Stránka 265 z 265

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 09 lis 2025, 11:27
od dibarbora
Cenník ktorý ktorý si videl (o ktorom si čítal) bol cenník SK importu. Nároky kupujúcich na SK a v CZ sa evidentne odlišujú, takže aj zloženie výbav pre CZ a SK trh bolo a bude odlišné. Je jedno či sa pozriem na cenník Kie alebo :hyu: .. takže by som nezúfal, import v Prahe vie určite veľmi dobre, čo bude musieť ponúknuť aby dokázal predávať.

Čo sa týka porovnania, že to je krátka verzia.. keď si pozrieš rozmery krátkej verzie K4 vs i30 HB/Kombi.. tak vzhľadom na dĺžku rázvor je K4 niečo ako kedysi i30CW v prvej generácii. Natiahli rázvor aby to malo viac miesta v kabíne a kufor nechalo menší. Dĺžka i30kombi je 4585 a rázvor 2650. K4 má dĺžku 4440 a rázvor 2720.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 09 lis 2025, 12:30
od Maras
Jenomže mnese třeba K4 vůbec, ale vůbec nelíbí, navíc jsem zvědav jak to bude s náhradními díly na takového exota. Krom toho se naopak těším až snad bude i30 konečně možnost koupit ve verzi 1.6 bez hybridizace a motor bude mnohem jednodušší než dosud byla 1.5 turbo.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 09 lis 2025, 13:00
od dibarbora
Na tú "jednoduchosť" inovovaného motora 1,6TGDi by som sa veľmi nepoliehal. Jediné čo tam na 99% nebude je mHEV systém. Inak EGR zostáva, CVVD nahradili variabilným turbom a vodným medzichladičom.. oboje novinka u :hyu: .

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 09 lis 2025, 14:00
od Maras
Tyhle změny mi úplně stačí. Za mně palec nahoru.