Tucson pro Mášu je zatím poněkud v nedohlednu (zítra to bude měsíc, co jsme objednali), dneska začal Sněhurce druhý rok služby, ale jinak se vlastně nic neděje. A to je důvod s tím trochu zahýbat

.
S blížícím se koncem pronájmu šéfovi i40 jsme začali hledat řešení co dál. Proběhla i jednání s koncernem VW. No, jedno setkání stačilo, aby bylo jasné, že tudy cesta nepovede

. Jako možnost se objevila i TOYOTA, ale pan prodejce poněkud nezvládl svou roli. V jednu chvíli tu byl zvažovanou variantou i nákup Santy v rámci doprodeje TMka než v září začne prodej nové verze. To jsme ale nakonec zavrhli - většina z nás očekává tvrdý dopad koronakrize po prázdninách a pořídit si takhle drahé auto do tak nejisté doby by bylo poněkud nezodpovědné. A tak jsem vymyslel odkup i40

. Sice to auto moc rád nemám, ale svojí službu to udělá, šéf je na to auto zvyklý a tahle není žádnou záhadou, jezdí tu od nova. A tak jsem poptal konkrétní cenu. A dostal jsem pěknou nabídku (neříkám, že jsem si sedl na zadek, ale je to velice slušné!). Tento nápad byl shledán velmi dobrým a odkup proběhne na začátku července. A jak jsem tak řešil tenhle odkup, objevil jsem u prodejce na bazaru ještě jednu moc pěknou i40, dokonce s tažným. Taky z loňského srpna a taky minimální nájezd. A tak jsme vymysleli, že naše krásná modrá dieselová i30 půjde do světa a místo ní dostanou pánové k dispozici i40

. Dopátral jsem, že je to auto po řediteli prodeje daného dealera, takže s ní jezdil jediný člověk a slušně!
Z výše uvedeného plyne, že můj skvělý nápad na společné fotky i30 PDe v hatchbacku s původní přídí, kombíku s přídí z fastu (chcete-li první facelift) a fastu v N-linu, to vše v barvách trikolóry - je v kýblu. Vzhledem k časovému harmonogramu se ta auta už nemají šanci potkat. Stejně tak se "moje" i30 stane vlastně nejmenším autem ve firmě, protože zbytek firmy bude jezdit buď v i40 nebo Tucsonech

.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate