Stránka 233 z 240

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 06 bře 2024, 17:34
od idam.i
Možná Škoda 125. :-k
Green stále fiči. #-o

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 07 bře 2024, 06:38
od Axel.Foley
willy50 píše: 06 bře 2024, 14:46 ".......motory budou mít v porovnání se současnými přiškrcený výkon."
To jako, že se s 1.5DPI dostaneme dynamickými vlastnostmi někde na úroveň Š120? :^o
Několik kW nad Feldu 1,6 :lol: K tomu, jako bonus, tipuji spoustu otravného pípání.

Jak píše idam, "zelená" Evropa frčí. Vive le coq.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 07 bře 2024, 07:06
od Mexican
a toto je prave jedna z planovanych strategii zneprijemnit spalovaky ludom. Salamova metoda ako vysita

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 07 bře 2024, 18:25
od dibarbora
Tak čo sa týka motora 1,5DPI... tak tých 66kW odsúdi už aj s 81kW dosť tupý a nezáživný motor do role tej "Š105"...
1,5 TGDi sa so 103kW vráti späť do doby 1,4TGDi.. tam pokiaľ to rozumne naladia, môže byť príjemný motor.
Otázka čo 1.0TGDi.. Kia vždy dodávala(aspoň na SK trh) len slabšiu 74kW verziu a tá ostala aj v novom cenníku. Čo nakoniec ponúkne :hyu: v i30.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 07 bře 2024, 18:37
od thaischumi
Maximální výkon v případě turbomotorů nemá moc velký význam. 1.5TGDI s 103 kW ikdyž bez MHEV jako u Ceedů je pořád silnější než 1.4 TGDI. Oba mají stejné vrtání, tak 1.5 má delší zdvih a díky tomu vyšší krouťák.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 09 bře 2024, 16:10
od sanori
Tak ono to bude přiškrcené jen softwarově. Takže by to teoreticky někdo šikovný mohl i dát zpět ?

Btw myslel jsem s tím ceedem že se počítá s další generaci ne fl .. o dalším fl i30 se ví už dlouho.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 09 bře 2024, 17:25
od dibarbora
Tak vzhľadom na to, že úradníci z EU by mali radi pod kontrolou asi už aj každý bit v pamäti RJ by som bol s touto možnosťou opatrný... aj keď bude v ponuke firiem na to zameraných. To čo urobilo napr. Volvo dobrovoľne už pred pár rokmi.. t.j. identifikácia manipulácie so SW=koniec aktualizácii a záruky ako takej bez pardonu (teda okrem fabrickej možnosti Polestar - ktorú ale treba dať zapísať do papierov).
Takže vo finále to automobilky môžu mať ako povinnosť, takéto veci kontrolovať... a aj postihovať.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 09 bře 2024, 19:21
od Maras
Ono tohle má třeba i nová Octavia. V podstatě identický motor 2.0 TDi s výkonem 85 a 110kW a benzínové verze 1.5 o stejných výkonech. Jestli si někdo myslí, že si koupí variantu s nižším výkonem a jenom nechá za pár korun přehrát SW je na omylu. Tohle už si automobilka pohlídala. prostě to nejde a je to setsakra hlídané. Jak to bude mít :hyu: zatím nevím.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 09 bře 2024, 22:19
od Mexican
Citroen s ich 2.2 blueHDI ma 3 vykonove varianty. Minimalne ta 140k a 165k maju komplet HW ten isty, iny je len manazment SW. Je tam aj ta ista prevodovka

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 10 bře 2024, 20:24
od disfear
Někde jsem četl článek, že 1.5 DPi se snižování výkonu týkat nebude.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 10 bře 2024, 20:44
od mozecek
na 1.5 uz taky snizovat vykon nejde :D to by nemuselo zvladnout projet zkusebni trat :lol: jen vtip - ony jsou i jine zpusoby jak eliminovat emise - napr. seslapnuti plynu nebude mit takovou "dynamiku" jako nyni ale elektronika bude v realu seslapnuti tlumit a plyn pridavat pomaleji. Max vykon zustane, a jen klesne zrychleni 0-100, tedy udaj kterej se uz stejne nema objevovat u motoru ptze jsme zeleni.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 10 bře 2024, 21:53
od disfear
Platí pořád, že facelift vyleze zhruba v květnu? Divím se, že pořád se nikde nic nepíše.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 10 bře 2024, 22:21
od dibarbora
mozecek píše: 10 bře 2024, 20:44 na 1.5 uz taky snizovat vykon nejde :D to by nemuselo zvladnout projet zkusebni trat :lol: jen vtip - ony jsou i jine zpusoby jak eliminovat emise - napr. seslapnuti plynu nebude mit takovou "dynamiku" jako nyni ale elektronika bude v realu seslapnuti tlumit a plyn pridavat pomaleji. Max vykon zustane, a jen klesne zrychleni 0-100, tedy udaj kterej se uz stejne nema objevovat u motoru ptze jsme zeleni.
Ale ide znižovať... a možno si to ani uživateľ nevšimne... už teraz má stratégiu riadenia spravenú tak, že škrtiacu klapku otvorí na 100% pri 60-70% stlačenia akcelerátora.. a prakticky celú výkonovú špičku rieši obohacovaním zmesi (inak aj preto je ten motor taký jalový).. takže obohacovanie obmedzia alebo škrtnú úplne a hneď bude 66kW...

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 11 bře 2024, 11:04
od Maras
disfear píše: 10 bře 2024, 21:53 Platí pořád, že facelift vyleze zhruba v květnu? Divím se, že pořád se nikde nic nepíše.
Neboj, dočkáš se včas. Zatím se rozjíždí FL NX4 a pak začne i30.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 11 bře 2024, 18:54
od tojtojka
Chci se zeptat, zda při prudším sešlápnutí plynu také občas chvíli slyšíte takový ten zvuk jako když "lehce cvakají ventily". Tento zvuk skoro neznám z předchozí generace (1.6 MPI), zato tady ho registruji. Trochu se vrací vzpomínky na starší auta, kde ten projev býval běžný. Tak se chci zeptat, jestli to registrujete také?