Chasnik píše:I když ten šedivej je asi kvalitativně a výkonově jinde a vnitřek bude asi taky fajnovější, furt se mi ten červenej líbí víc. Hlavně ta linie kolem předních blatníků se fakt povedla je dost nadčasová

Ale i prdel to má pěknou...
Opět jsem měl možnost jedno odpoledne,minulý týden,přehodnotit své předcházející zděšení a znechucení nad setkáním s Genesisem.Bohužel opět jsem od něho odcházel zatraceně znechucený a naštvaný na

.Materiály palubky,stropu,výplně dveří....no z takového hnusného bakelitu se snad nedělalo ani před 40 roky
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
.Stejně tak slícování

vnitřku,ale i venku(světla-kapota,víko kufru-světla,blatníky-nárazník...)-to jsou mezery jak na vojenské Tatrovce ](*,)nebo jako u auta po bouračkách ze všech stran .Když jsme postavili

a Gen.vedle sebe a porovnali slícování vnějších dílů karoserie,tak Genesis vypadal,jak po montáži čínskými učni v tržnici.

U předcházejících generací šla kvalita materiálů i montáže nahoru,ale tohle je pád na dno

.Který idiot navrhl sedadla

Člověk si i v nejnižší poloze připadá jak v náklaďáku.Při přesednutí zpět do

jsem si připadal,že lezu z bagru do formule.

Navíc ta sedadla nemají ani paměť opěradla-při každém sklopení,se musí vše znovu nastavovat...a to vše navíc idiotsky umístěným ovládáním sklápění u podlahy

.Prostě co řešení,to skok o světelná léta zpět,oproti

.Stejně tak materiály i provedení.
Přísahám

,že kdyby mě někdo nabídl výměnu toho nového Genesisu 2,0T(motor je nehorázně rozežraný,těžké auto s 2,0T je líné s turbo dírou a neustále je cítit v tahu škubání-podobně,jako když vynechává svíčka(možná vada tohoto ks) za ojetý :tus:GK ,tak mu řeknu,ať si tu narychlo sešroubovanou kupu plastu z PET flašek a plnou"GENiálních" řešení ze začátku automobilizmu ](*,)strčí do .....
Jak jsem se na to auto těšil,že si ho koupím,tak od něho vždy odcházím nas...ný,jakou ošizenou plečku

udělal(ne po technické stránce 3,8V6 se samosvorem,ale provedením,montáží,materiály

,řešením-sedadel,víko kufru-ty panty

,sklápění zadních sedadel
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
běs,běs-auto za 860000Kč

to je

VTIP.

)
Po přesednutí zpět do útulné,nevrzající kabiny

se sportovními,nízko položenými a FUNKČNÍMI sedadly,jsem si připadal,že jsem se díky bohu,probudil z nechutně odfláknutého snu,jménem Genesis.
Nechápu,proč G. třeba oproti pěkně a funkčně(i vnitřek) provedenému Velosteru tak odflákli

Teď jen doufám,že facelift Genesisu přinese radikální změny.Zatím to vypadá,že tohle auto

nefaceliftoval,ale opravdu radikálně celé předělal-od motorů,techniky,po vzhled a doufám i materiály,montáž a provedení
Určitě někomu bude připadat,že ho vidím dost kriticky,ale měl u mě být dalším pokračovatelem totálně spolehlivého,nevrzajícího,z dobrých materiálů,dobře udělaného a promyšleného

,ale Genesis na mě zatím udělal dojem z co nejlacinějších dílů,na rychlo poslepovaného prototypu.

Za 400000kč-OK.Ale za bezmála 900 papírů-to je zatraceně předražená šlupka.
Zajímavé je také podívat se na vývoj ceny G. v bazarech.Zatím co

se s najetými desítkami tisíc km a 5 roky dostávají na polovičku své prodejní ceny(nové auto).Tak dnes není problém vybrat si Genesis s doslova pár najetými km,ani ne rok starý,taktéž za polovičku ceny nového.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/hyund ... oFrom=list
Ten pád ceny je až neuvěřitelně enormní

.
Když čtu celá vlákna stesků u i30,i20.ix20...vidím provedení G.,tak musím souhlasit s názory,že dnes už se na kvalitu nedělá.Dnes rozhoduje kvantita a udělat co největší zisk,na co nejlaciněji vyrobeném autu. BOHUŽEL.
