poodhalíme mýtus číslo čtyři na téma: Motorové oleje a doporučení výrobce

Ing. Jaroslav Černý, CSc.
Ústav technologie ropy a petrochemie,VŠCHT Praha
jaroslav.cerny@vscht.cz
Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od shawt »

Elwanelyn píše:jak je to s hlučností u obou motorů na dálnici? je MPI o dost hlučnější než GDI? Spotřeba by měla být podobná dle spiritmetru.
Dovolim si rici, ze je GDI bude o chlup tissi, ma takovy lepsi chod, ale nadalnici je podle me motor to nejmensi, vice pujde slyset hukot od kol, pokud se neodhlucni podbehy.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Elwanelyn píše:jak je to s hlučností u obou motorů na dálnici? je MPI o dost hlučnější než GDI? Spotřeba by měla být podobná dle spiritmetru.
GDi má delší převody než MPi (při stejné rychlosti má nižší otáčky) mělo by tedy být trochu tišší.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Elwanelyn
*
Příspěvky: 60
Registrován: 16 kvě 2017, 18:33

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Elwanelyn »

a víc závad bylo na GDI 1.6 či MPI 1.6 není někde statistika?
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9008
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od idam.i »

Čo sa týka tichosti,tak by som ticho odporoval.U mňa je tichší motor MPI,čo má vlastne aj konštrukčne logiku. :wink:
Najviac to je poznať v režime mesto a samozrejme na voľnobeh.Na dialnici,boli tiché oba,respektíve aerodynamický hluk prekryl zvuk motora.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Jak je to se zpřevodováním i40 1,6 GDi a Elantry 1,6 MPi Igore?

Statistika závad dostupná není, pokud je mi známo. MPi mělo jeden čas problémy s vysypáním katu, ale v poslední době jsem o tom už neslyšel.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4963
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Alf6 »

petr.gr píše:To alf6:
a vi výte, jaký je rozdíl mezi syntetickým a minerálním olejem?
V krátkosti vám to prozradím. V dnešní době vůbec žádný.
Viz citace článku z:
https://www.oleje.cz/clanek/Mazivarske- ... -syntetika

Rozdělování olejů na minerální, polosyntetické a syntetické je přežitek ze 70. a 80. let minulého století. Tehdy to mělo i svůj praktický význam. V dnešní době to již nic neříká a tyto termíny by se neměly už vůbec používat. Ostatně i respektované instituce API, SAE a ACEA je také na začátku 90. let minulého století vyřadily ze svého slovníku. Povede se to i nám?

Příště vám poodhalíme mýtus číslo čtyři na téma: Motorové oleje a doporučení výrobce

Ing. Jaroslav Černý, CSc.
Ústav technologie ropy a petrochemie,VŠCHT Praha
jaroslav.cerny@vscht.cz
To mam nastudovane. Taky vim, je pravou syntetiku nemá v motoru nikdo z vas. Ten Shell, Castrol atd.. nebo co tu vsem servisy při vymene lejou nejsou syntetiky. Ale obycejne hydrokrakovane oleje. Ne, ze by byly spatne, ale pyšnit se nazvem "SYNTETIKA" muzou jen oleje, který jsou vyrobeny ze základových oleju 4 a 5 trid.

Takze je to klamani zakazniku!! Shell 5w-30 opravdu není synteticky olej a ani 5w-40 ne.Proc tomu tak je je napsano vyse :)
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od shawt »

Hlavne je Elantra kvalitneji zpracovene auto....uz jen to, ze ma lepe odhlucnene podbehy, pokud se nepletu?
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9008
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od idam.i »

Mr. HYUNDAI píše:Jak je to se zpřevodováním i40 1,6 GDi a Elantry 1,6 MPi Igore?

Statistika závad dostupná není, pokud je mi známo. MPi mělo jeden čas problémy s vysypáním katu, ale v poslední době jsem o tom už neslyšel.
Sprevodovanie má Elantra a i40 GDI podobne.
Elantra pri 135km/hod točí 3,300 , i40 točila pri 130km/hod tiež 3.300.No na jednotku ide Elantra o dosť živšie.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“