Stránka 29 z 31

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 14 led 2019, 11:11
od Mr. HYUNDAI
Aha, já ten test nečetl :oops: . Pardon. Zkusím na to mrknout a rozklíčovat co přesně měli za auto. Ale ten text je blábol ](*,) .

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 14 led 2019, 12:49
od sarin007
To je v pohodě, já to taky jen prolítnul očima a zrovna toto mi padlo nějak do oka :mrgreen:

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 15 led 2019, 06:33
od Axel.Foley
sarin: Máš pravdu, interiér u Tucsona je taková "šedá myš", na druhou stranu je funkční a má tlačítka =D> tudíž jednoduchý na ovládání =D> Jsem rád, že klavírní čerň nebyla použita. Za mně to jeden z nesmyslů, které se v autech objevili: na pohled a pro auto stojící v garáží nádhera, na každodenní používání hnus, na kterém je vidět každý ťápanec. Známý s tím bojuje v Superbu.

U 3008 je interiér zajímavější, ale... přední okno končí daleko vpředu, ovládání opravdu všeho přes dotykový displej mi nevyhovuje (ještě i k start-stop se člověk musí proklikávat ](*,) ), nevyhovuje mi placatý volant ani ty vysoko položené budíky.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 15 led 2019, 09:07
od sarin007
S tím souhlasím, u Tucsona si nevybavuju, že bych v interiéru co se týká ovládání na něco nadával nebo si říkal - proč to dali zrovna sem? Všechno je po ruce a na místech, kde to člověk tak nějak očekává, což je super.

Jediný co mě mrzí, což se týká jen majitelů automatů, je spouštění režimu sport tlačítkem u řadící páky. Lepší systém využívají ostatní automobilky, kde tento režim spustím kliknutím řadičkou dozadu. Sice tento režim nevyužívám často, ale když už taková situace nastane a vim, že budu potřebovat předjet rychleji, musim před předjížděním vždycky hledat to tlačítko mezi ostatními (ani na něj neudělali nějaký výstupek, abych ho třeba nahmatal po slepu). To odvrací dost pozornost od řízení, navíc po předjetí potřebuju sport režim zase vypnout, takže zase hledam. Prostě to spíš udělali na trvalé zapnutí než jako boost při předjíždění, což bych osobně využíval častěji.

Axeli máš pravdu v tom, že klavírní lak je potvora na čištění. Měl jsem v Elantře a je na tom vidět sebemenší smítko nebo otisk prstu. Na druhou stranu interiéru umí dodat šmrnc. V Tucsonu ho dali kolem nastavování klimatizace, mohli jej alespoň v malé míře použít někde dál. Nebo hliník, stačí linka nebo tak. Naštěstí se dá lecos sehnat na ebay apod., takže se to dá alespoň trochu doladit :D/

Jinak s tou 3008 s tebou naprosto souhlasim, to jsou přesně ty důvody, proč jí nakonec nemam v garáži. To ovládání je otázka příliš zbytečného klikání.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 15 led 2019, 18:24
od milan74ma
chalani hovorite mi z duse ...
@sarin007: presne toto je jedna z malickosti co na tucsonovi hneva aj mna, uz som aj hladal nieco pekne co by som tam nalepil napr. cez obojstrannu pasku, ale nenasiel som nic co by mi nebilo do oka :mrgreen:

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 17 led 2019, 09:49
od Gyngy
Ked uz sa bavime o veciach, ktore vadia u Tucsona, tak mne teda vadi, ze ked su svetlomety nstavene na "auto" rezim, tak koniec packy je sikmy. Potom pri pouzivani smeroviek je to menej pohodlne.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 17 led 2019, 12:24
od Mr. HYUNDAI
Pánové, kdo máte účet na XichtoKnize, vložte prosím pod srovnávací test Tucsonu a 3008 komentář, že autor by neměl psát nesmysly! Toto auto není osazeno dvouspojkou, ale klasickým automatem o 8 stupních a vložte mu tam tento odkaz na technická data - https://www.hyundai.cz/files/download/m ... 301118.pdf . Díky moc.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 17 led 2019, 14:32
od sarin007
Mr. HYUNDAI píše:Pánové, kdo máte účet na XichtoKnize, vložte prosím pod srovnávací test Tucsonu a 3008 komentář, že autor by neměl psát nesmysly! Toto auto není osazeno dvouspojkou, ale klasickým automatem o 8 stupních a vložte mu tam tento odkaz na technická data - https://www.hyundai.cz/files/download/m ... 301118.pdf . Díky moc.
Škoda že nemám, chtěl jsem mu tam napsat hned jak jsem to četl. Štve mě, že jsou ty diskuze na některých webech podmiňovaný vlastněním ksichtoknihy. Kvůli tomu se mi jí nechce zakládat :(

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 17 pro 2019, 17:15
od Axel.Foley
O víkendu jsem měl možnost řídit Tucson po FL. Sice jen cca 4 km, ale zato po dost tankodromní cestě. Ačkoliv auto mělo 18" kola, příjemně mně překvapilo, že podvozek je proti před-FL verzi opět posunutý o kousek dál a ještě líp filtruje nerovnosti. Musím ale říct, že to byla naftová 4x4 se 100 kW motorem 1,6. Nemám tedy možnost přímého srovnání dvou předokolek.

Celkem nepříjemné překvapení bylo zjištění, že ačkoliv má auto najeto necelých 2000 km, stav Ad-Blue byl pod polovinou nádrže. A také chod řadící páky se mi zdál "gumovější" než u mně.

A ne, přední masku po FL jsem pořád nezkousnul [-X (i když černý Plastidip by možná na ten "chrom" pomohl 8) )

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 17 pro 2019, 17:36
od Mr. HYUNDAI
A dotankoval někdo AdBlue po převzetí? Z fabriky dorazí se stavem mezi 1/4 a 1/2 :D .

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 18 pro 2019, 11:50
od Axel.Foley
Netuším. Známý měl auto na víkend vrámci akce :hyu: .

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 18 pro 2019, 11:54
od Mr. HYUNDAI
Takže nedotankoval :mrgreen: .

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 18 pro 2019, 11:59
od Axel.Foley
Evidentně ne. Když tak nad tím přemýšlím, proč taky - 5000 km to udělá a pak ať si dotankuje nový majitel... Akorát jsme myslel, že z výroby chodí auta s plnou nádrží AdBlue, proto mně to zarazilo.

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 18 pro 2019, 15:32
od idam.i
To určite ,aj s plnou nádržou. :roll: :mrgreen:
Možná v iných zemepisných šírkach.V našich končinách nehrozí. [-(

Re: Tucson TLE - facelift současné generace

Napsal: 18 pro 2019, 15:44
od Mr. HYUNDAI
Tipnul bych si, že když se do aut na lince dává cca 5 litrů PHM, tak se tam bude dávat i zhruba těch 5 litrů AdBlue.